EPDM kirjoitti:Eiks tämä 2.0l 2004 jts 156 ole jo aika edullinen? Soitin "vanhankansan" liikkeen omistaja kennen henkilökohtainen auto se on. Just leimattu, hihna vaihdettu ja uudet renkaat. Tukivarret edessä hieman kolisee muttä meni vielä kastastusksen läpi..
Pakkohan on mennä ens viikolla katsomaan, ihan veikeä värikin mielestäni...
Kävin tuota päällisin puolin katselemassa joskus ja oli kyllä ihan siisti, kuraläppiä ei ollut joten oli hiukan maali lähtenyt kaarista mutta ei mitään pahaa. Kannattaa käydä ajelulla, ihan hyvä ulkoisesti siis
[quote="90"]ei ole tainnut olla viimmeisimällä GTA:n omistajalla olla oikein raha-asiat hanskassa ja juu jotenkin on räjähtäneen ja lievästi sanottuna nuhjuisen oloinen..
90 kirjoitti:ei ole tainnut olla viimmeisimällä GTA:n omistajalla olla oikein raha-asiat hanskassa ja juu jotenkin on räjähtäneen ja lievästi sanottuna nuhjuisen oloinen..
jaa nimimerkki vts:kö se on sitten ollut tuo edellinen omistaja, no ei hyvin mene jos autotkin ulosmitataan pihasta ja alfan tilalle on vaihtunut chryslerin raato..
90 kirjoitti:jaa nimimerkki vts:kö se on sitten ollut tuo edellinen omistaja, no ei hyvin mene jos autotkin ulosmitataan pihasta ja alfan tilalle on vaihtunut chryslerin raato..
En mä ainakaan noin sanonut. Tie vaikka ois myyny sen.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
90 kirjoitti:jaa nimimerkki vts:kö se on sitten ollut tuo edellinen omistaja, no ei hyvin mene jos autotkin ulosmitataan pihasta ja alfan tilalle on vaihtunut chryslerin raato..
Noniin. Eipäs nyt mennä henkilökohtaisuuksiin... ...varsinkin kun samaa konsernia on pihassa joka tapauksessa!
Joo, hieman asiatonta kommentointia kyllä (tai huonoa huumoria) .
Siskolla oli tuollainen rysleri, eipä sitä nyt raadoksikaan voine haukkua kun 250-380tkm välillä ainoa vika oli laturin loppuunkuluneet hiilet. Korjauskustannukset 1,5 euroa + 30 min työtä
no minä ja minun suuri suuni!! pyydän arvon herroilta anteeksi jos mielenne pahoititte, erityisesti nimim vts muilla nyt ei niinkään väliä
itse kun en mitään voyageria kovin korkealle arvosta mutta eihän se sitä tarkoita ettei kukaan muu saisi arvostaa.. muskelimallit kuten Challenger ovat toki asia ihan erikseen..
Joo, kauneus on katsojan silmissä kuten sanotaan. Alfaa ei arvostettu autoliikkeissä kovinkaan korkealle kun sitä vaihdossa yritin tyrkyttää, monikaan liike ei edes huolinut vaihdossa. Halvemmaksi tuli ostaa auto käteisellä tinkausten jälkeen.
Rysleri lienee toinen mitä ei liikkeissä kauheasti arvosteta. Mutta käyttöarvohan niilläkin voi olla hyvä
Jos tommoselle tosi-isolle tila-autolle olisi tarvetta, niin Grand Voyager tyyliltään ja sopuhinnaltaan olisi kyllä ihan kärkipäässä. Hinnat on kuitenkin sitä luokkaa, että jos hajoaa pahasti, niin ostan seuraavan rivistä, joten mitä väliä... http://www.nettiauto.com/chrysler/grand ... yfrom=2001
Pakko se on muuten myöntää. Nettiauton selailu on harrastus. Se on ollut sitä jo pitkään ja sitä tulee tehtyä paljon, joten siihenhän se on luokiteltava.
