156 osien irroitusta (käytänkö voimaa vai järkeä)?
Valvoja: Moderators
156 osien irroitusta (käytänkö voimaa vai järkeä)?
moro,
autoni on 156 -99 2,5l
Muutama osa pitäisi saada irti ja aattelin ennen kiukulla repimistä kysyä viisaamminlta. Oisko kellään tietoo onko jotain niksejä irroituksessa ettei taas mene osat rikki. Irti pitäis saada 1. vaihdekepin nuppi ja 2: ilmanohjaus "ritilät" eli ne pyöreät mustat muoviosat, joilla saa suunnattua ilman kulkua niin kuskin, apparin ja takapenkillä keskikosolin päässä.
Ja kiitos jo etukäteen neuvoista.
autoni on 156 -99 2,5l
Muutama osa pitäisi saada irti ja aattelin ennen kiukulla repimistä kysyä viisaamminlta. Oisko kellään tietoo onko jotain niksejä irroituksessa ettei taas mene osat rikki. Irti pitäis saada 1. vaihdekepin nuppi ja 2: ilmanohjaus "ritilät" eli ne pyöreät mustat muoviosat, joilla saa suunnattua ilman kulkua niin kuskin, apparin ja takapenkillä keskikosolin päässä.
Ja kiitos jo etukäteen neuvoista.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Re: 156 osien irroitusta (käytänkö voimaa vai järkeä)?
Haku tietää kertoa että klick klickLeBLoB kirjoitti:Irti pitäis saada 1. vaihdekepin nuppi
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Sori en huomannut. Compact cd:ltä katoin ettei noissa ilmansuuttimissa mitään ihmeellisempää pitäisi olla. Eli repimällä pitäisi lähteä, mutta en mene vannomaan.
Tässä jonkinlainen räjäytyskuva nupista jos auttaisi.
Tässä jonkinlainen räjäytyskuva nupista jos auttaisi.
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Raakaa voimaa siihen nuppiin tarvitaan. Oman puisen vaihdoin alkuperäiseen nahkaiseen
Vanhan irroitus ei juurikaan tuottanut ongelmia. Pientä repimistä vaan.
Uuden paikalleen laittaminen taas oli paljon hankalampaa. Ensinnäkään uudessa nupissa ei ollut hahloitusta vaan pelkästään pyöreä reikä ja sekin tiukka kuin teini. Demelillä sorvasin reikää hiukan väljemmäksi ja annoin kunnolla lekaa asennuksessa niin paikalleen meni.
Service CD:n mukaan suulakkeet lähtevät irti vääntämällä niitä ylöspäin erikoistyökalulla. Kuvan työkalu on tavallinen taltta.
Vanhan irroitus ei juurikaan tuottanut ongelmia. Pientä repimistä vaan.
Uuden paikalleen laittaminen taas oli paljon hankalampaa. Ensinnäkään uudessa nupissa ei ollut hahloitusta vaan pelkästään pyöreä reikä ja sekin tiukka kuin teini. Demelillä sorvasin reikää hiukan väljemmäksi ja annoin kunnolla lekaa asennuksessa niin paikalleen meni.
Service CD:n mukaan suulakkeet lähtevät irti vääntämällä niitä ylöspäin erikoistyökalulla. Kuvan työkalu on tavallinen taltta.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
Jepaa nyt on käytetty sitä voimaa eikä järkeä
Eli nupissa oli pystysuuntaiset rihlat ja nuppi piti repiä öljynsuodattimen irroitus vehkeellä kun ei ote muuten pitänyt ... oli todella tiukassa.
Suulakkeet revin rivakalla repäisyllä. Kahsdesta jäi käteen noin 15cm putkiosa jossa ne on kiinni ja 2 irtos vain se näkyväosa. Vielä jännittää kuinka saan ne takaisin maalauksen jälkeen.
Muuten mistä noita huolto cd:tä olis mahdollisuus hankkia?
Eli nupissa oli pystysuuntaiset rihlat ja nuppi piti repiä öljynsuodattimen irroitus vehkeellä kun ei ote muuten pitänyt ... oli todella tiukassa.
Suulakkeet revin rivakalla repäisyllä. Kahsdesta jäi käteen noin 15cm putkiosa jossa ne on kiinni ja 2 irtos vain se näkyväosa. Vielä jännittää kuinka saan ne takaisin maalauksen jälkeen.
Muuten mistä noita huolto cd:tä olis mahdollisuus hankkia?
- Maunu
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 12 Kesä 2003, 05:27
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
- Paikkakunta: Pori
Hakua käyttämällä varmaankin löydät 156:sen service cd:n. Toinen vaihtoehto on käyttää esimerkiksi DC++:saa tai Emulea. Niin ja voihan noita tilata Ebaystäkin www.ebay.co.uk.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.