Lancia Nuova Delta 1993
Valvoja: Moderators
Lancia Nuova Delta 1993
Poika hankki otsikossa mainitun pelin. Olisi hauska, jos foorumin Lancia tietämystä omaavat kommentoisivat laitetta, eli hyvät/ ei niin hyvät jutut kiinnostaa. Moottori on 1.6, jakohihna vaihdettu 10tkm sitten. Auto on vähän ajettu ja kunnoltaan jopa yllättävän hyvä, ei ruostetta kolhuja jne ja muutenkin hauska pieni luxus auto 

Giulia Super -69
-
- Car(s): 164 3.0 V6 Super manual, 33 1.7 i.e 8V, Sprint 83', Spider ph2, GAZ-24 74', Lincoln Navigator 5.4 V8.
Re: Lancia Nuova Delta 1993
Tuskin paljon kokemusta nuova Deltasta suomesta, mutta sama peli se on kuin Dedra.
Pari Dedraa omistaneena voisin sanoa, etta hieno perhe auto. varusteita oli paljon, erittäin mukavat penkit, ajoominaisuudet korkealla ja hinta alhaalla
iso + saa sitä, että tekniikaltaan hyvin pitkälti sama kuin Tempra/Tipo, joka nostaa osien saatavuutta ja laske osien hintaa. miinuksia ei oikean tulee mieleen. Hyvin tyytyväinen olin.
Pari Dedraa omistaneena voisin sanoa, etta hieno perhe auto. varusteita oli paljon, erittäin mukavat penkit, ajoominaisuudet korkealla ja hinta alhaalla

iso + saa sitä, että tekniikaltaan hyvin pitkälti sama kuin Tempra/Tipo, joka nostaa osien saatavuutta ja laske osien hintaa. miinuksia ei oikean tulee mieleen. Hyvin tyytyväinen olin.
Nothing beats cubic inch
-
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
Mä ajelin semmoisella tumman sinisellä vuoden päivät. Ja kuvaamasi voisi vastata omaa autoani. Muistaakseni vaihdoin siihen jakohihnan jouluna 2011, tästä löytyy merkintä huoltokirjasta. Kiva autohan se oli kurvailla, mutta aivan älyttömän laiska tuolla 76hp moottorilla. Ja tätä oli kompensoitu järkyttävän lyhyillä välityksillä (3500rpm/100kmh), jolloin kulutus ja meteli oli suurehkoa maantiellä. Liikennevakuutus oli muistaakseni todella halpa ja jakohihnakin tais maksaa Motonetissa parikymppiä.
Ainii...siinä oli valaistu Lancia-logo kojelaudassa
Ainii...siinä oli valaistu Lancia-logo kojelaudassa

Abarth 500 Esseesse
Kiitos kommenteista kaverit!
TestarosaFinland, Aika lailla noilla mainitsemillasi kriteereillä valinta päätyi Deltaan eli paljon hauskaa pikku rahalla
m.sa, Tämä saattaa hyvin olla sinun vanha auto, on nimittäin tumman sininen. Oli mielestäni alun perin rekisteröity Saksassa. Pienen konetehon kanssa varmaan pärjäilee koska matka ajoa tuskin kovin paljon tulee. Valaistun Lancia merkin minäkin huomasin heti, hauska yksityiskohta
TestarosaFinland, Aika lailla noilla mainitsemillasi kriteereillä valinta päätyi Deltaan eli paljon hauskaa pikku rahalla

m.sa, Tämä saattaa hyvin olla sinun vanha auto, on nimittäin tumman sininen. Oli mielestäni alun perin rekisteröity Saksassa. Pienen konetehon kanssa varmaan pärjäilee koska matka ajoa tuskin kovin paljon tulee. Valaistun Lancia merkin minäkin huomasin heti, hauska yksityiskohta

