3 litukan outo tyhjäkäynti.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

3 litukan outo tyhjäkäynti.

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Kylmäkäynnistyksessä kun luulisi ryypyn olevan päällä kiekat on silti nykyään 'vain' siinä normaalissa 800. Ei siinä mitään tämä sopii minusta hyvin. Mutta miksi aina lämpimänä kierrosten pitää sitten vatkata tonnin ja tonni piste kahden välillä? Ei se erityisemmin vatkaa mutta siinä välillä kuitenkin. Muistan että vanhoissa kuiteissa on maininta että tyhjäkäynti on joskus vaellellut, epäilen että kyse on suunnilleen samasta asiasta, mikähän se on pojjaat? :mrgreen: kysäsen samalla että mitäköhän mahtaa olla tekeillä kun cd bokxi mankan mukaan pyörii mutta mitään ei kuulu, tämä siis vähän aikaa sitten ja nykyään se koittaa soittaa mutta kuuluu vain kovaa vinkunaa ja soittoyritys katkeaa nopee. ollaanko menossa parempaan vai paskempaan suuntaan? sulakkeet ainakin on ehjät.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Kyllä sen tyhjäkäynnin kuuluukin olla kylmänä tuota luokkaa. Lämpimän käynnin heittely voisi ehkä johtua imuvuodosta? Kylmäkäyntiin se ei yhtä paljon vaikuttaisi kun kone saa silloin muuten rikkaampaa seosta.
- Epäkelpokeräilijä -

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Epäilen tuota itsekkin mutta kuulin että silloin pitäisi hiljaisilla kierroksilla ajaessakin hieman pätkiä. Mutta tarkastan asian.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Kannattaa kurkata huohottimen letkut. Itselläni teki samoja oireita kun vuoti ilmaa se ilmamäärämittarin yläpuolelle menevä letku ja silloinhan seokset on pielessä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Tätä tarjoan aina... :lol: ...mutta tyhjäkäyntisäädin.Jos jumii niin oireet tuo kierrosten humpaaminen.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

gYdEbUh
Viestit: 2369
Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja gYdEbUh »

Paksussa imuputkessa on päältä havaittavia halkeemia mutta raottaessa niitä eivät vaikutaisi olevan läpi asti.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER :D

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

varmistuisin silti noista halkeimista..ei tarvitse olla iso reikä niin saattaa vaikuttaa tuntuvasti..

Vastaa Viestiin