90 kirjoitti:jaa nimimerkki vts:kö se on sitten ollut tuo edellinen omistaja, no ei hyvin mene jos autotkin ulosmitataan pihasta ja alfan tilalle on vaihtunut chryslerin raato..
Ei mun pihasta oo mitään viety.
Joku vois suuttua sun kommenteista.
maukkaat värit mutta ei vastannu kyllä kuvia sinällään mutta tinkasin pois hinnasta. Ja isoin juttu mikä oli niin verot maksamatta noin300€ jotka minä maksoin heti pois ja tein ihan ite paperista väliaikaiset kilvet. ei sillä että se ois 160km matkaa tehnyt sen laillisemmaksi. Vähän oli kyllä kaltoin kohdellun näkönen mutta pikku fiksiä ja vänkärin vetonivelen vaihtoa ainakin heti tiedossa kun reissusta pääsee
projekti osio varmaan tulee jossai vaiheessa tulee
Kauneus on katsojan silmissä, jos alfa ei ole kaunis nii mene silmälääkäriin!
quppe kirjoitti:^ Kaveri myi just eilen 87- golffin (1300) samaan hintaan. Takapuskurikin puuttu Verrattuna siihen varsin siistin näköinen tuo
Miä myin viikonloppuna oman 205 1,9 GTI pösön (-87) ja meni hintaan 1450€ käteistä + ~1000€ arvoinen 106 pökötti. Ottajia getarille ois lopulta ollu enemmänkin, joten voi olla että ois ajan kanssa saanu rutistettua vieläkin enemmän hintaa. Ei kuitenkaan viitsiny lypsää ku kytkinkin luisti...
Vois kyl hommata tilalle 147:n tai 156 farkun. Saa laittaa linkkiä vaikka yv:llä jos moisia muutaman tonnin helmiä eteen tulee.
Tää on juuri se stereotyyppi "eläkeläisen auto" pesty ja imuroitu usein, mutta ikinään ei ole vahaa nähnyt, sitten ns. parannuksiakin alkaa löytyä sieltä täältä. Tuo on sitten se kaikkien unelma
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
^Mun eka 405 (ajettu 132tkm kun mulle tuli) oli juurikin tuossa kunnossa maalin osalta. Sama Le Mans Red väri.... Sain sen kuitenkin siihen kuntoon miltä sen pitäisikin näyttää:
Mullakin on ollut kaksi 405:sta vuosina 2000-2003. Eka oli musta -89 1.6 GL ja toinen hopea -92 1.9i GLX. Musta yksilö oli suht pommi, mutta hopea toimi kuin unelma. Eka Pösö varastettiin ja ajettiin paskaksi melkein heti kun olin sen myynyt eteenpäin ja toinen lähti kuulopuheiden mukaan Afrikkaan. Hienoja autoja ajaa ja harrateautoksi sellainen kelpaisi vieläkin, jos joku helmi tulisi halvalla vastaan.
Munkin eka auto oli 405, 1.9 farkku vm-90. Nettiautossa näyttäisi olevan enää 18 neljänollavitosta myynnissä. Alkaako olla aika korjata talteen joku, jos sellaisen haluaa säilöä. Nyt lähtis halvalla, kohta ehkä enää ei?
quppe kirjoitti:^ Kaveri myi just eilen 87- golffin (1300) samaan hintaan. Takapuskurikin puuttu Verrattuna siihen varsin siistin näköinen tuo
Miä myin viikonloppuna oman 205 1,9 GTI pösön (-87) ja meni hintaan 1450€ käteistä + ~1000€ arvoinen 106 pökötti. Ottajia getarille ois lopulta ollu enemmänkin, joten voi olla että ois ajan kanssa saanu rutistettua vieläkin enemmän hintaa. Ei kuitenkaan viitsiny lypsää ku kytkinkin luisti...
