taisi tulla ensimäinen vitutus alfan ostosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
giromies
Viestit: 9
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 15:00
Paikkakunta: helsinki

taisi tulla ensimäinen vitutus alfan ostosta

Viesti Kirjoittaja giromies »

taisi tulla ensimäinen vitutus alfan ostosta syynä ei ollu itse auto vaan nämä herrat täällä jotka on niin kielioppineita. sorry olen kieli vammanen
alfan romeon omistaja. yritäkää kestää samassa veneessä ollaan.
olen lukenut jostain alfa on erinomainen auto mutta kärsii valitetavasti
laatuongelmista.. SAMA KOSKEE MINUA :mrgreen:
Viimeksi muokannut giromies, 19 Joulu 2004, 20:14. Yhteensä muokattu 6 kertaa.

Avatar
TKalfa
Viestit: 68
Liittynyt: 15 Syys 2004, 18:56
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TKalfa »

Olikohan tuo viesti ranskaa? Otsikko viittaa vahvasti sinne suuntaan. Loppu viestissä tuntui olevan suomea ja jotain muuta kieltä sekaisin. :lol:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

TKalfa kirjoitti:Olikohan tuo viesti ranskaa? Otsikko viittaa vahvasti sinne suuntaan. Loppu viestissä tuntui olevan suomea ja jotain muuta kieltä sekaisin.
Ja ensimmäisen viestin ensimmäinen merkki on hymiö! Jeejee. Oikolukekaa, please.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

164:seen taitaa tuntea vain letkulämmittimen.Tarvikeliikkeistä löytyy.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Tällainen foorumi huutaa toimintoa jolla pystyisi selaamaan yksittäisen viestin muutoshistorian läpi. Ei sillä että tätä kevyempää materiaalia olisi muutenkin tarpeeksi, mutta saisipahan nauraa ihan koko rahan edestä. :mrgreen:
156 2.0 TS ['98]

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

giromies: Aina löytyy kotipoliiseja, ei niistä kannata itseensä ottaa. Ihan hyvällä tässä huomautetaan, meissä kaikissa on omat vikamme ihan kuin autoissakin.

Meinaatko ahma että pitäisi pystyä näkemään alkuperäistä viestiä? Se ei ole mikään ongelma jos jatkossa ihmiset vielä alkaa muokkaamaan/poistamaan alkuperäistä viestiä. Tuon edit napin kun saa poistettua hetkessä :wink:

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Re: taisi tulla ensimäinen vitutus alfan ostosta

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

giromies kirjoitti:taisi tulla ensimäinen vitutus alfan ostosta syynä ei ollu itse auto vaan nämä herrat täällä jotka on niin kielioppineita. sorry olen kieli vammanen alfan romeon omistaja.
Tervetuloa mukaan, täällä ollaan avarakatseisia.

Mitään laatuproosaa ei tälläkään foorumilla tarvitse tuottaa, mutta jo ihan viestien luettavuuden kannalta olisi hyvä, jos jutut olisivat mahdollisimman hyvää suomea. Itseensä ei kommenteista kannata ottaa, pieni kuittailu kuuluu pelin henkeen.

Minulle saa -ttuilla vaikka siitä, että en osaa vaihtaa jakohihnaa. Käsityönumerokin oli seiska.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
TKalfa
Viestit: 68
Liittynyt: 15 Syys 2004, 18:56
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TKalfa »

Huumorilla pitää nuo kuittailut tosiaan ottaa. Kaikki tässä samoilla viivoilla ollaan. Tästäkin viestistä löytyy jo virheitä jos niistä haluaa huomauttaa. Alkuperäinen viesti oli kyllä sellaista kieltä, että ajattelin jonkun vitsinä laittaneen. Tai sitten on tuo Poriin muutto vaikuttanut sen verran, ettei itse suomea ymmärrä!

Vastaa Viestiin