Tarinatori

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Tervehdys 8)

Pistänpä minäkin lusikkani soppaan. Kai periaate on se, että yleistä löpinää on just sitä. Itselleni sopii jos jutut pysyy yhden ketjun takana. Toi S-24 palsta rupes olemaan pikkasen täynnä muuta kuin itse Alfaan liittyvää juttua. Nythän siis ei puhuta siitä, onko tarinointi sinäänsä hyvää vai huonoa ! pelkästään siitä onko juuri tämä foorumi perustettu sitä varten.

BTW . Jos toi kirjallinen ilmaisu kovasti on lähellä sydäntä, niin mikset alkais pitämään omaa nettisivua ? Linkki sitten tänne :wink: Sinulta kuitenkin taatusti syntyy muutakin juttua, kuin ihan alfaan liittyvää sais olla monipuolisempikin turinoiden suhteen.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Harpo kirjoitti:...Nythän siis ei puhuta siitä, onko tarinointi sinäänsä hyvää vai huonoa ! pelkästään siitä onko juuri tämä foorumi perustettu sitä varten.
Minulla on sellainen käsitys, ollut jo pitkään, että tätä foorumia ei ole perustettu pelkästään tarinoille/jutuille, jos niille Ollenkaan.
Harpo kirjoitti:...Jos toi kirjallinen ilmaisu kovasti on lähellä sydäntä, niin mikset alkais pitämään omaa nettisivua ?
...Sinulta kuitenkin taatusti syntyy muutakin juttua, kuin ihan alfaan liittyvää sais olla monipuolisempikin turinoiden suhteen.
Minä olen ohittanut jo "omat nettisivut" vaiheen.

Eikö se mene jotenkin näin...
Ensin kovalla innostuksella ja tohinalla sivut pystyyn, sitten hiukan korjailua, päivitystä ja lopuksi sivut pois.:)
Viimeksi muokannut BlackDog, 30 Marras 2004, 10:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Äänestin tohon että ei kiinnosta tarinat.... tuskinpa niitä lukisin, mutta se ei tarkoita ettenkö toivottaisi tervetulleiksi lisää käyttäjiä :wink:

Avatar
Harpo
Viestit: 492
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 09:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Harpo »

.[/quote] Minä olen ohittanut jo "omat nettisivut" iän.

Eikö se mene jotenkin näin...
Ensin kovalla innostuksella ja tohinalla sivut pystyyn, sitten hiukan korjailua, päivitystä ja lopuksi sivut pois.:)[/quote]

ÖÖh en tiennyt, että se on iästä kiinni. Pelkkä ehdotus kuitenkin.

Alfisti
Viestit: 417
Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Alfisti »

Piti olla tarinointia vastaan jo sen takia, että ihan tyhmä laittaa tälläistä kyselyä pystyyn :mrgreen: Olis herrakukalie laittanut tarinansa vaan Yleistä löpinää -osastolle ja katsonut saako palautetta. Taas ihan turhaa asiaa tuli lueskeltua, kun olitte oikein äänestyksen pykänneet pystyyn. Prkl :evil:

Avatar
Zenery
Viestit: 420
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 09:40
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Zenery »

Minun puolesta tervetuloa.

"Sopu sijaa antaa"

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Nakkaanpa nyt minäkin mielipiteen. Minusta Yleistä löpinää -puolelle mahtuu ihan hyvin yksi tarinaketju, eihän osaston jutuissa muutenkaan välttämättä ole Alfa-asiaa enkä usko yhden topicin peittävän mitään "tärkeämpää". Oma osio taas tuntuisi liioittelulta.

S24-tarinoiden tasosta voi jokainen pitää oman mielipiteensä, mutta minusta siellä joukossa oli kyllä helmiäkin. Niin että tere tulemast minun puolestani.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Yksi threadi on varmaan yes, sehän toimii jo hienosti tuossa vitsi-ketjussa.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Mahtuu.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Sting Ray: Tuleeko tämän foorumin moderaattorit saamaan sitten samanlaista lapsellista vittuilua teiltä niskaansa, kuin Maclane S24:ssa?