Giulia Super -69
Itse omistin melko vastaavan vm-92 Dedran, mutta 2-litraisella TC-koneella joskus vv.97-2002. Testarosan kanssa vastaavia kokemuksia: mukava ja tanakka auto ajaa, myös huoleton omistaa (80tkm-160tkm). Mulla taisi varsinaisia vikoja olla tuona aikana flektin anturin vaihto. Lisäksi vaihdettiin kuluvia osia jarrupalat/-levyt, iskarit jakohihna kilkkeineen ja etutukivarret. Vanhemmiten noissa voi olla aika pahaakin ruostevikaa, jollei ole uutena suojattu. Kojelauta nitisee, mutta alustan pitäis olla hiljainen.
Käytännössähän tota Tipo/Tempra-pohjalevyä hyödynsi konsernin tuotteista Deltan/Dedran lisäksi ainaskin Fiat Coupe, 155 ja oliko myös 145 ja 146...
Käytännössähän tota Tipo/Tempra-pohjalevyä hyödynsi konsernin tuotteista Deltan/Dedran lisäksi ainaskin Fiat Coupe, 155 ja oliko myös 145 ja 146...
TTi
-
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Mulla oli muutama vuosi sitten -96 Delta HF turbo HPE 2.0 (virallinen koko nimi on joku tuollainen) Tuo HF muuten lienee lyhenne High fidelity:stä.
Mulle tuli autosta ekana mieleen Golffi sikäli että näppärän ja laadukkaan oloinen kulkine. Autoon ei tullut oikein mitään vikaa siinä ajassa mitä se mulla oli. Jakohihna vaan oli ilmeisesti asennettu muutaman hampaan väärin kampuralta väärin mikä aiheutti pieniä ongelmia kunnes asia selvisi.
Tuossa mun autossa muuten tuon valaistun Lancia-merkin kohdalla taisi olla joku öljynlämmön tjs. mittari.
Penkit oli vakiona Nahka/alcantara kuppi-tyyliset Recarot.
Mulle tuli autosta ekana mieleen Golffi sikäli että näppärän ja laadukkaan oloinen kulkine. Autoon ei tullut oikein mitään vikaa siinä ajassa mitä se mulla oli. Jakohihna vaan oli ilmeisesti asennettu muutaman hampaan väärin kampuralta väärin mikä aiheutti pieniä ongelmia kunnes asia selvisi.
Tuossa mun autossa muuten tuon valaistun Lancia-merkin kohdalla taisi olla joku öljynlämmön tjs. mittari.
Penkit oli vakiona Nahka/alcantara kuppi-tyyliset Recarot.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER 

-
159 tbi ti, jtdm 16V
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
Jes. Mun auto oli itseasiassa Sveitsistä, mikäli oikein muistan papereita tulkinneeni. Saksankielisiä ne tosin oli... Mun auto oli todella siisti, ainoastaan nokassa oli ikäviä kiveniskemiä...Gasolina kirjoitti:Kiitos kommenteista kaverit!
Se oli jollain ihme sepällä ollut ennen mua. Oli suoraa putkea ja ennen kaikkea ABSit oli koplattu pois toiminnasta, ja laitettu vastukset tilalle, jottei sytytä vikavaloa...
Voin puhelimessa kertoa enemmän, mikäli auto on sama. Laitan yv sulle.
Abarth 500 Esseesse
Kiitokset vielä palautteesta kaikille ja erityisesti informaatiosta m.sa:lle jonka vanha auto tämä hyvin ilmeisesti on!
Giulia Super -69
Tuosta valaistusta logosta olisi kiva nähdä kuvatus ?
-
159 tbi ti, jtdm 16V
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
Se on auton paras yksityiskohta! Kun ostin auton niin siitä oli lamppu palanut. Korjasin sen eka ja sit vasta vaihdoin 10v vanhan jakohihnan, joka oli puoliksi poikki joka hampaan kohdalta...A Bart kirjoitti:Tuosta valaistusta logosta olisi kiva nähdä kuvatus ?
Abarth 500 Esseesse
Heh, näppään kuvan logosta jahka näen auton seuraavaksi 

Giulia Super -69
MITÄ lähtikö se pakkasella käymään, vai eikö sitä ole sammutettu uudenvuoden jälkeenGasolina kirjoitti:Heh, näppään kuvan logosta jahka näen auton seuraavaksi

-
159 tbi ti, jtdm 16V
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
Tottakai.. Eihän siinä ollut edes lohkolämmitintä.. Kakkonen kyl rusahti ikävästi kylmänä.
Abarth 500 Esseesse
- BigShowMan
- Car(s): AR GTV 3.2 V6 -04
GTV osunee myös samalle levylle muokattunaTTi kirjoitti: Käytännössähän tota Tipo/Tempra-pohjalevyä hyödynsi konsernin tuotteista Deltan/Dedran lisäksi ainaskin Fiat Coupe, 155 ja oliko myös 145 ja 146...
Tempra 1.6 iE ->147 2.0 TS ->Croma 1.9 JTD ->Scudo 2.0 ->Bravo 1.9 JTD ->GTV 3.2 V6