Uudet, takavetoiset Alfat alkavat vyöryä markkinoille vuonna 2016.
Tuon vyöryn, kun näkis... Vieläpä monikossa Alfat!

Valvoja: Moderators
Tällä hetkellä meno on niin että konsernin autojen keskimääräinen päästö on sitä/tätä/tuota rataa. Eli Ferrari ja Maserati ovat hyvässä talossa sillä Fiat on vähäpäästöisin valmistaja ja sen ansiosta konsernin keskitaso on hyvässä kohdassa. Lambo olisi vaikeuksissa ellei olisi osa VW taloa. Jaguar ja Aston Martin ovat viime vuosina ilmoitelleet tuovansa jotain aivan niiden luokkaan kuulumattomia vehkeitä jotta päästöt tippuisivat.Alfissimo kirjoitti:Jeremy Clarkson: "Alfa Romeo faster than Ferrari would be a social nounou in Italy"... tjsp.
Mitäs sitten, kun kaiken maailman päästötalkoot pakottavat Ferrarinkin tuomaan mallisarjoja alemmas, jopa dieselkoneilla, niin sehän on ensimmäisenä Maseratin varpailla, jolloin Masea pitää pudottaa lähemmäs Alfaa ja sitten onkin taas ongelmia...
Loistava uutinen! Ehkä nyt alkaa jotakin oikeasti tapahtumaan.alfista kirjoitti:Fiat maahantuo itse jatkossa
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/fiat-pe ... onnin-itse
Pujazuba kirjoitti:"Katso karu tilasto: Näitä autoja ei kukaan halua"
Eiköhän tilasto liity jotenkin mallitarjonnan laajuuteen ja malliston uusimiseen tai ei-uusiutumiseen. Siinä mielessä Alfa voi hyvin pitäen mielessä että se seilaa kahdella autolla näillä markkinoilla!
http://www.iltalehti.fi/autot/2014040418177537_au.shtml
Juurikin näin!Suomessa on outo perverssio massamyytyihin tavaroihin.V6 kirjoitti:Pujazuba kirjoitti:"Katso karu tilasto: Näitä autoja ei kukaan halua"
Eiköhän tilasto liity jotenkin mallitarjonnan laajuuteen ja malliston uusimiseen tai ei-uusiutumiseen. Siinä mielessä Alfa voi hyvin pitäen mielessä että se seilaa kahdella autolla näillä markkinoilla!
http://www.iltalehti.fi/autot/2014040418177537_au.shtml
joo jos Ferraria myydään vuodessa 1 kpl ei se tarkoita ettei sitä kukaan halua
Upea hyvänmielen jumalallinen lista! Tosin Jeepistä ehkä vain CJ tahi 90-luvun alun Wrangler hymyilyttävät.Pujazuba kirjoitti:"Katso karu tilasto: Näitä autoja ei kukaan halua"
Eiköhän tilasto liity jotenkin mallitarjonnan laajuuteen ja malliston uusimiseen tai ei-uusiutumiseen. Siinä mielessä Alfa voi hyvin pitäen mielessä että se seilaa kahdella autolla näillä markkinoilla!
http://www.iltalehti.fi/autot/2014040418177537_au.shtml
Toisaalta, jos massamyytyjä merkkejä ei olisi niin Alfalla olisi entistä vaikeampi erottautua.Smacket kirjoitti: Juurikin näin!Suomessa on outo perverssio massamyytyihin tavaroihin.
muistan lukeneeni jostain iltalehen tai vastaavan jutusta liittyen lottovoittoihin, niin joku tuulipuku-taneli kertoi haastattelussa ostavansa jättipotin voittaessaan uuden auton, varmaankin toyota avensiksen...Smacket kirjoitti:Juurikin näin!Suomessa on outo perverssio massamyytyihin tavaroihin.V6 kirjoitti:Pujazuba kirjoitti:"Katso karu tilasto: Näitä autoja ei kukaan halua"
Eiköhän tilasto liity jotenkin mallitarjonnan laajuuteen ja malliston uusimiseen tai ei-uusiutumiseen. Siinä mielessä Alfa voi hyvin pitäen mielessä että se seilaa kahdella autolla näillä markkinoilla!
http://www.iltalehti.fi/autot/2014040418177537_au.shtml
joo jos Ferraria myydään vuodessa 1 kpl ei se tarkoita ettei sitä kukaan halua
Katos, Jiiteetä on haastateltu lehteen.jkk kirjoitti:muistan lukeneeni jostain iltalehen tai vastaavan jutusta liittyen lottovoittoihin, niin joku tuulipuku-taneli kertoi haastattelussa ostavansa jättipotin voittaessaan uuden auton, varmaankin toyota avensiksen...
Tulis jo, 2016 helmikuussa menee työsuhdeauto vaihtoon... Ei taida siihen vielä ehtiä. Viimeksi jäi ottamatta kun 159:n tehdastilaukset oli juuri loppuneet ja valmiina ei ollut mieluista saatavilla.routasydän kirjoitti:Samojen asioiden pyörittelyä
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-128 ... -auto-ospu
Valitettavasti myös meikäläisen duunissa näkee vastaavaa "taivaanrannan maalausta", ilman kunnollista substanssia ja varsinkaan niitä päätöksiä. Työnantajani pääpaikka sijaitsee myös tuolla Etelä-Euroopan puolella... mutta osataan sitä muuallakin, en väitä että heikko päätöksenteko ja liikkeenjohto olisi pelkästään Etelä-Eurooppalaisten pomojen etuoikeus.juhala kirjoitti:Tämä on kyllä loistava esimerkki liikkeenjohdollisesta masturbaatiosta jossa kuvitteellisia laatikoita ja strategioita vempataan edestakaisin... Olen ollut todistamassa pienemmän mittakaavan vastaava sekoilua omassa duunissa ja ei siitäkään sitten mitään oikein syntynyt...
Ikävä kyllä yleensä tuollaisia siirtoja tehdään yrityksen sisällä siksi että se "erotettu" osa valmistellaan myyntikuntoiseksi.sanctus kirjoitti:Fiat-Chrysler erottaa AR-brändin FGA:sta siten, että AR:sta perustetaan erillinen yhtiö konsernin sisällä?
Uskotko itsekkään?alfista kirjoitti:Veikkaan edelleen, että myynti on edessä. Kaupasta on jo sovittu ja uudelle omistajalle on annettu aikaa valmistella uusi mallisarja. Me saamme siis samantien 2-5 uutta mallia, joilla uusi valmistaja lohduttaa Alfisteja.
Certain information included in this presentation, including,
without limitation, any forecasts included herein, is forward
looking and is subject to important risks and uncertainties that
could cause actual results to differ materially.