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jahans scuore esittikin aika suoran kysymyksen johon nyt odotellaan sitten vastausta.. :wink:

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

lutkuttakaa kaikki lekaa
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Bones
Viestit: 753
Liittynyt: 10 Elo 2004, 02:52
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Bones »

Mitä edellinen sanoi :-D
No ei.. en minä mitään tarinoita lue kuitenkaan joten ihan sama.
Tulee tuosta tarinasanasta jostain syystä poketarinat mieleen :?

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

90 kirjoitti:jahans scuore esittikin aika suoran kysymyksen johon nyt odotellaan sitten vastausta.. :wink:
Kieltämättä :wink:

Avatar
24valve
Viestit: 190
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:44
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja 24valve »

Bones kirjoitti: Tulee tuosta tarinasanasta jostain syystä poketarinat mieleen :?
..ja niitähän ei kestä kukaan selväjärkinen vahingoittumatta kuunnella. :silly:

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Cuore Sportivo kirjoitti:Sting Ray: Tuleeko tämän foorumin moderaattorit saamaan sitten samanlaista lapsellista vittuilua teiltä niskaansa, kuin Maclane S24:ssa?
Ihan vapaasti, ensin dellataan ja sitten bannataan. :grab:

Kertokaapa vähän tarinamiehet lisää tästä konseptista. Itse en ole suomi24:sta lukenut varmaan yli vuoteen, silloin pari jotain Handen juttua tuli lukaistua. Kirjoitatteko te näitä Alfoista vaan vai onko toisilla merkeillä omat tarinamiehensä?

Kellään ei varmaan ole mitään OIKEASTI hyviä Alfa-tarinoita kohtaan, sitten jos juttua tulee jotain viisi sivua ja viimeisessä kappaleessa lammen pohjassa makaa Alfa Romeo niin kyllähän siinä lukija ihmettelee.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Poimin tähän alkuun muutaman viestin (lisääkin olisi ollut), näissä on niin hyvää asennetta takana.
Tällaisella asenteella kelpaa varmaankin tallustella maailman turuilla.
Zenery kirjoitti:Minun puolesta tervetuloa.
"Sopu sijaa antaa"
Jappe kirjoitti:Tarinathan vois olla tämän "tarinatori" otsikon alla, eli eikun höpöttämään
166 kirjoitti:...
Vittorio Jano kirjoitti:...
Mutta sitten tähän kysymykseen....
Cuore Sportivo kirjoitti:Tuleeko tämän foorumin moderaattorit saamaan sitten samanlaista lapsellista vittuilua teiltä niskaansa, kuin Maclane S24:ssa?
Pohjaksi kannatta lukea 166:n kirjoitus aiheesta (Lähetetty: Sun 28.11.2004 11:45, Löytyy liitteenä tästä ketjusta).

Sana teiltä on ongelmallinen. En Pysty, Enkä Halua kahlita muiden mielipiteitä ja teksteissään käyttämiä sananmuotoja, vastaan ainoastaan omista puheistani.

(Totta on että nykyisen valvojan, Breran, työskentely ja tavat eivät minua tyydytä ja olen ymmärtänyt että moni muu S24/alfaharrastaja on samoilla linjoilla. Vielä kun huomioi eilisen S24ylläpidon näyttävän väliintulon, jotain johtopäätöksiä sielläkin on vedetty.)
Viimeksi muokannut BlackDog, 30 Marras 2004, 10:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

vanadoo
Viestit: 74
Liittynyt: 23 Syys 2004, 02:55

Viesti Kirjoittaja vanadoo »

Säästäkää tämä saitti asialliselle keskustelulle ja tekniikalle.
Jättäkää jonninjoutava jaskanjauhaminen ja tarkkailuluokan priimusten ainekirjoitukset sinne missä ne tälläkin hetkellä ovat.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

vanadoo kirjoitti:Säästäkää tämä saitti asialliselle keskustelulle....
Jos olen yhtään ymmärtänyt oikein, tässä yritetään selvittää myös sitä mitä/millaista on asiallinen keskustelu tällaisella "Yleistä löpinää" osastolla.

