
Tosin ei toi ihan bränä ole, vuosimallia 08. Mutta kilsoja niin vähän, että uudenveroinen. Ja 2.5T-kone, hähää.
Valvoja: Moderators
Haluaa. Onko valmis maksamaan? No eiWiltsu kirjoitti: Haluaako joku Pösön GTi:n?
Joo ei toi ihan pelkillä kauniilla puheilla lähdeAquatica kirjoitti:Haluaa. Onko valmis maksamaan? No eiWiltsu kirjoitti: Haluaako joku Pösön GTi:n?
Tuo olisi varmaan muikea kiva lelu
Ehdottomasti tämä. Itse suhinut motarilla Suomessa kesällä ST220 farkkuversiolla ja onhan se muikea peli. Vaikka farkkua ei ikimaailmassa tulisi muuten harkittua - rumia kun ovat - tuo ST220 sai ainoana mielen muuttumaan. Saundit oli mahtavat, ajo oli tarkkaa, voima ei koskaan loppunut kesken. Se vaan meni ja kiihtyi. Tyhmin/hauskin teko oli "ottaa kisaa" Hesasta kohti Turkua Ford Focus RS500:n kanssa (se limevihreä). Kun mentiin tuolla ST220:llä n. 230km/h mittarin mukaan ja tuo RS500 vaan erkani kaueammas oli pakko hissutella. Edes noissa vauhdeissa ei tuo ST:n alusta antautunut tai ollut epämukava - se vaan meni ja vei. Jos olisi ylimääräinen harrastetila ja hitsaustaitoa, ni tuollainenhan ois oikea kulttuuriteko säilyttää.Wiltsu kirjoitti:Blaahblaah, hyviä autoja noi saksanfordit on. Käykää ajamassa ST220 Mondeo, näette miltä ison perheauton alusta ja ohjaustuntuma kuuluu tuntua
Normi RS:ää sai vihreänä, RS500 oli aina mattamustaShuttle kirjoitti:Ehdottomasti tämä. Itse suhinut motarilla Suomessa kesällä ST220 farkkuversiolla ja onhan se muikea peli. Vaikka farkkua ei ikimaailmassa tulisi muuten harkittua - rumia kun ovat - tuo ST220 sai ainoana mielen muuttumaan. Saundit oli mahtavat, ajo oli tarkkaa, voima ei koskaan loppunut kesken. Se vaan meni ja kiihtyi. Tyhmin/hauskin teko oli "ottaa kisaa" Hesasta kohti Turkua Ford Focus RS500:n kanssa (se limevihreä). Kun mentiin tuolla ST220:llä n. 230km/h mittarin mukaan ja tuo RS500 vaan erkani kaueammas oli pakko hissutella. Edes noissa vauhdeissa ei tuo ST:n alusta antautunut tai ollut epämukava - se vaan meni ja vei. Jos olisi ylimääräinen harrastetila ja hitsaustaitoa, ni tuollainenhan ois oikea kulttuuriteko säilyttää.Wiltsu kirjoitti:Blaahblaah, hyviä autoja noi saksanfordit on. Käykää ajamassa ST220 Mondeo, näette miltä ison perheauton alusta ja ohjaustuntuma kuuluu tuntua
Focus Mk1 ei ainakaan kuulu tähän loistopelien joukkoon. Siitä saisi juttua koko avautumisketjun täydeltäWiltsu kirjoitti:Fordille nauretaan ja pilkataan vieläkin joidenkin 90-luvun kakkapökäle-escorttien takia, vaikka he ovat tehneet loistopelejä mk2 Mondeosta lähtien, eli 97 -->
