KJS kirjoitti:Nämä tyypit tekee ittestään naurunalaisen viimeistään siinä kohtaa kun ne täräyttää sen rivinelosen hyrisemään.
Kyllähän tuossa NSX:ssä sentään kuutonen on ja kyseessähän on muutenkin aivan asiallinen urheiluauto ihan sellaisenaan. Ei siitä kuitenkaan mitään Ferraria saa, vaikka kuinka yrittäisi merkkejä liimailla.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Hienostihan tuo Honda on tehty, että siitä kaikki kunnioitus tekijöille! Itse en vaan ymmärrä miksi sinänsä hienosta autosta yritetään tehdä jotain mitä se ei ole. Vaikka siinä nyt on se 270hp veekutonen, niin silti se kuulostaa Brigs&Strattonilta Ferrarin V12:sta verrattuna!
Jopa mun avovaimo osoitti halvaksuntaa kun näki Ahvenistolla MR2:sen johon oli liimattu itse tehty Ferrarin merkki keulaan. Emäntä sanoi yhden Testarossa-kyydin jälkeen, että tätä ei voi edes verrata mihinkään muuhun automerkkiin ja se ei autoista ymmärrä vielä mitään muuta kuin värin! Nyt vaan odottelen, että tuolle naaraalle tulis lottovoitto, niin saisin oman "käyttöauton"
Noista replicoista vielä. Ymmärrän sen, kun jossain ulkomailla rakennetaan AC Cobra kopio jollain isolohko tekniikalla, mutta en mä ymmärrä sitä kun suht uusista automalleista yritetään tehdä kopioita jotka eivät vastaa suorituskyvyltään esikuvaansa.
Replicoista sen verran että Tuulilasihan rakensi joskus Taunuksen 2.0 V6 tekniikan ympärille Cobran lasikuitukopan. Oli muistaakseni oikein rakennussarjana myynnissä jossain.
jknracing kirjoitti:Hienostihan tuo Honda on tehty, että siitä kaikki kunnioitus tekijöille! Itse en vaan ymmärrä miksi sinänsä hienosta autosta yritetään tehdä jotain mitä se ei ole.
Veit jalat suustani. Miksi hienosta, aidosta NSX:stä pitää tehdä ei-ihan-hieno, ei-ihan-aito Ferrari? Luulisi japanialaisten olevan ylpeitä oman maansa insinöörityön taidonnäytteestä ihan sellaisenaan.
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Veit jalat suustani. Miksi hienosta, aidosta NSX:stä pitää tehdä ei-ihan-hieno, ei-ihan-aito Ferrari? Luulisi japanialaisten olevan ylpeitä oman maansa insinöörityön taidonnäytteestä ihan sellaisenaan.
Täsmälleen samaa mieltä. Miksi nähdä hirvittävä määrä vaivaa, että saadaan jostain hienosta aidosta halpa kopio? Olisivat sitten tehneet edes ihan oman designin tuosta, en tajua mitä lisäarvoa kukaan saa feikki-Ferrarilla ajamisesta.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Njoo-o, makuasiahan se on minkälaiseen lopputulokseen tähtää. Kuitenkin, jos itsellä olisi taitoa ja resursseja tehdä jotain tuontapaista niin yrittäisin varmaan saada aikaiseksi jotain, joka kunnioittaa alkuperäistä designia. Muuthan saavat tietty tehdä mitä parhaaksi näkevät.
Ei vissiin kukaan tajua että toi NSX voi olla luotettavasti jokapäiväisessä käytössä mihin F50:stä ei taas ole. Ehkä rakentaja haki sitä pointtia. Jos on varaa NSX:ään niin luulis olevan varaa Ferrariinkin. Tosin itse taidan arvostaa NSX:ää enemmän kuin kilpailevia Ferrari-malleja...Tuli vaan mieleen, että vois tukkia Alfan koriin saksalaisen tekniikan niin siitäkin tulis luotettava