"Yleistä löpinää
Hyvät linkit, hauskat jutut jne."

Kerrotko oman määritelmäsi?
Viimeksi muokannut BlackDog, 30 Marras 2004, 10:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Sting Ray kirjoitti: "Yleistä löpinää
Hyvät linkit, hauskat jutut jne."
Kerrotko oman määritelmäsi?
Turha tällaisesta spekuloida liikaa imho. Laittakaa yksi tarina tähän threadiin niin kerron onko se paskaa :)
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Olen yrittänyt ehdottaa S24-Alfapalstalla, että näille tarinatyypeille perustettaisiin oma foorumi sinne. Näin tarinapalstan seriffiksi voisi valikoitua joku kirjallisuudesta ja kaskuista kiinnostunut henkilö.

Kyseessä on kuitenkin täysin eri ala kuin autoista keskusteleminen esim. novellit yms. kuuluvat lähes/ehkä taiteeseen ja taiteen seriffinä oleminen ei ole helppoa, taide on katsojan silmässä - vai miten oliko se kauneus. Taiteen määritteleminen on vaikeaa. Mielestäni alfabbs-palstan tulisi pysyä erossa taiteesta.

tv
Viestit: 619
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:43
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tv »

Seiska5mma kirjoitti:Olen yrittänyt ehdottaa S24-Alfapalstalla, että näille tarinatyypeille perustettaisiin oma foorumi sinne. Näin tarinapalstan seriffiksi voisi valikoitua joku kirjallisuudesta ja kaskuista kiinnostunut henkilö.
Onko nämä Alfa-tarinat oikeasti niin iso juttu, että vaativat oman henkilön moderoimaan. Miksi niitä pitää moderoida?

Jos täällä tarinoita kirjoitetaan yhteen threadiin aiheuttaako se jotain häiriötä muualla? Threadin asiaton käyttö tietysti aiheuttaa moderointia.

S24-palstan ongelmien liiallinen spekulointi ei mielestäni ole mitenkään tarpeellista täällä. Täällä mennyt ylllättävän hyvin kaksi vuotta, varsinaiset häiriköinnit taitaa pystyä edelleen laskemaan kahden käden sormilla.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Diktaruurin lisäksi demokratiaakin kunnioitetaan välillä. Tämä oli yksi niistä kerroista, mutta sting ray ei ilmeisesti ole samaa mieltä kun piti äänestys poistaa?

Pitäydytään sitten diktatuurista, joten voitte pitäytyä s24:ssa missä ilmeisesti hande ja muut kuitenkin tulevat pyörimään. Toivotaan että saatte mieleisenne sheriffin sinne.

Lyödään vielä perustelut perään ettei tarvitse kaikkea niellä. Puolesta ja vastaan ollaan oltu, jopa vahvemmin vastaan. Ne ketkä haluavat tarinoita lukea ja kirjoittaa voivat sen tehdä jatkossakin s24:ssa. Ne tarinat jotka sieltä poistetaan poistettaisiin luultavasti täältäkin joten siihen on turha vedota. Mitään persteluja ei tullut miksi tänne pitäisi siirtyä tarinoita kertomaan, joten edellä mainitut riittänevät perusteluiksi. Jos on kiinnostusta muuhun foorumin osioihin niin mikään ei estä kommunikoimasta hyvän tavan mukaisesti vaikka tarinat pidettäisiinkin s24:ssa.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Rolle kirjoitti:Diktaruurin lisäksi demokratiaakin kunnioitetaan välillä. Tämä oli yksi niistä kerroista, mutta sting ray ei ilmeisesti ole samaa mieltä kun piti äänestys poistaa?..
Eips nyt ruveta syyttelemään.
Editoin topiccia "tarinatori" -> "Tarinatori":ksi ja katso äänestys hävisi.
Luulin aluksi että joku moderoinnista poisti äänestyksen, mutta taitaa olla bugi softassa?

