http://www.nettiauto.com/viewVehicle.ph ... from=@yto=

Valvoja: Moderators
NimenomaanKJS kirjoitti:Mutta kun kyseessä on uusi auto, niin eikös EU-alueella maahantuojan kuulu hoitaa takuuasiat, oli auton tuonut maahan kuka hyvänsä.
Mahtaako mennä ihan yksi yhteen, miten tehdas mahtaa valvoa tuota?Niin ja saa myös laskuttaa tehdasta takuuhuolloista
Eikös takuukorjaukset kuitenkin viime kädessä menee tehtaan maksettavaksi ? Mitä Delta kärsii siitä jos autojen huollot ovat kunnollisia.Sassicaia kirjoitti:Ja viimeksi kun Milanossa kävin, niin Luigi mainitsi ettei enää ole lupaa herunut, kun pistivät takuuaikana autot asialliseen kuntoon.
Ilmeisesti eivät sitten mene ihan läpilaskutusperiaatteella kuitenkaan. Tai ainakin rahoja penätessä niillä on sitten Italian pään maksuajat käytössä, joten varmaankin DA ainakin joutuu rahoittamaan aika pitkäksi aikaa omistaan tuota touhua. Ja DA:han kärsii myös siinä, ettei takuuaikana oikeasti kuntoon pistettyjä autoja niin herkästi tarvitse tuoda heille takuuajan jälkeen niihin sopuisasti hinnoiteltuihin huoltoihin.rim kirjoitti: Eikös takuukorjaukset kuitenkin viime kädessä menee tehtaan maksettavaksi ? Mitä Delta kärsii siitä jos autojen huollot ovat kunnollisia.
Paska juttu muutenkin, koska olin ajatellut kuskata JTS:ni AM:n 20 tkm huoltoon, pakko vissiin viedä Teltta-autoon ?
Sanoisin että OLI suurempi insentiivi. Nythän heidänkin kannattaa jättää mainitsematta esim. väljästä tukivarresta. Jos asiakas on jo kertaalleen tullut heille niin varmasti tulee myös takuuajan umpeuduttua ja silloinhan on sopivaa huomauttaa että taitaa mennä tukivarsi vaihtoon. "Hups meillä olikin tällainen sopivasti hyllyssä"Sassicaia kirjoitti:jotenkin vain tuntuu siltä että jos kuvio on tämä, niin AM:llä on suurempi insentiivi tsekata auto kunnolla ja palvella asiakasta takuuaikana viimeisen päälle kuin DA:lla, jolla on tässä kai enemmän hävittävää.