Nyky Lincot ovat jotenkin kiinalaisen oloisiaEero kirjoitti:^Tai sitten tämä:
http://www.nettiauto.com/lincoln/town-car/5966100

-Tazio
Sent from my NSA monitored iPhone using Tapatalk
Valvoja: Moderators
Nyky Lincot ovat jotenkin kiinalaisen oloisiaEero kirjoitti:^Tai sitten tämä:
http://www.nettiauto.com/lincoln/town-car/5966100
...mutta korimalli on väärä ja auto näyttäisi päässeen lipeämään tehtaalta ohi maalaamon - ei voi mitään, mutta olen pahasti allerginen harmaalle. Muuten kyllä. Joskus aikanaan taisin ohjautua juurikin silloisesta Legendistä miettimään vakavasti Rover 800:n ostoa, mutta sekin jäi kauppaan kun huomasin yhtäkkiä ajavani kotiin Lancialla.m.sa kirjoitti:Siinä olisi upea auto, jossa mahtavat varusteet ja eleetön suorituskyky.
http://www.nettiauto.com/honda/legend/6173198
No makuasioita, mutta miksei. W124 jos siisti löytyis, niin mikäjottei, mutta voi sitten kyllä olla hintainenkin. Ellei ole puhkiruosteessa. Väykkä ei kyllä käy, nehän on puhkiruostuneita joka tapauksessa.Vittorio Jano kirjoitti:Sopiiko Meisselin 500E/E500 wekkulin budjettiin?
Oikeasti hieno, eikä hinta tipu.
Ilmeisesti paksu lompakko ja vara-auto löytyy?wekkuli kirjoitti:Nahkahousut napsaa, kumpi?
http://www.nettiauto.com/audi/a8/6160881
http://www.nettiauto.com/bmw/740/5656824
Joo, olivat vain sen verran kalliita, että jäi vain semivakavaksi. Mikään supermukavahan tuo ei ole, mutta muuten sopivasti erilainen ja edustava peli.Isola kirjoitti: Pitäisikö antaa mopon keulia ja sortua DS5:een? Vittorio tätä taisi semivakavissaan harkita? (Niissähän tuota väri-iloittelua riittää: toisessa ketjussa jo valitin, kuinka perusvarusteisen saa vain mustana tai harmaana ja kalliimmat lisäksi valkoisena).
No ei nyt mitään ihmeomaisuuksia, puolittain harrasteautoahan tässä haikaillaan, käyttöauto tai -autot on erikseen ja halpoja nekin. Autokuumeen kohde nyt tietty vaihtelee vähän väliä.legza kirjoitti:Ilmeisesti paksu lompakko ja vara-auto löytyy?wekkuli kirjoitti:Nahkahousut napsaa, kumpi?
http://www.nettiauto.com/audi/a8/6160881
http://www.nettiauto.com/bmw/740/5656824penarin ite ottasin noista fiilis perusteella, paitsi nää pari talvikuukautta.
Noilla vaatimuksilla kävisin varmaan noutamassa tuon Keuruun neliveto-164:n. http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/164/5577458 On ainakin itsellä ruvennut neliveto polttelemaan ihan pirusti nyt lumien tultua. Eipä sillä, kyyti lienee laadukasta kesälläkin...UupunutRomeo kirjoitti:Huomenna selviää vaihtuuko MiTo peeniksen jatkopätkään. Jos moinen skandaali pääsee käymään, olisiko ehdotuksia fiksusta Alfasta hintaluokassa 5-8t€ jolla temmeltäisi Carf ratapäivillä mukana ?
Tästä. Ratapävillä testattu ja toimivaksi todettu. Tuolla budjetilla voi kietaista vaikka kaiteeseenkin ja ostaa toisen samanlaisen.UupunutRomeo kirjoitti:olisiko ehdotuksia fiksusta Alfasta hintaluokassa 5-8t€ jolla temmeltäisi Carf ratapäivillä mukana ?
