Hiukan on kyllä hämärä kuvio.
Ja tätä kirjoittaessani on näköjään tsättiauton statukseksi vaihtunut "ei myynnissä".

Valvoja: Moderators
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4&t=24259TeroPee kirjoitti:Onkos tästä mitään tietoa muualla kuin myyjällä? http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/6477290
En minäkään ihan huvikseni täällä ole hehkuttanut noita. Mutta bensana tuo kone ei vaan toimi, 1.6CRDi 85kW on jo ihan kivaluonteinen ja riittävän ripeäkin. Mutta kieltämättä tuo näyttää jopa omaan silmään hyvältä sisustalta, onneksi ei ole tarvetta ostaa uutta autoaRasvis kirjoitti:Poikkeuksellisen fiksunnäköinen konttori tuossa Kiai!ssa. Eikö kansanmallien sisustoja olekaan direktiivillä määrätty ankeiksi?
Tervetuloa joukkoon. Tuo linkin ruskea on kyllä aika namu. Kialla on mukavan rohkeita värejä ja designia tulossa. Meidänkin Ceed on helppo bongata ( Granadankeltainen) mistä tahansa , ei tule joka päivä samanlaista vastaan. Suomeksihan väri on sinapin metallinhohto , josta tuleekin grillikausi mieleenTommiS kirjoitti:Naapurilla on samanmoinen Kia myös varsin runsailla varusteilla. Farkku ja firman auto.
Kamraatti on jonkunlainen individualisti, ja vaihdossa meni musta, tyylikäs ja varusteltu kolmivuotias Sitikan C5-bensaturbolla,
Meinasin tuomion kellojen kumahtelevan kaverin valinnoille.
Oli pakko antaa periksi ennakkoluuloille. Tappiin varusteltu Ceed isoilla valsseilla ei ollutkaan parkkipaikan statuksenlaskija, päinvastoin.
Parkkeerattuna lerpun 166:n viereen, mikäjotteiTommiS kirjoitti:Nähdäänkö jo tämän kesän CARF-ratapäivillä maasturi-Suzuki?![]()
Tässä kun nyt on sisustat ja ulkonäölliset seikat tapetilla niin pistän oman lusikkani soppaan kun olen mukana rakentamassa A-mersuja.Rasvis kirjoitti:Poikkeuksellisen fiksunnäköinen konttori tuossa Kiai!ssa. Eikö kansanmallien sisustoja olekaan direktiivillä määrätty ankeiksi?
niin, on se kummaPolforea kirjoitti:"Hmm. Alfa Romeo GT, millainenkohan auto tuollainen olisi"
Googleen "Alfa Romeo keskustelu" ja auki alfabbs.fi
Hakukenttään "GT" ja vastaukseksi "Anna ainakin yksi sana haettavaksi. Jokainen sana täytyy olla vähintään 4 merkkiä pitkä ja siinä ei saa olla enempää, kuin 84 merkkiä, poisluettuna villit kortit."
"No voi ny ******. No, yritetäään googlella"
Googlen hakukenttään "site:alfabbs.fi GT JTS"
...ja auki kaikki JTS-keskustelut kuluneista nokista, vääristä öljyistä ja umpeen muurautuneista imusarjoista.
Miksi GT JTS ei myy?
"Pidätetään oikeus hyväksyä tai hylätä korkein tarjous"milaih kirjoitti:o, eipä ole hinnankiroissa...
Taitaa olla Britaxin kattoikkuna ympättynä jälkeen päin kattoon. Ei taida tuolloin mennä museorekisteröinnissä läpi...Giallo Pozzuoli kirjoitti:^ Aika siisti ja vähänajettu Alfa edullisesti. 4 vuoden päästä sais varmaankin vähällä vaivalla museorekisteröityä.
No tässä tapauksessa korkein tarjous hyväksyttiin. 990 € on minusta aika hyvin tuon näköisestä Sprintistä tuollaisilla spekseillä.Epezi kirjoitti:"Pidätetään oikeus hyväksyä tai hylätä korkein tarjous"milaih kirjoitti:o, eipä ole hinnankiroissa...
Tuntuu olevan kyseinen maininta nykyään kaikissa huutokaupoissa, menettää vähän ideansa koko huutokauppa mielestäni.
Museoajoneuvoksi hyväksymisen edellytyksetPolforea kirjoitti:Eikö se ole aikakauden mukainen varuste?
Näin minäkin olen ymmärtänyt ja siksi ihmettelenkin, miksi aikakauden mukainen (käsittääkseni, ainakin tuolta aikakaudelta minä näitä muistelen, vaikka silloin pieni vielä olinkin) jälkiasennuskattoluukku olisi ehdoton este. Sitten toki, jos luukku on 10 vuotta tuoreempaa mallia ja muotia.Hepa kirjoitti:Kyllä se tarkastaja käsittääkseni määrittelee, mikä menee läpi ja mikä ei. Aikakauden lisävarusteet hyväksyttäneen, mikä on mielestäni ihan oikein. Esim. kasari tuunaukset ja miksei myös nykyiset tuunaukset ovat osa ajoneuvohistoriaa, jotka pitäisi myös hyväksyä kun auto museoiän saavuttaa.
Juuei. Toki jos sen onnistuu tekemään pykäliä noudattaen ja autoa kunnioittaen, niin en paljoa paheksuakaan osaa, mutta ajatus halvasta ajosta ei yleensä taida siihen täsmätä.Hepa kirjoitti: Toki joillekin tuo museointi on tapa ajaa halvalla vanhall Volvolla tai Tojotalla, mikä ei liene sen perimmäinen tarkoitus missään olosuhteessa.
Juuri tällaisten takia tuo mahdollisuus kahden samanlaisen auton erilainen kohtelu tulee edes mieleen.Hepa kirjoitti: Olen kuullut tarinan kuorma-autosta, joka oli uutena maalattu aikanaan yrityksen väreihin, joka ei sittemmin kelvannut tuon maalauksen takia museoajoneuvoksi. Sarvikuonojen maassa eletään ja kaikki tuntuu olevan mahdollista.
Tuossa on TI:tä yhtä paljon kuin omassa 2.2 JTS:ssä, jos liimaisin siihen ti-logon perään.quppe kirjoitti:http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/147/6500255 Enpäs tiennykkään että 147:aa on tehty myös TI-mallina?
Minulla on muutaman vuoden ollut 156 JTS SW Ti. -05Shuttle kirjoitti:Tuossa on TI:tä yhtä paljon kuin omassa 2.2 JTS:ssä, jos liimaisin siihen ti-logon perään.quppe kirjoitti:http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/147/6500255 Enpäs tiennykkään että 147:aa on tehty myös TI-mallina?