Sting Ray kirjoitti:Totta on että nykyisen valvojan, Breran, työskentely ja tavat eivät minua tyydytä ja olen ymmärtänyt että moni muu S24/alfaharrastaja on samoilla linjoilla. Vielä kun huomioi eilisen S24ylläpidon näyttävän väliintulon, jotain johtopäätöksiä sielläkin on vedetty.
Ei nyt ensisijaisesti aleta tästä Suomi24:sen tilanteesta keskustelemaan, mutta korjaisin kuitenkin hieman oletuksiasi. Olen itse ollut yhteydessä ylläpitoon. He ovat minulta kysyneet, riittääkö aikani palstan moderointiin, ja olenko halukas jatkamaan myös tulevaisuudessa moderaattorina. Vastasin, että olen toki edelleen kiinnostunut Romeopalstasta, mutta jatkossakin tulee luultavasti ongelmia ajan riittämisen kanssa, joten aktiivisemman Seriffin hakeminen olisi varmasti hyvä ratkaisu.
Tämä ratkaisu olisi niin ylläpidon, minun kuin tärkeimmän eli palstankin kannalta varmasti oivallisin. Ylläpidon ei tarvitse poistaa asiattomia viestejä poissaollessani, minun ei tarvitse venyä tuhanteen tilanteeseen ja palstakin voi paremmin, kun Seriffinä on kaveri, joka ehtii säännöllisesti ohjaamaan ja käymään keskustelua, sekä perustelemaan mahdollisia toimiaan.
Joten tämä näistä "väliintuloista, näyttävyydestä ja johtopäätöksistä.." Minulla itselläni ei ole mitään hampaankolossa ketään palstan väkeä kohtaan, ja mielellään edelleen otan vastaan asiallista palautetta (suomi24:sen postiin), jota valitettavasti en ole saanut lainkaan, vaikka palstalla monenmoista kommenttia ja syytöstä onkin näkynyt.
Ei tästä asiasta enempää..
Tarinoista täällä vielä sanoisin sen verran, että on toki kohteliasta kysyä palstalaisilta, miten uudenlaisiin juttuihin yleisissä löpinöissä suhtaudutaan, mutta eikö nyt hieman asiaa liioiteltu, jos kyse on vain omille tarinoille avattavasta uudesta viestiketjusta? Toki varmasti moderaattorit tulevat opastamaan, jos kirjoituksissa on sanottavaa. Et kuitenkaan ole nyt hakemassa lupaa mihinkään säännöistä poikkeavaan, pitäähän yleistä löpinää sisällään monenlaisia ketjuja.
Mihinkään poikkeukseen säännöistä tässä ketjussa ei varmasti anneta lupaa, eli jatkossakin varmasti kiellettyä on useiden turhien ketjujen aloittaminen, väärille alueille postaaminen ja muiden keskustelujen sotkeminen off-topicilla.
Jos kuitenkin nämä tarinat ovat niin suuri juttu, että niillä on vaikutusta kokonaiseen Foorumiin, niin ehkä sitten on parempi hakea se täysin oma kanava näille jutuille.