Ei tullut sitten Hondaa Aven seuraajaksi. Ei kyllä AlfaakaanJiitee kirjoitti:Jop, kyllä ranskikset nykyään on ihan ok autoja myös luotettavuudeltaan, mutta nyt tekee mieli sushia ja geishaaIsola kirjoitti:Oma arvuutteluni kulkee näköjään sitten kuitenkin hiukan eri linjoilla kuin Jiiteen. Koeistahdin eilen 508:n. Ihan ok. Muotoilu on parhaasta päästä nykyautoja, mutta ei silti varsinaisesti sytytä, mutta ei yökötäkään missään mielessä. Värit ja varusteet ovat tietysti Finlande spécial eli harmaata, harmaata ja olematonta. Miinuksena etunäkyvyys on sitä tavanomaista tasoa - kattolinja laskee niin, että tuntuu kuin olisi kypärä päässä ja taustapeili on asennuskorkeudestaan päätellen tarkoitettu parranajoon. Ymmärrän, ranskalainen ei tietysti mene mihinkään sänki rehottaen. Sama vaivahan on melkein kaikissa autoissa. Koeajolle en vaivautunut, joten VTI-moottori robottilaatikon kanssa on vielä arvoitus.![]()
Pieni insinööri sisälläni rakastaa Hondan tapaa tehdä moottoreita , ja taas vuonna -15 nähdään firman kisamylly McLarenin F1-autossa. A.Senna elää muistoissani juuri tämän valmistajan moottoreiden mukana![]()
JT
Anteeksi, mutta en voi olla toteamatta, että tämä kertoo enemmän Avensiksesta kuin Cee'd:stä.Jiitee kirjoitti:Löytyi pienillä kilometreillä oleva bensa-automaatti -Ceed SW 1st gen. Siinä on muuten luonnetta ja designia hiukan enemmän kuin Avensiksessa.
Niin se kertookinPolforea kirjoitti:Anteeksi, mutta en voi olla toteamatta, että tämä kertoo enemmän Avensiksesta kuin Cee'd:stä.Jiitee kirjoitti:Löytyi pienillä kilometreillä oleva bensa-automaatti -Ceed SW 1st gen. Siinä on muuten luonnetta ja designia hiukan enemmän kuin Avensiksessa.
Cee`din SW 1,6:nen automaatilla yhdistetty luvattu on 7,0, ei paha lukema, vaikkei ihan kutiaan pitäisikään.Aquatica kirjoitti:^
Kohta vaihtamaan siis laatikko![]()
Ja kulutuskin taitaa olla aika kova noissa alkupään Cee'deissä... Ei siinä, mukavia nuo on huoltaa
Neloskorinen quarterpounderi ei kieltämättä olisi huono vaihtoehto sekään. Olisi sopivasti erikoisuutta ja todennäköisesti varsin mukavaa kyytiä. Lisätään listalle.Oleino kirjoitti:^Miten listalle sopisi Tsääääägin kanssa kilpailemaan Maserati QP IV?
Ei ole ei. Mutta vetokoukku pitää autoon saada ja varallisuus on rajattua.routasydän kirjoitti:Kaksipaikkaisuutta ei ole rajattu pois?
En tiedä mitä sieniä Z4:n piirtäjä on syönyt, mutta samalla kun se on saksalaiseksi rohkeata muotoilua, se on myöskin susiruma.routasydän kirjoitti: Bemun z4, joko vanhempi coupe tai uudempikorinen kovakattonen avo.
