Kylmäkäynnistyksessä kun luulisi ryypyn olevan päällä kiekat on silti nykyään 'vain' siinä normaalissa 800. Ei siinä mitään tämä sopii minusta hyvin. Mutta miksi aina lämpimänä kierrosten pitää sitten vatkata tonnin ja tonni piste kahden välillä? Ei se erityisemmin vatkaa mutta siinä välillä kuitenkin. Muistan että vanhoissa kuiteissa on maininta että tyhjäkäynti on joskus vaellellut, epäilen että kyse on suunnilleen samasta asiasta, mikähän se on pojjaat? kysäsen samalla että mitäköhän mahtaa olla tekeillä kun cd bokxi mankan mukaan pyörii mutta mitään ei kuulu, tämä siis vähän aikaa sitten ja nykyään se koittaa soittaa mutta kuuluu vain kovaa vinkunaa ja soittoyritys katkeaa nopee. ollaanko menossa parempaan vai paskempaan suuntaan? sulakkeet ainakin on ehjät.
Kyllä sen tyhjäkäynnin kuuluukin olla kylmänä tuota luokkaa. Lämpimän käynnin heittely voisi ehkä johtua imuvuodosta? Kylmäkäyntiin se ei yhtä paljon vaikuttaisi kun kone saa silloin muuten rikkaampaa seosta.
Kannattaa kurkata huohottimen letkut. Itselläni teki samoja oireita kun vuoti ilmaa se ilmamäärämittarin yläpuolelle menevä letku ja silloinhan seokset on pielessä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.