Tarinaa...

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Tarinaa...

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Kun tuli puoliksi luvattua...

Tämä tapahtui joitakin vuosi taaksepäin.

Olimme keskustelleet jo muutamaan otteeseen ystäväni (ymmärsi autoista) kanssa autoasioista, tarkemmin auton hankinnasta ja vieläpä minulle. Merkki - Volvo, Bemuri jopa Celica olivat vilahdelleet keskusteluissamme, mutta mitään ei oltu lyöty lukkoon, avoimin mielin siis.

Se oli kaunis kuulas Huhtikuinen Lauantaiaamu. Ovikello soi, vavahdan hereille ja kömmin ylös sängystäni. Päätä jomotti vielä hiukan edellisiltainen tissuttelu.

Oven takana seisoo ystäväni ja sanoo tulleensa hakemaan minua autokaupoille. No, parin vartin päästä olin minäkin jo suht oivassa kunnossa, mitä nyt vähän normaalia klappia otsalohkon takana.

Lähdimme kiertelemään ystäväni autoliikkeestä hakemalla kotterolla autokauppoja. Ekakasi koeajoin Celican, nätti kirppu mutta ei oikein säväyttänyt - ei tuntunut omalta. Seuraavaksi taisi olla Volvo 242 - helvetin iso lohmu poikamiehelle, ei kiitos. Taisi olla vielä 316 Bemuri, noh joo, mutta muttaSiinä se päivä vierähti.

Mutta, mikä se tämä meidän kottero on, jolla olemme koko päivän kierrelleet. No, se oli tulipunainen Alfa Romeo Alfetta 1.8 Sedan, pikkasen ruostetta ottanut, mutta muuten ok. Istahdin rattiin ja heti tuntui omalta siinä se oli ollut koko päivän silmien alla.

Tämän pituinen tämä ja tarina on tällä kertaa poikkeuksellisesti tosi.

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Tarinaa pyydettiin, tarina tuli. Pyydettiin lyhyttä tarinaa ja sellainen tuli. Pyydettiin Alfa-aiheista tarinaa ja niin tapahtui.

Sting Ray on sanansa mittainen mies.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Ei oo tarinat tämän voorumin juttu, ei oo.

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2 ... t=goodwood

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Savo kirjoitti:Ei oo tarinat tämän voorumin juttu, ei oo.

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2 ... t=goodwood
Niin se näyttää olevan....
Ensin pyydetään tarinaa, (Tässä minun tapauksessa: Jotta päästäisiin ampumaan kovilla) ja sitten...ihmetellään mihin ne S24 paineet saisi purkaa, jos ei AR156:een. :)

BlackDog
Viestit: 128
Liittynyt: 26 Marras 2004, 08:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Tuosta RS4 jutusta intoutuneena…

Laitoin tuossa muutama vuosi sitten kaikin puolin ok ja kunnossa olevan AR Giulietta –82:n myyntiin.

Ei aikaa ja pari kaverusta saapui katsomaan vaunua. Siinä sitä potkittiin renkaita, kyseltiin kaikenlaista ja kuunneltiin moottorin käyntiä.

Jossain vaiheessa ostajakandidaatti halusi koeajolle, johon tietenkin suostuin, mutta niin että tulisin itse mukaan. Näin sovimme, mutta ensin käväisen sisällä asioilla.

Parin minuutin kuluttua saavuin takaisin pihalle ja katso, autoa sekä miehiä ei näy missään. Mitäs nyt tehdään - peräänkö, mutta mihin suuntaan. No odotellaan nyt, onhan heidän vanha ”corolla” sentään pihalla - justiinsa.

~10 min kuluttua miehet palasivat koeajolta - ilman selittelyjä. Nytpä ei Alfan hankinta enää kiinnostanutkaan, ”corollaan” oli kiire. Syykin mielenmuutokseen selvisi muutaman tunnin kuluttua – kakkosen synkka oli hajalla. Jotenkin jäi sellainen fiilis, että rikkominen oli tahallista, tiedä sitten.
Että näin meillä ja tarina on tosi.

Vastaa Viestiin