Houkutteleva idea, mutta ampuu liian pahasti ohi budjetista. Kieltämättä Nettiauton halvin (aina hyvä meriitti!) Lotus herättää myös pientä mielenkiintoa - tuollaisen ollessa käyttöautona voisi jopa pitää erillistä kaupassakäyntiautoa (niissä kaupoissa, joista mukaan tarttuu enemmän kuin ruokakassi).routasydän kirjoitti: Lotus evora
Näitä olen miettinyt, mutta jos ostan S-Typen, mietin omistusajan, miksi en ostanut XJ:tä, kun se vaan on niin pirusti komeempi. XJ on mun silmissä The Jag, brittiläisen eleganssin kiteytymä.routasydän kirjoitti: Jaguar S-type R tai XK8/R
No okei, tuollaista voisin harkitakin, mutta ampuu budjetista yli. Okei, ennenkin on ammuttu budjetista yli (tasan kerran on jäänyt ampumattaroutasydän kirjoitti: Possut ei ilmeisesti innosta (lähinnä cayman)?
Nissan on.. no, vähän liian Nissan. Voi olla teknisesti ihan hieno laite, mutta silti siitä tulee mieleen äiteen ex-almerat. Eihän niissäkään mitään varsinaista vikaa ollut (no okei, toisesta suli etuvalot, mutta se on ko. mallin tyyppivika), mutta merkin fiilis korvien välissä ei ole sitä mitä haen. Sama vaivaa Toyotaa, vaikka se GT86 paperilla kivalta näyttääkin.routasydän kirjoitti: Nissan 370z
Miten jenkit? GT musse, camaro ss, challenger srt?
Mainitusta Cee'd:stä voisin maksaa 2 euroa, miellyttävästä autosta helposti parikymmentä tonniaJiitee kirjoitti:^^^ jaa noita meinaat ihan yli 2 euroon budjetoida![]()
Mulla on nyt pari sedania, yksi avo ja yks viistoperä (joka tosin pesee tilavuudessa monta farkkua). Tylsän auton etu on helppo hyvästeltävyys, mutta kun mulla meinaa olla tapana kaivata vaihtelua hauskastakin autosta jo 2 vuoden käytön jälkeen, niin tylsä lähtis myyntiin varmaan kuukaudessaJiitee kirjoitti: Kivan oloinen lista sulla . Seuraava autohankinta meilläkin kohdistuu sitten coupe-avorintamalle, kun löytyy jo sedan, 2 farkkua ja yksi viistoperä. Mulla on vaan se ongelma, että vanhoista ei malta oikein luopua. Avensis oli kuitenkin helpohko hyvästellä 13 palvelusvuoden ja 250 tkm:n jälkeen ...![]()
Juha
944 ei vaikuta siltä, että haluan viettää siinä työmatkoihin kuluvan ajan. Saatan toki olla väärässä ja listalle on ilmestynyt muitakin sportteja, mutta pidetään tuo toistaiseksi ulkona pelistä.-TTY- kirjoitti:^Näihin budjettiratkaisuihin lisäisin 944:n.
-Bemarin Z:t ei vaan muotoilultaan nappaa. Paitsi Z1, mutta sen harvinaisuus, ikä ja arvokkuus poistaa sen käyttöautovaihtoehtolistalta.Vittorio Jano kirjoitti: -saksalaista:
-Ja tätähän aina tarjotaan (mutta kukaan ei koskaan osta):
-Toinen ranskis:
-Pösö:
-Ja tietty Delta, jonka voisi hakea 200hp turbopannulla
Nää on molemmat hyviä lisiä listalle. Pakko myöntää, että kummankaan olemassaoloa en edes muistanut. S2000 menee melkeinpä samaan kategoriaan kuin Lotukset, eli käyttösportin lisäksi voisi harkita erillisen kaupassakäyntiauton säilyttämistä.routasydän kirjoitti:Tuli vielä mieleen yksi outo lintu, jota on tehnyt mieli käydä koeajamassa, mutta on aina jäänyt, eli opel gt. Paperilla pitäisi ainakin toimia. Noita sai viime vuonna jo lähelle 20te. Sitten on vielä Hondan s2000, jota on ylistetty ajajan autona myös.
