Jatkoa:
Pojan harrasteautoon tupla pakoputkea (2*54mm) katalysaattoreilta perään.
Valvoja: Moderators
jkk kirjoitti:^sullahan koneita riittää
V6?alamajy kirjoitti:Nostin keulan ylös JOU-55:sta ja yritin etsiä öljynpaineen anturia. Eipä löytynyt. Missä hitossa se on ?
nyppää piuha irti tuosta anturista ja käännä virrat päälle, ellei valo syty ollenkaan mittaristoon on kyse joko öljynpaineen puuttumisesta tai anturin rikki olemisesta. Jos valo palaa edelleen, vika on johtosarjassa (anturin piuha maissa) tai mittaristossa.alamajy kirjoitti:^joo, V6.
Otin apparin puolen pyörän pois ja kyllä sinne öljynsuodattimen oikealle puolelle yksi piuha menee. Tai siis olla siinä. Kiitokset.
Näyttää taas kerran hieman ahtaalta paikalta. Noh, ei muuta kuin hommiin. Toivottavasti anturi on viallinen ja öljynpaineet eivät olisi kadoksissa.
Nyppäsin piuhan irti ja silloin valo ei syty ollenkaan. Siispä vaihtamaan, uusi olikin jo ostettuna Motonetistä. Vanha oli aika löysällä, mutta 20 minuuttia meni pois ottaessa. Paikka on niin ahdas, että lenkillä sai hieman auki ja sitten piti lenkki taas kääntää...alfa 156 v6 kirjoitti:nyppää piuha irti tuosta anturista ja käännä virrat päälle, ellei valo syty ollenkaan mittaristoon on kyse joko öljynpaineen puuttumisesta tai anturin rikki olemisesta. Jos valo palaa edelleen, vika on johtosarjassa (anturin piuha maissa) tai mittaristossa.alamajy kirjoitti:^joo, V6.
Otin apparin puolen pyörän pois ja kyllä sinne öljynsuodattimen oikealle puolelle yksi piuha menee. Tai siis olla siinä. Kiitokset.
Näyttää taas kerran hieman ahtaalta paikalta. Noh, ei muuta kuin hommiin. Toivottavasti anturi on viallinen ja öljynpaineet eivät olisi kadoksissa.
Hienoja on, mutta semmoinen alkoi kiinnostamaan että kun nuo nyt tulee sinulle melko roisissa kunnossa....meneekö ne kiinni yhtä roisin näköiseen kulkineeseen sitten takaisin.Pele kirjoitti:Kovin yksipuolisia nämä minun "tallissa tapahtuu"-raportit.![]()
Sain vihdoin kaikki osat ja nippelit passivoinnista, ja Integrale 16V:n /
Kiitos. Parhaani yritän, jotta niin minä kuin laatikon omistajakin voisivat olla tyytyväisiä, eikä kenellekään tulisi oksennus, jos kuvia julkaisen.Isola kirjoitti:Pelen aikaansaannoksia kyllä ihmettelee kerran toisensa jälkeen.
Nooh, ei nyt sentään. Kyllähän rojektikuvia maailmaan mahtuu!Juhako kirjoitti:^Pistää riman korkealle, ettei tänne enää kehtaa laitaa omia puuhastelujaan.
No esimerkiksi tämä, ja sitten aiemmin tekemäni laatikko menevät kiinni autohin jotka muiltakin osin on käyty läpi. Kumpikin monen vuoden projekteja, eli purettu, grillissä pyöritetty, puhallettu, jne..UupunutRomeo kirjoitti:Hienoja on, mutta semmoinen alkoi kiinnostamaan että kun nuo nyt tulee sinulle melko roisissa kunnossa....meneekö ne kiinni yhtä roisin näköiseen kulkineeseen sitten takaisin.Pele kirjoitti:Kovin yksipuolisia nämä minun "tallissa tapahtuu"-raportit.![]()
Sain vihdoin kaikki osat ja nippelit passivoinnista, ja Integrale 16V:n /.
Mistä löysit uudet puslat?Caijo-Romeo kirjoitti:Moottorin ylätukeen tuli vaihdettua puslat
Puretaaniset strongflexiltä. Sopivuus hyvä ja on tukeva,mutta yllättävän paljon tuo ääntä lisää kabiiniin. Niin paljon että aion palata alkuperäisiin pusliin. Jos alkoi kiinnostaan niin mulla olis toinen iskemätön setti viä hyllyssäAbarth kirjoitti:Mistä löysit uudet puslat?Caijo-Romeo kirjoitti:Moottorin ylätukeen tuli vaihdettua puslat
Puretaani vai kumi?
Juu ei nyt sentää.A Bart kirjoitti:Jääkö noista sitten osia kuin pappatunturista
Ei lisää ääniä kabiiniin, paitsi ehkä pakoääniäCaijo-Romeo kirjoitti:Puretaaniset strongflexiltä. Sopivuus hyvä ja on tukeva,mutta yllättävän paljon tuo ääntä lisää kabiiniin. Niin paljon että aion palata alkuperäisiin pusliin. Jos alkoi kiinnostaan niin mulla olis toinen iskemätön setti viä hyllyssäAbarth kirjoitti:Mistä löysit uudet puslat?Caijo-Romeo kirjoitti:Moottorin ylätukeen tuli vaihdettua puslat
Puretaani vai kumi?