Onkohan nuo peilitkin peitetty jotenkin, näyttävät vain jotenkin möhköiltä tai eivät ainakaan entisiltä. Muutenhan noiden peittojen alla voisi melkein olla nykyinen SW. Ainakaan minä en hirveästi eroavaisuuksia peittojen alta näe.
Taitaa olla jostain vuosien takaa nuo 4carin artikkelit ja spyshotit. Eiköhän nuo ole vain maskeerattuja Giugiaro facelift 156sia ennen niiden julkistamista joskus 2003 alkupuolella. Toinen 156 facelifthan tuli aikalailla puun takaa jopa lehdistölle kun kuvittelivat sen olevan 157 ja tulevan vasta 2005 markkinoille.
Originali kirjoitti:Taitaa olla jostain vuosien takaa nuo 4carin artikkelit ja spyshotit. Eiköhän nuo ole vain maskeerattuja Giugiaro facelift 156sia ennen niiden julkistamista joskus 2003 alkupuolella.
Samaa mieltä. Tuskin tuleva malli noin paljon nykyistä muistuttaa.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Originali kirjoitti:Taitaa olla jostain vuosien takaa nuo 4carin artikkelit ja spyshotit. Eiköhän nuo ole vain maskeerattuja Giugiaro facelift 156sia ennen niiden julkistamista joskus 2003 alkupuolella.
Samaa mieltä. Tuskin tuleva malli noin paljon nykyistä muistuttaa.
Tottakai se on naamioitu vanhan mallin näköiseksi... mm.valiumpiot on lainattu 156:sta, sivupeilit Stilosta...
Jos siinä on Stilon peilit ja 166:n akseliväli laitettu hämäykseksi
Noiden kuvien ikä ei selviä noilta sivuilta. Jos katsoo niitä kahta artist's impression kuvaa niin haiskahtaa vanhoilta kun ovat miltei täysin samanlaisia kuin sedan ja sw faceliftit. Ei kai artistkaan uskoisi että 158 on täysin samanlainen kuin facelift 156?
Nämä on varmaan jo nähty? Laitetaan kuitenkin mielikuvitusta ruokkimaan - noista spyshoteista kun ei saa paljoa irti.
Yllä olevissa hahmotelmissa nokka on liikaa nykyisen näköinen ja perä kuin GT:stä repäisty. Ikkunalinjakaan ei ole alfamaisen nouseva. Odottaisin räväkämpää ilmettä.
Seuraavissakaan ei isompaa vikaa ole. Vaikka kyllä tuo takaluukun design voisi toisenlainenkin olle.
156 on kyllä selvästi noita molempia kauniimpi...
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Miksiköhän mulle tulee uudet isot BMW mallit mieleen noista takaumpioista noissa alemmissa kuvissa? Ei sovi oikein mun mielikuvaan Alfasta.. Vähän "tyhmän" näköinen look...
Kyllä nykyiset mallit on ainakin noita kauniimpia..
niki kirjoitti:Miksiköhän mulle tulee uudet isot BMW mallit mieleen noista takaumpioista noissa alemmissa kuvissa? Ei sovi oikein mun mielikuvaan Alfasta.. Vähän "tyhmän" näköinen look...
Kyllä nykyiset mallit on ainakin noita kauniimpia..
nuo kuvat on varmaa 3 vuotta vanhoja
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Alimmat kuvat ovat Centro Stilen ehdotuksia 157:lle, jonka piti tulla 2003... lopulta projekti laitettiin uusiksi, ja muotoilijakin vaihtui Giugiaroksi (suunnittelun lähtökotina Brera), kuten tiedämme...
Ootte te kyllä malttamattomia tulevaisuuden suhteen Kyllä se 157/158 tulee sieltä aikanaan myyntiin vaikka Marean pohjalevyllä ja Alfa se on jos keulassa/perässä niin lukee. Olkoon sitten vaikka Opelin 1,7DI kone jauhamassa sähköä takakontissa ja sähkömoottori joka pyörälle erikseen
Italiaspeedin photoshoppi on tehty 166:n runkoon.... lähelle menee, mutta oikea on särmikkäämpi ja sivulinja muskelimaisempi!
moottorit ovat pieniä tehovirheitä lukuunottamatta kohdallaan...
Mirafiori kirjoitti:Italiaspeedin photoshoppi on tehty 166:n runkoon.... lähelle menee, mutta oikea on särmikkäämpi ja sivulinja muskelimaisempi!
moottorit ovat pieniä tehovirheitä lukuunottamatta kohdallaan...
Oikeassa olet (kuten tavallista ). Tässä Italiaspeedin vastaus kiinnostuneelle kyselijälle toisella palstalla:
Ugo,
We stated quite clearly in the article that the image was an impression.
“New spy photography and inside information has led Italiaspeed to reveal a further impression of the upcoming Alfa Romeo 158.”
Ja Tuulilasi haukkuu ensikoeajossa (jos vaivautuvat edes) ilmastointilaitteen säädinten paikan .