Juu, näinkin voi käydä. Vaan tuota mielenkiintoista listaa tuntuu riittävän (ja pulpahtelevan esiin) siinä määrin, että vielä ei tarvitse kokeilla autoa, joka ei houkuttele. Ehkä minäkin joskus koeajan jenkin, jonka ohjaukselle ei tarvitse puskuroida valmiiksi kolmea seuraavaa mutkaa, että kääntyy ajoissaroutasydän kirjoitti: Mussakin on toki ollut sitä vikaa, että tiettyjä merkkejä on vaikea omaksua, mutta kun lueskelee testejä, katsoo videoita ja käy koeajolla niin joskus tule positiivisia yllätyksiä. Näin kävi tuon tojotan kanssa, nissan zetasta ei myöskään huonoa ole tullut luettua ja nuo uudet muskelijenkitkin oli positiivinen yllätys myös ohjaukseltaan.
Suuremmin tarkastelematta lisätty listalle. Äärimmäisen kaunis ja houkutteleva auto, joskin tietää tarkkaa budjettilaskentaa.routasydän kirjoitti: edit. Maserateista mieluiten ottaisin 3200gt:n.
Melkein jo innostuin miettimään, mutta kuvahaun suoritettuani totesin että kakkosgeneraatiota lukuunottamatta Legend on ruma. 2.gen voisi Acurana mennä, mutta voi mennä metsästämiseksi ja silti se on laiska.Isola kirjoitti: Näin piilevänä Honda-miehenä raottelen varovasti (kivityksen, roviolla polttamisen tms. pelossa) mahdollisuutta skaalan toisesta ääripäästä eli Legendistä.
Mitä muuta foorumia luet, kun nickin käännön olet hoksannut?Isola kirjoitti: Edit: Niin, Aeroflopin tehorajahan oli 175 kW. Legendissä on vakiona 217 kW ja bonarina neljä vetävää pyörää sekä sleeper-look.
On, enkä mää isoa viistoperää. Lisäksi sama vaiva kuin S-Typessä - Jaguarilla on tarjolla se XJ.Alfissimo kirjoitti:Onkos Jaguarin XF sitten liian kallis, vai eikö muutenvaan iske?
Juu, toistaiseksi ainoa vetotapalinjaus on, että jos mallista ja generaatiosta on tarjolla neliveto, niin vajaavedot jää pois listalta.routasydän kirjoitti:Ja kun ei täällä vetotavasta puhuttu niin laitetaan nyt sitten pari etuvetoistakin.
Näissä on vähän samaa vikaa kuin 370Z:ssa, mutta vieläpä mallisarjan sisällä. Sinällään teknisesti hienoja autoja, mutta tuotteistettu perusauton "buustiksi", mikä laskee mielenkiintoa kummasti.routasydän kirjoitti:Eli RS megane cup
-clip-
Ja sitten on tietysti tuo RS focus, jota on myös kehuttu hyväksi ajaa ainakin etuvetoisten joukossa huolimatta reilusta tehoreservistä.
Kyllä, ideamyssy on levinnyt kuin kuuluisa turusen pyssy! Hintaluokkaa ei varsinaisesti ole vielä määritelty. Budjetilla on kyllä kaksi ylärajaa, tavoiteltu ja ehdoton, mutta jätin ne tarkoituksella pois. Tämän ansiosta mm. routasydän mainitsi Evoran, joka sai mut tarkistelemaan Nettiauton Lotus -tarjontaa ylipäätään ja miettimään Eliseä, eli ajatus juoksee ja vaihtoehdot lisääntyy ylilyönneistä välillisesti. Samasta syystä jätin pois maininnan japsi- ja jenkkiautojen yleisestä kiinnostamattomuudesta ja tämänkin seurauksena esiin on noussut mm. S2000. Kun ei rajaa kehää liian pieneksi, ihmisiltä saa parempia ideoita oman laatikon ulkopuolelta.Rasvis kirjoitti:Hyviä ehdotuksia tullut! Tai siis, omaankin makuun sopivia.