Saisikohan sen takaisin, siis sen äänestystilanteen?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Sting Ray kirjoitti:Saisikohan sen takaisin, siis sen äänestystilanteen?
Ei saa, mutta tasaista 65% vastaan näytti olevan läpi äänestyksen..

Avatar
Maclane
Viestit: 260
Liittynyt: 20 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maclane »

Sting Ray kirjoitti:Totta on että nykyisen valvojan, Breran, työskentely ja tavat eivät minua tyydytä ja olen ymmärtänyt että moni muu S24/alfaharrastaja on samoilla linjoilla. Vielä kun huomioi eilisen S24ylläpidon näyttävän väliintulon, jotain johtopäätöksiä sielläkin on vedetty.
Ei nyt ensisijaisesti aleta tästä Suomi24:sen tilanteesta keskustelemaan, mutta korjaisin kuitenkin hieman oletuksiasi. Olen itse ollut yhteydessä ylläpitoon. He ovat minulta kysyneet, riittääkö aikani palstan moderointiin, ja olenko halukas jatkamaan myös tulevaisuudessa moderaattorina. Vastasin, että olen toki edelleen kiinnostunut Romeopalstasta, mutta jatkossakin tulee luultavasti ongelmia ajan riittämisen kanssa, joten aktiivisemman Seriffin hakeminen olisi varmasti hyvä ratkaisu.

Tämä ratkaisu olisi niin ylläpidon, minun kuin tärkeimmän eli palstankin kannalta varmasti oivallisin. Ylläpidon ei tarvitse poistaa asiattomia viestejä poissaollessani, minun ei tarvitse venyä tuhanteen tilanteeseen ja palstakin voi paremmin, kun Seriffinä on kaveri, joka ehtii säännöllisesti ohjaamaan ja käymään keskustelua, sekä perustelemaan mahdollisia toimiaan.

Joten tämä näistä "väliintuloista, näyttävyydestä ja johtopäätöksistä.." Minulla itselläni ei ole mitään hampaankolossa ketään palstan väkeä kohtaan, ja mielellään edelleen otan vastaan asiallista palautetta (suomi24:sen postiin), jota valitettavasti en ole saanut lainkaan, vaikka palstalla monenmoista kommenttia ja syytöstä onkin näkynyt.

Ei tästä asiasta enempää..

Tarinoista täällä vielä sanoisin sen verran, että on toki kohteliasta kysyä palstalaisilta, miten uudenlaisiin juttuihin yleisissä löpinöissä suhtaudutaan, mutta eikö nyt hieman asiaa liioiteltu, jos kyse on vain omille tarinoille avattavasta uudesta viestiketjusta? Toki varmasti moderaattorit tulevat opastamaan, jos kirjoituksissa on sanottavaa. Et kuitenkaan ole nyt hakemassa lupaa mihinkään säännöistä poikkeavaan, pitäähän yleistä löpinää sisällään monenlaisia ketjuja.

Mihinkään poikkeukseen säännöistä tässä ketjussa ei varmasti anneta lupaa, eli jatkossakin varmasti kiellettyä on useiden turhien ketjujen aloittaminen, väärille alueille postaaminen ja muiden keskustelujen sotkeminen off-topicilla.