Vois kyl hommata tilalle 147:n tai 156 farkun. Saa laittaa linkkiä vaikka yv:llä jos moisia muutaman tonnin helmiä eteen tulee.
Emäntä saattaisi luopua 156 farkustaan.
Tämä siis 2.0 TS ilmastoituna, metallihohtopunainen ja 150 ajettuna.
Ei boseilla, vaan sillä lisävarustesubbarilla varuseltuna.
Edellyttää että huolii tuon bravon alleen josta on laturi jumissa (joka taasen edellyttää että joku sen ehtii korjaamaan)
^Jos olisikin joku ihan tavis ilman mitään erikoisuuksia, niin sitten, mutta tässä on jo tehtaalta sellaiset yksityiskohdat, joista voisi hieman extraa lompakon salliessa maksaa ja siihen kun lisää vielä nuo tehdyt muutostyöt, niin ainakaan itse en, edelleen siis lompakon salliessa, paljon kehtaisi tinkata.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
jkk kirjoitti:^ok. onkos tää joku malli jota voidaan verrata vaik 156 gta:han ?
Ei sitä tarvitse verrata yhtään mihinkään, ei ainakaan GTA:n. Se tuntuu olevan ihan ok., että rupisesta Suomi-GTA:sta pyydetään samaa rahaa, mutta uniikista, rahalla laitetusta 166:sta ei saisi huutaa kolmeatonnia enempää, koska "vastaavaa" mallia myydään siihen hintaan. Ehkä tuossa on vähän tinkivaraakin hinnassa, mutta luulisi alfistien ainakin ymmärtävän, ettei sitä kannata myydä samaan hintaan kuin niitä halvempia projekti-romuja.
^kunhan ihmettelin hintaa ja perusteita. autoon voi laittaa vaikka satatonnia kiinni mutta eri asia onki maksaako kukaan siitä tai saako omiaan takasin. paperilla se on kuitenkin 99 vuoden 166 jolla ajettu reippaasti yli 200tkm. hieno kunto ja siistit varusteet toki vaikuttaa myönteisesti hintaan en väitä vastaan. ja onhan tuo pirun hieno
^ Tuskin tuonkaan auton myyjä tulee saamaan omiaan takaisin, eikä noita hilppeitä (kai?) voida verrata perustuningvarusteisiin, jotka ainakin tällä foorumilla vaikuttavat hintaan vain negatiivisesti.
Tollasen harrastajilla olleen erikoisauton kohdalla vois siirtää vähän sivummalle ne iänikuiset ajokilometrit, joista kaikki autoista mitään tietämättömät jaksavat aina kohkata.
Valtaosa foorumilaisista osaa varmasti ymmärtää tuota hintaa. Liityn joukkoon "jos olisi rahaa".
A Bart kirjoitti:Emäntä saattaisi luopua 156 farkustaan.
Tämä siis 2.0 TS ilmastoituna, metallihohtopunainen ja 150 ajettuna.
Ei boseilla, vaan sillä lisävarustesubbarilla varuseltuna.
Edellyttää että huolii tuon bravon alleen josta on laturi jumissa (joka taasen edellyttää että joku sen ehtii korjaamaan)
Laita infoa lisää (vuosimalli, kuvaa sisältä ja ulkoa yms...) vaikka mulle sähköpostiin: riqu.ruisku@kouvolalainen.com ni katsotaan päästäänkö kauppoihin. Jos fiiun laturi ei tule kuntoon pikaisesti ni otat vaimolle multa vaihdossa priiman 106 pösön pikkurahalla
Cuorehan jo pitkälti kaiken olennaisen kertoikin. Tällaisen yksilön, jolla mielestäni siis aukoton foorumitausta Suomessa ollessaan aukottoman huolto- ja korjaushistorian, josta iso osa täälläkin kirjattuna, lisäksi tekee noiden tehtyjen muutostöiden kanssa mittarilukeman tuijottamisen myös omasta mielestäni täysin tarpeettomaksi.