Hieman ehkä OT, mutta oliko nyt viimeisin numero, jossa facelift 166:sta oli vaikea löytää mitään positiivista, koneen ääni taisi kelvata.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
OT: Jos noin on, täytyy varmaan käydä kaupasta hakemassa uusin TM. Itse lopetin kyseisen läpyskän tilaamisen edellisen numeron jälkeen...
Tuosta kuvasta on pakko mainita, että toivottavasti tuo Opelista nyysitty viiksipaketti ei tule tuotantoversioon, nykyinen pyöreähkö viiksi on paljon ergonomisempi käyttää (ja paremman näköinen). Starttinappikin on mielestäni turhaa kikkailua, kyllä sitä avainta pitää saada Alfassa vääntää!
On tosiaan huono viimeistely, radio yms. puuttuu, ilmasuulakkeita ei ole ja muovipaneelitkin on Luigi unohtanut linjalla asentaa...
90 kirjoitti:ööö missäs tuossa on öljynpainemittari...meikäläisen silmään pistävät vain lämpö ja ahtopainemittari
Ja mun silmään pisti mittareista tällainen yksityiskohta: viisarit liikkuvat vastapäivään. En ihan heti muista nähneni vastaavaa, en ehkä koskaan. Hauska efekti joka tapauksessa.
jeps, niin näkyvät pelaavan vastapäivään..tuo on kyllä ihan uutta.
tietämätön saattaa helposti päästää koneen liian kuumaksi kun ei osaa lukea auton mittareita...
No helkutti "Aqua" siinä lukeekin. Oli vain niin merkillisen näköinen vastapäivään liikkuvine viisareineen.
Vaihteistot näköjään tulee myös vaihtumaan. Ainakin automaatin tikku on erilainen kuin Alfoissa aiemmin. Tietenkin luonnollista jos koneet menee uusiksi.
EdotL kirjoitti: Ja mun silmään pisti mittareista tällainen yksityiskohta: viisarit liikkuvat vastapäivään. En ihan heti muista nähneni vastaavaa, en ehkä koskaan. Hauska efekti joka tapauksessa.
Onko tuo nyt niin outoa, esim 166:sta löytyy vastapäivään liikkuva bensamittarin neula mikä tuntuu varsin luonnolliselta kun mittari on sijoitettu mittariston oikeaan laitaan. Tietenkin tällasessa "yksikseen" sijoitetussa mittarissa kuten näissä kuvissa tähän vastapäiväiseen liikerataan reagoi helpommin. Eikös jossain Alfassa menneet nopeus ja kierroslukumittarit eri päin. Kun mittarit olivat "nollilla" niin ne osoittivat toisiaan vastaan. Mites Giuliettassa, siis viimeisimmässä?
En tiedä miten Italiassa toimitaan mutta luulisi että virallisempaa tiedoitusta tulisi kun asioista päätetään. Tai ehkä ne säästää ja pistää sanan kiertämään
rim kirjoitti:Oudolta kuulostaa... 157 käsitykseni mukaan esitellään ensi keväänä ja ennen kuin se on Suomessa niin taitaa olla 2006 vuosi menossa.....
157-158-Giulia tulee italiassa myyntiin kesäkuussa, sportwagon syksyllä
viimeisin tietoni on että koesarjojen kokoonpanossa pomiglianossa on ollut jotain ongelmia, toivottavasti auto ei myöhästy, fiat auto tarvitsee kipeästi uusia malleja parantamaan myyntiä
157 coupé eli gtv-brera esitellään varmasti keväällä, mutta myyntiin se tulee loka-marraskuussa,....milloin suomeen? jaa....luojakaan sitä tuskin tietää
Hamil kirjoitti:Herätetäänpäs keskustelua henkiin.
Onko mitään uusia juoruja koskien 157 /158?
Itse kuulin seuraavaa:
Enää muutama 156 V6 maassa myynnissä ja uusia ei tule.
Tämä nyt on siis kuulopuheita. Ne ketkä asiasta jotain tietävät niin tieto pöydälle!
niin siis tämä johtuu siitä että veekutosia ei enää valmisteta, uskokaa jo
dieseleitä lukuunottamatta 157:ssä on kaikki moottorit uusia, ja dieselitkin uusin tehoin
1,8Jts 130-140hv
1,9jts 160hv
2,2jts 190hv
2,8v6
3,2v6
3,2v6biturbo 405hv (myöööhemmin)
1,9mjet 120hv
1,9mjet 150hv
2,4mjet 200hv
3,0mjet 250hv ja biturbo 300hv (myöhemmin v.06)
Hamil kirjoitti:Itse kuulin seuraavaa:
Enää muutama 156 V6 maassa myynnissä ja uusia ei tule.
Onkohan V6:sia enään sitten Italiassakaan varastossa, vai eikö enään myy suomessa niin hyvin että uusia ei tule? Noh, eipä ole ajankohtainen tuo vaihto tällä hetkellä...