Jos kuitenkin nämä tarinat ovat niin suuri juttu, että niillä on vaikutusta kokonaiseen Foorumiin, niin ehkä sitten on parempi hakea se täysin oma kanava näille jutuille.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Asiaa voi nähdä monelta eri kantilta ja ihmetellä ja väännellä ja käännellä oman mielensä mukaisesti. Mutta jos asia aiheuttaa pahennusta jo ennenkuin mitään on tehty niin en näe mitään syytä (edelleen perusteluja kaipaan) miksi tänne pitäisi alkaa kirjoittelemaan tarinoita kun niitä ilmeisesti mielummin suolletaan tuonne s24:seen.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Rolle kirjoitti:... Mutta jos asia aiheuttaa pahennusta jo ennenkuin mitään on tehty niin en näe mitään syytä (edelleen perusteluja kaipaan) miksi tänne pitäisi alkaa kirjoittelemaan tarinoita kun niitä ilmeisesti mielummin suolletaan tuonne s24:seen.
Minä olen ymmälläni ja varmaan moni muukin, miten tästä "tarinatori" hommelista tuli näin paksu juttu. Se alkoi pienestä vaatimattomasta utelusta ja nyt mennään jo ties missä....

Mutta hasukaa tämä on ollut, oikeastaan aivan mukavaa ajanvietettä. Tämän voi hyvin antaa olla "Tarinatorin" alla ja se täyttää minun vaatimukset. :)
Rolle kirjoitti:..Kohta alan minäkin multipersoonaksi etten näytä niin tyhmältä koko ajan
Kopsattu toisesta topikista...oli lähes pakko. :) :)

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

Sting Ray kirjoitti:Minä olen ymmälläni ja varmaan moni muukin, miten tästä "tarinatori" hommelista tuli näin paksu juttu. Se alkoi pienestä vaatimattomasta utelusta ja nyt mennään jo ties missä....
itse en ole ymmälläni, joskus asiat vaan paisuvat tällä foorumilla.

Ei sillä että siinä olisi mitään negatiivista vaan päinvastoin, mukava näitä on välillä lukea :)

Tästä ketjusta vielä puuttuu vielä se että joku pyytää poistamaan foorumista kaikki kirjoituksensa ja tunnuksensa, kenen huki?

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

motorhead kirjoitti:Tästä ketjusta vielä puuttuu vielä se että joku pyytää poistamaan foorumista kaikki kirjoituksensa ja tunnuksensa, kenen huki?
:lol:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Itse aiheeseen vielä.
Mulle on ainakin ihan vitun sama, jos tänne avataan yksi ketju joka on omistettu tarinoille. Sitä ketjua ei kenenkään tarvitse lukea, jos ei halua.. Eli ei ymmärrä miksi porukka jaksaa näin helvetisti jännittää. :roll:
On tällä foorumilla ennenkin sellasia juttuja nähty, mitkä ei voi oikeasti ketään kiinnostaa.

Jos tällainen tarinaketju avattaisiin, niin ehkä saataisiin S24:n liimautunut Jönsson mukaan Alfa -aiheisiinkin keskusteluihin. Fiksu mies.

Tietysti joku raja pitäisi sitten olla.. Ei siitäkään mitään tule jos jokaisella tarinoitsijalla on 30 eri persoonaa, ja kaikki samaan aikaan onlline tukkimassa sivua.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

