Kannen kiristysmomentti
Valvoja: Moderators
Kannen kiristysmomentti
147:n kansiremppaa tässä tehty ja niputettu sitä kasaan. Onko Italialaisilla joku normaalista poikkeava kiristysjärjestys pulteille, vai voiko sovitella jostakin muusta? Entäpä momentit? Netistä löytyi vähän vanhemmasta tietoa, että olisi 20Nm, 40Nm ja sitten 90+90+90 astetta. Onko näin?
Re: Kannen kiristysmomentti
Normaali kiertävä kiristysjärjestys keskeltä alkaen - 40Nm + 90˚ + 90˚ + 90˚.
- dilledong
- Viestit: 428
- Liittynyt: 04 Syys 2008, 21:49
- Car(s): ex. 156 GTA Q2 -02
- Paikkakunta: Tampere
Re: Kannen kiristysmomentti
OT
Just runtattiin kiihdyttimen kannet kiinni, 190 nyyttöniä oli viimene momentti....
Just runtattiin kiihdyttimen kannet kiinni, 190 nyyttöniä oli viimene momentti....
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: Kannen kiristysmomentti
Kannattaa ottaa kunnon varsi, tuo 90+90+90 astetta on ihan pirusti!
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Re: Kannen kiristysmomentti
ja muistakaa öljytä pultit hyvin, muutoin alkaa 90+90+90 hyppimään (siis pultti kiristyy pykälillä, hyppimällä)
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi