neuvokaa nesteiden vaihdosta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
niko76
Viestit: 92
Liittynyt: 29 Marras 2004, 09:09
Paikkakunta: kaarina

neuvokaa nesteiden vaihdosta

Viesti Kirjoittaja niko76 »

Jäähdytinneste on vaihdettu kun oli toi iso huolto. Nyt pitäisi saada jarru ja ohjaus tehostin nesteet vaihdettu :? Jarrunesteen varmaan osaankin mut miten ohjaus tehostin litkujen laita?? Saisi edes suurimman osan vaihdettu....
156 Super 1.8 vm.2000
Kona 2005

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Ohjaustehostimen (huom. yhteen... :lol: ) liemet saa vaihdettua kun irroittaa tehostajalta letkun ja laittaa moottorin hetkeks käyntiin... tai sit imee tehostinöljysäiliöstä sen minkä saa ja lisää tuoretta tilalle.
Abarth 500 Esseesse

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Eiköhän sieltä suurin osa tule pihalle kun irrottaa tehostimen pumpulle tulevan letkun. Itse en kyllä hennoisi käyttää pumppua hetkeäkään ilman nesteitä.
- Epäkelpokeräilijä -

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Ihan pikkuhetken vaan, niin että kaikki lentää ympäri konehuonetta tai asentajaa... :lol:
Abarth 500 Esseesse

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Irrotin (ja rikoin) juuri kaikki ohjaustehostimen letkut autosta, paitsi sen yhden joka menee pumpusta tehostimeen (jonka jätin kiinni). Onko niin että se on ainoa, jossa on "kunnon" paineet? Jouduin nimittäin ostamaan ns. bensaletkua eli only 10 bar kestävää tavaraa, joka on selvästi löysempää kuin alkuperäinen.

Sekopäinen viesti. < asdf >

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Kyllä kait. Ehkä. Luulisin ainakin. Ei kait siinä paluuputkessa ole painetta kun about 1.2 bar. Niin ja kun tarkemmin ajattelin, niin ei siinä hammastangolle menevässä putkessakaan taida olla sen enempää. Paineenrajoitusventtillihän on pumpussa. Tehostuksen määrääkin pystyy muuten säätelemään sieltä pumpusta. Siis kun puljaa jotenkin sen paineenrajoitusventtiilin jousen kanssa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Vastaa Viestiin