Jep, paljon autoa rahalla nykyään. Halvat hinnat kulutuksen takia, vie noin 15l/100km kaupunkiajossa. Briteissä ja saksassa noita käytetään moottoritiepoliiseina. Itse tuo olisi mun #1 valinta jos olisi 7-12 tonttua laittaa autoon. ST200 on myös kiva, ei tosin yhtä pirteä.Shuttle kirjoitti:^Okei, elikkä oli normi RS, mutta paljon sutjakkaampi kuin tuo ST220. Tosiaan tuossa ajamassani oli kuusilovinen aski ja autolla oli ajettu jo reilu 180tkm, mutta ei se missään näkynyt poislukien konepellin kiveniskemät. Tämä oli näitä faceliftattuja malleja jo, eli oisko -05 vai -06 vuosimallia. Hieno peli se kyllä oli ja pitkään ei mikään suurempi auto oikein tuntunut millään, ennen kuin vahingossa Alfaan tutustuin. Ketjukoneellinen vehjehän se oli ja se vääntö oli jotain huikeaa. Uskomattoman hauska kapistus - pykälää pienemmälle ja vähän oikaisee jalkaterää ni johan lähti. Mutta tosiaan, puuttuu se talli. Ei noitten hinnat enää Suomessakaan kovinkaan hullulla tasolla ole. Alta kymppitonnin oli aika laaja valikoima saatavilla ja joukossa oli pari faceliftiäkin mitä viimeksi Nettiautosta katsoin.
Toivottavasti hyva Fordi. Viimeksi kun olin uudehko Fiestan ratin takana en arvostanut yhtakaan auton ominaisuutta. Tosin kyseessa oli rent-a-car joten melko raiskattu.Isola kirjoitti:Kun minä viimeksi ajoin uudella Fordilla, olisin mieluummin ajanut 205:llä.Wiltsu kirjoitti:Täähän menee jo ihan farssiksi. Ensin mut siirretään toiseen pisteeseen töihin. Luovun Bussosta bensakulujen takia, jotka nousivat ton siirron myötä katastrofaaliseksi. Sain vaihdossa 205 GTi:n, jolla aattelin että pörräilen töihin. Tänään saankin kuulla, että saan uuden Fordin käyttöön ilmaiseksi, ainoastaan bensat pitää maksaa.
Näinpä. Ainoa suurempi miinushan tuossa on kaksialueilmastoinnin puute. Kulutus nyt on mitä on, kaiken se syö mitä sinne pistää. Näillä pakkasilla tämä 2.2JTS vetää sen ~11-12 litraa helposti eikä Lexuskaan yhtään sen vähempää. Pitäisi varmaan tuo idän ihme pistää kiertoon ja hommata tuo ST220 tilalle - punaisilla nahoillaWiltsu kirjoitti:Jep, paljon autoa rahalla nykyään. Halvat hinnat kulutuksen takia, vie noin 15l/100km kaupunkiajossa. Briteissä ja saksassa noita käytetään moottoritiepoliiseina. Itse tuo olisi mun #1 valinta jos olisi 7-12 tonttua laittaa autoon. ST200 on myös kiva, ei tosin yhtä pirteä.
Joojoo, kannatan! Sillä ehdolla että saan tulla koeajamaan. Ja tassutella kotiin vihreänä kateudesta...Shuttle kirjoitti:Näinpä. Ainoa suurempi miinushan tuossa on kaksialueilmastoinnin puute. Kulutus nyt on mitä on, kaiken se syö mitä sinne pistää. Näillä pakkasilla tämä 2.2JTS vetää sen ~11-12 litraa helposti eikä Lexuskaan yhtään sen vähempää. Pitäisi varmaan tuo idän ihme pistää kiertoon ja hommata tuo ST220 tilalle - punaisilla nahoillaWiltsu kirjoitti:Jep, paljon autoa rahalla nykyään. Halvat hinnat kulutuksen takia, vie noin 15l/100km kaupunkiajossa. Briteissä ja saksassa noita käytetään moottoritiepoliiseina. Itse tuo olisi mun #1 valinta jos olisi 7-12 tonttua laittaa autoon. ST200 on myös kiva, ei tosin yhtä pirteä..