Moro vaan kaikille!Ostin tuossa juuri pari päivää sitten 33 16v:n ja päätin vihdoin rekisteröityä mukaan tänne alfabbs:n sivuille.Olen seurannut keskustelujanne sivusta jo muutamia vuosia suomi24 ja näiltä sivuilta.
Faija toi pari vuotta sitten giulia -73:en pihaan ja sen jälkeen en ole muilla suostunut ajamaan kuin alfalla paitsi väkipakolla.. Sen jälkeen tuli sprint 1.5 -85->33 1.7 qv-87->75 1.6->87->ja nyt pitkän kyttäämisen jälkeen 33 16v.On muuten hauska peli..
En tunne autojen tekniikkaa yms. vielä niin hyvin mutta opettelen koko ajan ja uskon että näistä sivuista tulee olemaan apua..
Olen joskus nähnyt täällä puhuttavan jostain cd-rompusta jossa olisi jotain korjausoppaita(muistaakseni myös 33)akin??Kiinnostaisi todella paljon!Jos joltain löytyy niin vastailkaa.
Mutta eiköhän tuo jo riitä.Palailen asiaan ja hyvät kesän jatkot kaikille!
Uusi alfisti
Valvoja: Moderators
Re: Uusi alfisti
Löytyy 33:sen ja vähän muutakin Alfa romppuja eli 7 kpl. kaikenlaista.Rollo kirjoitti:Moro vaan kaikille!Ostin tuossa juuri pari päivää sitten 33 16v:n ja päätin vihdoin rekisteröityä mukaan tänne alfabbs:n sivuille.Olen seurannut keskustelujanne sivusta jo muutamia vuosia suomi24 ja näiltä sivuilta.
Faija toi pari vuotta sitten giulia -73:en pihaan ja sen jälkeen en ole muilla suostunut ajamaan kuin alfalla paitsi väkipakolla.. Sen jälkeen tuli sprint 1.5 -85->33 1.7 qv-87->75 1.6->87->ja nyt pitkän kyttäämisen jälkeen 33 16v.On muuten hauska peli..
En tunne autojen tekniikkaa yms. vielä niin hyvin mutta opettelen koko ajan ja uskon että näistä sivuista tulee olemaan apua..
Olen joskus nähnyt täällä puhuttavan jostain cd-rompusta jossa olisi jotain korjausoppaita(muistaakseni myös 33)akin??Kiinnostaisi todella paljon!Jos joltain löytyy niin vastailkaa.
Mutta eiköhän tuo jo riitä.Palailen asiaan ja hyvät kesän jatkot kaikille!
Re: Uusi alfisti
75/Alfetta/Giulietta, eli 116 koriseen?HOTAKAINEN kirjoitti: Löytyy 33:sen ja vähän muutakin Alfa romppuja eli 7 kpl. kaikenlaista.
- J