motorhead kirjoitti:..Tästä ketjusta vielä puuttuu vielä se että joku pyytää poistamaan foorumista kaikki kirjoituksensa ja tunnuksensa, kenen huki?
Nyt hujahti yli???
Tarkoitatko, että on minun vuoro poistua täältä? Vastahan minä avasin tämän tunnuksen.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Cuore Sportivo kirjoitti:Jos tällainen tarinaketju avattaisiin, niin ehkä saataisiin S24:n liimautunut Jönsson mukaan Alfa -aiheisiinkin keskusteluihin. Fiksu mies.
Copy that.
Cuore Sportivo kirjoitti:Tietysti joku raja pitäisi sitten olla.. Ei siitäkään mitään tule jos jokaisella tarinoitsijalla on 30 eri persoonaa, ja kaikki samaan aikaan onlline tukkimassa sivua.
Tuosta tuskin tulee mitään ongelmaa, IP:t kun näkyvät moderaattoreille. Eipä silti että uskoisin moderointia tarvittavan, eiköhän yhteisten pelisääntöjen tiedottaminen riitä fiksuille kavereille. Niitä harvinaisia vähemmän fiksuja voi sitten tarvittaessa opastaa poistamalla viestejä ja/tai kirjoittajia.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sting Ray kirjoitti:Tarkoitatko, että on minun vuoro poistua täältä?
Eiköhän tuo ollut viittaus ihan toiseen käyttäjään, joka on muutaman kerran ottanut hiukan kierroksia :wink:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Sting Ray kirjoitti:Nyt hujahti yli???
Tarkoitatko, että on minun vuoro poistua täältä? Vastahan minä avasin tämän tunnuksen.
Eiköhän tällä tarkoitettu viestiketjun http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=3963 aiheuttamaa herneiden nenään vetoa...

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

Sting Ray kirjoitti:Nyt hujahti yli???
Tarkoitatko, että on minun vuoro poistua täältä? Vastahan minä avasin tämän tunnuksen.
Todellakin viittasin tällä toiseen ketjuun jossa jollakin kirjoittajalla tuli pikkanen ylireaktio ja pyysi moista. Hänenkin tapauksessaan toivon että olisi tullut toisiin aatoksiin ja jäänyt tänne seuraamme.

edit: AA kaivoi linkin näköjään juuri kyseiseen ketjuun.

Avatar
sirTONTO
Viestit: 79
Liittynyt: 07 Syys 2004, 05:31
Paikkakunta: Tampere

juu

Viesti Kirjoittaja sirTONTO »

eiköhän unohdeta koko tarinointi ja kertokaa kuinka 164:n vararenkaan venttiilin hatun saisi irti :onfire: :crazyeyes:
ASSISTENZA TECNICA

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Eiköhän puhuta niistä venttiilinhatuista jossain toisessa ketjussa.
- Epäkelpokeräilijä -

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: juu

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

...
Viimeksi muokannut BlackDog, 30 Marras 2004, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Re: juu

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Sting Ray kirjoitti:
sirTONTO kirjoitti:eiköhän unohdeta koko tarinointi ja kertokaa kuinka 164:n vararenkaan venttiilin hatun saisi irti :onfire: :crazyeyes:
Olen huumorin suuri ystävä, mutta tässä piilevä juju ei oikein auennut.
Tarkennako minulle?
Sting Ray (en ole vielä tottunut uuteen "nimeesi"), olen pettynyt sinuun, tämähän olis voinut olla vaikka sinun kirjoittamasi, täysin vailla minkäänlaista logiikkaa ja siksi hauska. Olihan tuossa jo muitakin kommnetteja jotka vetivät suupieltä virneeseen. Ehkäpä tästä vielä jotain kehkeytyy, aika näyttää mitä.
Niin perun muuten sen aikaisemman kannanottoni oman osion puolesta, se ei ole perusteltua.
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Öhm, anteeksi maalaisuuteni, sir Tonton sarkasmi ei heti oikein auennut :oops:
- Epäkelpokeräilijä -

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: juu

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

166 kirjoitti:Sting Ray, olen pettynyt sinuun, tämähän olis voinut olla vaikka sinun kirjoittamasi, täysin vailla minkäänlaista logiikkaa ja siksi hauska.
Kun hivenen tarkemmin mietin asiaa - olet ystäväni aivan oikeassa.

Editoin....

