Pitäisi löytää säädettävä alustasarja v6 sedaniin vuosimallia 2004. Hinta korkeintaan 600e mieluummin vieläkin halvempi
Fk Highsportteja ja TA-Technicsiä olen katsellut, mutta onkohan nuo mistään kotoisin? http://www.tuningstudio.fi/FKAA37/ekauppa/pQM01_107892/ tuollaiset osuivat viimeisimpänä silmääni, mutta sopiikohan nuo autooni?
Pitäisi saada nopeasti, jotta kerkeää asentamaan loman aikana. Onkohan tampereen seudulla liikkeitä josta saisi halvalla alustasarjoja?
TA:ta en suosittele ainakaan V6:een.
Ei ole kokemusta kevyemillä moottoreilla varustetuista.
Hintaa on jotain 350€ Saksasta tilatessa, joten jää kyllä pelivaraa katsellla parempaa.
Joka tapauksessa on hyvä katsoa, että sarjaa on myynnissä eri moottorisille 156:lle.
Siten iskunvaimennus voi olla jotenkin järkevällä tasolla.
Mulla oli joskus tuo TA-Technicsin alustasarja. P*skin alusta mitä olen ikinä nähnyt. Hirveä kivireki,ajettavuus kadoksissaan ja pompottaa kun pomppukeppi ! Ja etujouset ottaa kiinni olkavarteen... Aivan kamala ! Ajoin sillä n.1 kuukauden ja ostin D2 coiloverin. Se oli paljon parempi joka osa-alueella.
Okei. Eli ei siis ta:ta. Noi d2:et tuntuu olevan kyl aika hinnoissaan onko noi fk highsportit ihan samaa kamaa kun ta? Hintaa olis 500€ olis viä aika siedettävä.
Mulla on tossa 156:ssa FK:n coiloverit. Asialliselta tuntuu ajossa, mutta vielä ei ole paljoa omakohtaista kokemusta. Auto kun on seissyt reilun 5 vuotta tallissa. Edelliselle omistajalle alusta aiheutti heti uutuuttaan murheita, kun yksi tolpista meni poikki asennettaessa. Materiaalivika, ja vaihtui takuuseen, mutta aikaa siinä oli mennyt. Tarina taitaa löytyä jostain täältä foorumin kätköistä Jokihain kirjoittamana.
Yhtä jäykkinä jouset pysyy, oli korkeus säädetty mille kohtaa vain.
Ja luulisi jäykkyyden olevan mitoitettu alimman korkeuden mukaan, ettei koko ajan pohjaa?
Joo, huonosti lukee mitä eroa noilla on.
Varmaan saa nopeammin kuin Suomesta tilatessa.
Ainakin tuossa mun Rallye Golffissa olevat FK Königsportit tuntuu menevän aivan ylijäykäksi kun säätää auton korkeammalle. Mitä matalampi, sen parempi.
Tossa Gtv:ssä en huomannut eroa kun takapäätä nostin parisen senttiä.
Sitten ainakin jäykistyy jos pystyy nostamaan niin paljon, että tulee jo "esijännitystä" jouseen.
OT:na varsin hyvin toimii FK Gtv:ssä varsinkin jos vertaa 156:een TA:n alustalla
Pistin Fk:n Highsportit tulemaan tuolta fk-shopista. Luulis tulevan kyl nopeemmin kun suomesta. Tilatessa luki et Dhl 2-5 days. Saa nähä tuleeko käypä sarja mun autoon laitoin kyllä viestiä mukaan, että mulla on 2.5 v6 ja jos ei tilaamani sarja käy niin vaihtaa sen oikeaan. Mielenkiintoista odotella mitä sieltä tulee
Meillä on noi ta, n tolpat 156 1.9 jtd, ssä, ja hyvinhän noi ainaki siinä pelittää, ajettavuus on jämäkämpi ku normi tolpilla, vaikka joskus sitä pehmeyttäkin arvostas, ku on oikeen surkee tien pätkä.