Varmasti tuosta joutuu kuluvaa osaa vaihtamaan jatkossakin, mutta tuskin tuota kukaan viimeisillään menee ostamaan ja jättää ylläpidon sikseen ihmetellen parin vuoden päästä, kun paikat hajoaa, arvo putoaa, eikä kellekään kelpaa vaikka siitä itse maksoi "paljon".
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
jkk kirjoitti:^kunhan ihmettelin hintaa ja perusteita. autoon voi laittaa vaikka satatonnia kiinni mutta eri asia onki maksaako kukaan siitä tai saako omiaan takasin. paperilla se on kuitenkin 99 vuoden 166 jolla ajettu reippaasti yli 200tkm. hieno kunto ja siistit varusteet toki vaikuttaa myönteisesti hintaan en väitä vastaan. ja onhan tuo pirun hieno
Liityn puolustamaan kantaasi. En osaa varmasti sitä lopullista oikeaa hintaa minäkään tuolle sanoa mutta jonkin verran noiden hintoja seuranneena maksaisin tuosta "räpeltämättömänä" muutamaan muuhun samoilla spekseillä olleisiin verrattuna ehkä ~8000€ luokkaa. Esim. Jossain vaiheessa oli myynnissä samalla koneella, laatikolla ja varusteilla uudempi hintaan ~5000€ jossa aukoton huoltohistoria ja muistini mukaan vähemmän km:jä.
Eikös tuon mattamustan 166:n tiedoissa luekin, että vaihdettu 3,2 kone. Tuo kalliimpi on ollut myynnissä ainakin niin kauan, kuin piruuttani olen Alfoja kurkkinut ulkomailta (=vuosia)
jkk kirjoitti:^kunhan ihmettelin hintaa ja perusteita. autoon voi laittaa vaikka satatonnia kiinni mutta eri asia onki maksaako kukaan siitä tai saako omiaan takasin. paperilla se on kuitenkin 99 vuoden 166 jolla ajettu reippaasti yli 200tkm. hieno kunto ja siistit varusteet toki vaikuttaa myönteisesti hintaan en väitä vastaan. ja onhan tuo pirun hieno
Liityn puolustamaan kantaasi. En osaa varmasti sitä lopullista oikeaa hintaa minäkään tuolle sanoa mutta jonkin verran noiden hintoja seuranneena maksaisin tuosta "räpeltämättömänä" muutamaan muuhun samoilla spekseillä olleisiin verrattuna ehkä ~8000€ luokkaa. Esim. Jossain vaiheessa oli myynnissä samalla koneella, laatikolla ja varusteilla uudempi hintaan ~5000€ jossa aukoton huoltohistoria ja muistini mukaan vähemmän km:jä.
missähän on ollut myynnissä 3.2.n vanhakeulainen samoilla varusteilla?? rohkenen väittää että samaa väri/sisustakombinaatiota ei toista suomesta löydy kun ei näitä ole tehtaaltakaan tullut kuin melko minimaalinen määrä!! taitaa muisti siis tehdä tepposet tai sitten koko auto on mielikuvituksen tuotetta..
yksi 3.2:n FL vuosikertaa 04 oli joskus mutta hinta oli kyllä ihan muuta kuin viisitonttua, normi kolmelitraisia ja "räpeltämättömiä" kyllä saa välillä sopivastikkin, nämä autotallissa kasatut pommithan ne taas tahtovat sitten maksaa..
no auto on kuitenkin nyk omistajalleen silmänterä , on pitkänlinjan autoharrastaja ja rakentelukin on suoritettu melkolailla ratapäiviä silmälläpitäen..
PS: alfa ei ole pakkomyynissä joten mikään pakko siitä ei ole luopua mutta autosta kiinnostuneet voivat kysellä allekirj lisää, hinnassa siis jonkinmoinen tinkivara ja mukaan saa läppärunkosetin lisäksi muutakin kivaa..
