Voisin kuvitella, että Lambon(kin) kaasupolkimessa on muitakin asentoja kuin 0 ja 700hv. Todennäköisesti auto on niin haitekkiä, että polkimen asentoa voi säätää portaattomasti ja auto tottelee sitä.
Minä nostan hattua paitsi siitä, että joku on oikeasti tuollaisen tuonut ja Suomeen verottanut (autovero muuten oli meikäläisen useamman vuoden bruttopalkka, joten ihan kansalaisenakin kiitän yhteiskunnan avokätisestä tukemisesta), myös siitä että autolla myös ajetaan.
Rasvis kirjoitti:Mahtaakohan tuollaisesta vehkeestä voida paljon nauttia talvella, siis sen ilmeisen wtf-aspektin lisäksi?
Mä luulen, että niitä, joilla on mahdollisuus antaa tähän kysymykseen kokemusperäinen vastaus, ei Suomessa kovin montaa ole. Muut on arvailua, mutta saattaisin minäkin tuolla kehdata töissä käydä.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.