Mikähän tuossa on vikana, kun on ollut jo kauan myynnissä? Luulisi menevän tuolla hinnalla. Lienee kova öljynkulutus. Eli suurin vika on tuo varmaan Alfan paskin (joo ei ole provo) moottori kautta aikain...
Joo kattelin tuotakin, mutta on niissä isot erot. Alavuksen auton perus-harmaa sisusta, tahraiset penkit ja likaiset ovivälit ei innosta yhtään. Ja tärkeimpänä kilometrit, kahden vuoden ajojen jälkeen tuo alkaa olla ongelmajätettä kun tulee pari sataa mittariin (myin just vähän vanhemman 220tkm ajettuna 1800€, ei viety käsistä).
Mietin oikeasti että jos haluaisin sellasen talviauton jota jaksais vähän myös harrastaa, niin tossa mun linkkaamassa olis potentiaalia. Yli 150 heppaset alle 100tkm ajetut 2000-luvun farmarit on harvassa. Mun ajolla kone kestäis kymmenen vuotta, mutta mitenkähän kori?
Mikäs kallis toi 91tkm ajettu 156 on? Toki se on MY2003 ja pakettimalli, mutta ihan asialliselta pyynniltä vaikuttaa jos kunnossa.
Niin ja se on näköjään valmistettu maaliskuussa 2004.
Toi vähemmän ajettu punaruskea jts oli mulla 2009 kesästä viime heinäkuuhun, meni vaihdossa Olarinluoman Autokeskukseen. Ostettaessa siinä oli 34tkm ja muistaakseni 85tkm kun siitä luovuin. Ruostesuojauksen siihen teetin 2010 talvella. Mitään isompaa vikaa siinä ei ollut eikä autoa ollut kolaroitu. Kahden 2l jts:n kokemuksella voi sanoa öljyn kulutuksen olleen normaali, eli se pitää viitsiä joskus tarkastaa ja käyttää oikeita öljyjä.
Onkos tuo kenellekkään tuttu? Kaikki kivat pienet yksityiskohdat kiinnostavat, kun ei viitsi huvikseen ajella 500km renkaita potkimaan Kuinka paha tuo keulan kolhu? Onko jotain muutakin rikki, kuin puskuri ja sumari?
Olen miettinyt, että vaihtaisin tuon oman dieseliin, kun tulee sen verran paljon noita kilsoja ja olisihan tuo vähemmän ajettukin.
^ei ole tuttu, mutta tuo lokasuojan kolhu on tutun näköinen. Mulla on astetta pahempi vaurio (myös umpio paskana) tois puol. Auto menee pajalle, kunhan saavat osasia Italiasta. Kustannusarvio tais olla jotain 2250,-
Ei ole muuten mikään wanha 156 tuo, kun on koottu kesäkuussa -05
Jaa juu, tossa remontti onkin huom. edullisempi, kun ei ole varusteita (lampunpesimet)
stoichiometric kirjoitti:^ei ole tuttu, mutta tuo lokasuojan kolhu on tutun näköinen. Mulla on astetta pahempi vaurio (myös umpio paskana) tois puol. Auto menee pajalle, kunhan saavat osasia Italiasta. Kustannusarvio tais olla jotain 2250,-
Ei ole muuten mikään wanha 156 tuo, kun on koottu kesäkuussa -05
Jaa juu, tossa remontti onkin huom. edullisempi, kun ei ole varusteita (lampunpesimet)
Kuulostaa melko arvokkaalta korjaukselta. Hinnastahan se on vain kiinni, mutta jännä että autoliike ei ole vaivautunut vaihtamaan edes sumaria. Ikävä, että noista kuvista ei koskaan saa täysin tolkkua, kun kuva peilaa ties mihin suuntaan ja naarmut koitetaan saada sopivastii piiloon.
^ hinnat kyseisellä heebolla on ainakin kohdallaan. Sitkeästi se vaan jaksaa ilmoitella, mut mahtaako saada mitään myytyä? Tilasin 1.5v sitten siihen 166:seen, minkä sulle myin, sisälokasuojan. Lupasi laittaa tulemaan, mut ei ole vieläkään kuulunut
m.sa kirjoitti:^ hinnat kyseisellä heebolla on ainakin kohdallaan. Sitkeästi se vaan jaksaa ilmoitella, mut mahtaako saada mitään myytyä? Tilasin 1.5v sitten siihen 166:seen, minkä sulle myin, sisälokasuojan. Lupasi laittaa tulemaan, mut ei ole vieläkään kuulunut
Jos tulee laita mulle tulemaan kaara on eukon nykyään.
Kai huomasit, että tuo on automaatti? Vaatii vähän ajatustasolla totuttelua, mutta jos auto on normaali pöristelyssä, niin voi kai se sitten olla tomaattikin. Ei se kyllä tässä autossa ole hintaa nostava seikka.
Kai huomasit, että tuo on automaatti? Vaatii vähän ajatustasolla totuttelua, mutta jos auto on normaali pöristelyssä, niin voi kai se sitten olla tomaattikin. Ei se kyllä tässä autossa ole hintaa nostava seikka.
tomaatti ei kyl sovi ku nissaniin jos siihenkään--
Mites tämä? Oliko tää jonkun vanha tms.? Äireelle koitan kauppakassia tässä ettiä, ja ku budjetti on ~2000€, ni sanoin että mä en sitte mitään foordeja tai relluja rupee korjailemaan ku tuun kylässä käymään! Alffa pihaan ni voin vähän jopa korjailla joskus omaksi ilokseni Täs on kohta saastutettu näillä jutuilla koko suku...
Tämmönen löytykin melkeen naapurista. Eihän Tossa oo nahkapenkkejä eikä bussoa, mutta ei äitee niillä mitään teekkään. Oon menossa lätkämatsin jälkeen kattomaan. Onko täällä tietoa tosta yksilöstä?
Kas, enpä huomannut. En tykkää tomaateista. Enkä automaattivaihteisista autoistakaan, ei sen puoleen.
GTA ezt-734 myytiin tänään suljetussa rahoitusyhtiön huutokaupassa. Hintaan 5800€. Tarjous hyväksyttiin. Ottiko Suomen halvimman tittelin? Tekstissä oli että ei käy kaikilla ja ruosteet loksus, takaluukku homees, 200 tkm kohdalla oli huollettu ja oikeilla öljyillä ajettu. Takapuskurin kulma maalattu huonosti. Nuhjuinen yksilö kaikenkaikkiaan.
Huutokaupat.comis myi vouti. Nyt sen myi sen omistaja scf rahoitus. Huutokauppa on autoalan ammattilaisille tarkoitettu eli siis autokauppiaat sieltä ostaa ja nää maksamatta jääneet ja liisarit yms. Myydään siellä. Olisko ex omistaja laittanu voutille hanttiin 6300e kauppahinnalla mutta rahoitusyhtiö sitten myi kun erät pystys? Mene ja tiedä siitä sitten. Tälläisen havainnon hinnasta ja autosta vain tein..