Toner kirjoitti:Eikös tuon mattamustan 166:n tiedoissa luekin, että vaihdettu 3,2 kone. Tuo kalliimpi on ollut myynnissä ainakin niin kauan, kuin piruuttani olen Alfoja kurkkinut ulkomailta (=vuosia)
mattamusta ollut myynnissä varmaan yli kaksivuotta ja hintapyyntökin taisi alkujaan olla pitkästi yli kymppitonnin, on siitä sitten tippunut tasaiseen tahtiin..
jkk kirjoitti:^kunhan ihmettelin hintaa ja perusteita. autoon voi laittaa vaikka satatonnia kiinni mutta eri asia onki maksaako kukaan siitä tai saako omiaan takasin. paperilla se on kuitenkin 99 vuoden 166 jolla ajettu reippaasti yli 200tkm. hieno kunto ja siistit varusteet toki vaikuttaa myönteisesti hintaan en väitä vastaan. ja onhan tuo pirun hieno
Liityn puolustamaan kantaasi. En osaa varmasti sitä lopullista oikeaa hintaa minäkään tuolle sanoa mutta jonkin verran noiden hintoja seuranneena maksaisin tuosta "räpeltämättömänä" muutamaan muuhun samoilla spekseillä olleisiin verrattuna ehkä ~8000€ luokkaa. Esim. Jossain vaiheessa oli myynnissä samalla koneella, laatikolla ja varusteilla uudempi hintaan ~5000€ jossa aukoton huoltohistoria ja muistini mukaan vähemmän km:jä.
missähän on ollut myynnissä 3.2.n vanhakeulainen samoilla varusteilla?? rohkenen väittää että samaa väri/sisustakombinaatiota ei toista suomesta löydy kun ei näitä ole tehtaaltakaan tullut kuin melko minimaalinen määrä!! taitaa muisti siis tehdä tepposet tai sitten koko auto on mielikuvituksen tuotetta..
yksi 3.2:n FL vuosikertaa 04 oli joskus mutta hinta oli kyllä ihan muuta kuin viisitonttua, normi kolmelitraisia ja "räpeltämättömiä" kyllä saa välillä sopivastikkin, nämä autotallissa kasatut pommithan ne taas tahtovat sitten maksaa..
no auto on kuitenkin nyk omistajalleen silmänterä , on pitkänlinjan autoharrastaja ja rakentelukin on suoritettu melkolailla ratapäiviä silmälläpitäen..
PS: alfa ei ole pakkomyynissä joten mikään pakko siitä ei ole luopua mutta autosta kiinnostuneet voivat kysellä allekirj lisää, hinnassa siis jonkinmoinen tinkivara ja mukaan saa läppärunkosetin lisäksi muutakin kivaa..
3.0:llia on ollut myynnissä. Minusta tuo linkitettykin on alkujaan 3.0 josta tehty 3.2. Vai onko ? En näistä niin ymmärrä...kone kuin kone.
vai että "kone kuin kone" no jos et näistä ymmärrä mitään niin sitten ei toki kannata kommentoidakkaan mitään..
moottori on ihan orginaali 3.0 joka muutettu vastaamaan 147/156 GTA -moottoria..
kommenttiesi nykyalfasi perusteella olet varmaankin sellainen kaveri joka ostaa muutamanvuoden välein uuden/uudehkon auton kaupasta ja katsot vain vuosimallia ja ajettuja kilsoja ja pyydettyä hintaa , autojen rakentelu ja "räpellys"ei lienee kovin tuttua eli et osaa kiinnittää huomiota siihen mitä rakennellun auton kohdalla saa vastineeksi maksamalleen hinnalle, suhtautumisesi on kyllä ihan normaalia jos harrastepohjainen autojenrakentelu ei ole tuttua..
Viimeksi muokannut 90, 01 Tammi 2014, 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.