Laitetaanpas tää elearnin ohje tänne siltä varalta, että joku kaipaa akselimutterin oikeaa kiristystapaa.
Itse ainakin yllätyin että sitä pitää noinkin monessa vaiheessa kiristää.
Tuli ihmeteltyä ohjetta kun luulin etulaakerin hajonneen, mutta äänen lähde olikin lokasuojaan juuttunut keppi joka hankasi renkaaseen

. No onneks ei tullu laakeria tilattua
1. Tighten the new nut (1a) securing the front driveshaft to the wheel hub using the tool (1b) for counter-torque following the instructions given below.
- Tighten the nut to a torque of 14.3 - 15.8 daNm.
- Undo the nut by 90° ± 2°.
- Pretighten the nut to a torque of 6.7 - 7.4 daNm.
- Tighten the nut through an angle of 45° ± 2°.
- Tighten the nut to a torque of 20.0 - 38.0 daNm.
- Stake the nut collar twice.