Kun ei hintaluokasta tainnut olla puhetta niin heitän peliin budjettivaihtoehdon:
RX-8 on itseasiassa minun silmääni ihan nätti ja voisin hyvin harkita leluksi, mutta Wankelin tunnetut kulumisseikat eivät puolla käyttöautoroolia. Tarvii silti ehkä tutustua tarkemmin.Rasvis kirjoitti:Ei varsinaisesti kedon kaunein kukka, mutta hei, wankel, puuttuvat B-pilarit ja kaapparitakaovet! Arvostelujen perusteella tuo on myös aika hilpeä ajettava. Ja käytettynä halpa kuin männävuoden makkara.
Aito Volvo on neliskanttinen ja takavetoinen. Ja hyväkuntoiset turbovinokone-seiskat on oikeasti vähissä.mlatva kirjoitti:Mites budjettipuolen ratkaisuista Esim. Vollen S60R? Löylyä kohtuullisesti, muuten ehkä hieman tylsä. Vanhanliiton vehkeiistä 850R?
E39 M5 on kyllä kieltämättä hieno, mutta kun liki vierestä katsoin kuinka kaveri kaatoi moiseen muutaman saavillisen rahaa, on siinä kieltämättä pieni jännitysaspekti. Ja toisaalta nuo uudemmat xDrivet kyllä houkuttavat bemmiltä enempi. 330ix:llä pääsee puolen vuotta nopeammin edelläkävijästä ohi kuin E39 M5:lla.Raimo Miettinen kirjoitti:Koska hyviä on jo ehdotettu niin paljon niin vaikea keksiä mitään mielenkiintoista, joten osta BMW M5 (E39) V8 ja 400hv. Ulkoisesti ehkä hieman perusvarmaa ja bensalenkkaria, mutta olihan siellä listalla tuoreempaa 5-sarjalaista kuin myös 3-sarjalaista.
E31 on kyllä hieno idea. Joskin sen melkeen pitäisi olla kokonaisella moottorilla eli 850CSi, mikä puolestaan on käyttöautoksi hivenen turhan jännittävä tekniikka. No okei, listalla on jo ainakin AJ6, AJI6, AJ8 ja legendaarinen K, eli pidetään coupebemmi mielessä.
Nyt tämän uskaltanee jo kertoa, kun yliammuntaa on jo sopivassa määrin tapahtunut. Budjettitavoite on pysytellä alle 20ke lukemassa, mutta se on venytettävissä 30ke tontille. Lisäksi nyt rohkenee kertoa, että mulla käyttöauto on oikeasti käytössä ja työmatkaa on se 80km/sivu, joten mittariin kertyy 40-50tkm/v. Tämän ansiosta on pakko oikeasti miettiä etukäteen, mihin eksoottisemmassa kategoriassa näppinsä työntää - ei pelkästään juoksevien kustannusten, mutta myös tyyppivikojen, huoltotiheyden, tankkaustiheyden (TVR:llä töissä käydessä tarvii tankata vähintään joka toinen päivä) yms käytännön seikkojen suhteen.hagger16 kirjoitti:Niin, mikäs se Polfon budjetti oli?
Hyeena haistoi haaskan. Jos niin käy että merkki vaihtuu, voisin olla kiinnostunut sun koninkenkävanteista. Sori OT.Polforea kirjoitti: Mutta asiaan omaltakin osalta. Kuten falshjy osuvasti bongasi, 159:n seuraajan kartoitus on alkanut.
Listalla on jo E60 525iX/530iXUupunutRomeo kirjoitti:Bmw E60/61 525XdA![]()
Tuosta mahdollisuudesta pitää keskustella sitten erikseen ja nimenomaan vaihdon merkeissä. Alfan myyminen muutenkin on tunnetusti melkein yhtä helppoa kuin autoveron välttäminen Suomessa, niin viisysin myyminen yhdellä rengaskierrolla on melkein jo palkinnon arvoinen suoritus. Mutta pidetään mielessä.Hämis kirjoitti: Hyeena haistoi haaskan. Jos niin käy että merkki vaihtuu, voisin olla kiinnostunut sun koninkenkävanteista. Sori OT.