Avatar
A2K
Viestit: 611
Liittynyt: 29 Maalis 2004, 01:00
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja A2K »

kai pitänee tähänki jotain vastata.... eli...

vastaan: aivan sama.

perustelut: en ole käynyt s24:n sivuilla moneen vuoteen ja eikä kiinnostakkaan kyseinen paikka. antaa niitte "asiallisimpien" tulla.. moderatorit voi niitä sit bänniä jos rupeevat sekoilemaan turhia. tähän asti olen ollut tyytyväinen tämän foorumin toimintaan.

Edit: käväsin mielenkiinnosta käymässä s24:ssa.. ja arvatkaa mitä? ne voidaan jättää sinne!! :evil:


mahtava keskustelu:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0005565608
Hyvin sä vedät..

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tarinatori

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Sting Ray kirjoitti:Haluaisin nyt vähän tiedustella mitä ovat tämän porukan aatokset, jos "tarinointi" alkaisi myös täällä?
Nyt kun kerran kysyttiin, niin ei kiitos. Minun mielestäni palsta pitäisi säilyttää mahdollisimman lähellä alkuperäistä aihetta, eli Alfa Romeo autoja.

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

jos postaisin itse asiastakin välillä.

Olen scuoren linjoilla eli jos täällä olisi tarina ketju niin ei se muuttaisi tätä palstaa eikä meikäläisen kokemusta täällä mitenkään niin kauan kun tarinat pysyvät siinä ketjussa. Voisin sitä vaikka joskus lueskellakkin.

Täällä on paljon keskusteluja joita eivät kaikki seuraa ja siksi tämän osion nimi on yleistä löpinää. Turku ketju lienee hyvä esimerkki. Onko se haitannut ketään tätä tarinaketjua nyt vastustavaa joka ei seuraa turun alfistien vauhdikkaita kaffetapaamisia?

yleistä löpinää on koko ajan ollut kaikkea maan ja taivaan väliltä sisältävä ja en saa keksittyä miten yksi tarina ketju mitenkään tämän foorumin henkeä muuttaisi.

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

motorhead kirjoitti:Täällä on paljon keskusteluja joita eivät kaikki seuraa ja siksi tämän osion nimi on yleistä löpinää. Turku ketju lienee hyvä esimerkki. Onko se haitannut ketään tätä tarinaketjua nyt vastustavaa joka ei seuraa turun alfistien vauhdikkaita kaffetapaamisia?
Vaihdetaan Turkuketju tarinaketjuun! Vai vaihdetanko samantien koko kaupunki?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Vittorio Jano kirjoitti:Vaihdetaan Turkuketju tarinaketjuun!
Välillä sinnekin tulee sellaista pashaaa että luulee joutuneensa s24:lle..

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Mielestäni tämä juttu on paisunut kuin pulla taikina... :?
Kaikille lienee tilaa tälläkin palstalla. On tietysti korrektia kysyä muilta palstalaisilta, onko tarinat hyviä. Ja lopputulos lienee jo selvä. Ne ketkä haluaa tarinoita lukea/kirjoittaa, näin tekevät. Ne keitä ei kiinnosta koko homma,voivat jättää lukematta.

Ei tehdä kärpäsestä härkästä! Voidaan toki tätä asiaa jahkata, vaikka maailman tappiin asti.

On vain yksi kysymys, missä ovat tarinat?

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Rolle kirjoitti:
Vittorio Jano kirjoitti:Vaihdetaan Turkuketju tarinaketjuun!
Välillä sinnekin tulee sellaista pashaaa että luulee joutuneensa s24:lle..
Mikäs tuossa Turkutopicissä mättää? Yleistä löpinää...

Pitääkö perustaa Raisiotopic? :wink:

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

motorhead kirjoitti:..Turku ketju lienee hyvä esimerkki. Onko se haitannut ketään tätä tarinaketjua nyt vastustavaa joka ei seuraa turun alfistien vauhdikkaita kaffetapaamisia?
Tämä sai alunperin minutkin utelemaan, josko muutkin saisivat jauhaa täällä täyttä roskaa. :)

Vastaa Viestiin