Vanteet on tosiaan syvältä, mutta kilven paikkahan on hyvin "old timer" racing henkinen. Huomalainen pelti vain on niin helv--- suuri, ettei se sovi oikein minnekään. Saisipa laittaa sellaisen pienen niin kuin italiassa. Oltaisiin samalla vähän paremmin tasa-arvoisia pyörien kanssa.
En tiedä sitten onko sama yksilö, mutta olen nähnyt ihan luonnossa tuollaisen Jaguarin, missä oli tuollainen tarrakilpi. Eipä tuossa mitään kilven paikkaa varsinaisesti ole, mutta olisi siihen varmaan siistimpikin ratkaisu löytynyt.
Pelleistä puheenollen katsastuskonttori antoi minulle aluksi mukamas maahantuojan määräyksestä sellaiset kilvet missä toinen laatta iso prätkän kilven näkönen mutta kookkaampi
Piti oikeen käydä parkkiksella nauramassa että mitenköhän teltta keksii tälläsen kilven GTV:hen laittaa
Jossain 156:sissa olen tosin joskus mutta harvoin nähnyt takana sellasta isoa laattaa
Mutta toi edellämainittu leguaani kyllä on huvittava toteutus myös, helpompi tohon on etukilpi ruuvata kun esim omaan kopperooni
Joo mulle tarjosivat myös sitä isoa höpöhöpökilpeä mutta eihän se GTV:hen käy. Kun en malttanut odotella taas X päivää että olisi tullut toisenmalliset kilvet samoilla tunnuksilla niin otin sitten jotkut toiset, mistä johtuen autosta tuli kolmoskilpinen; ensin saksankilvet, sitten nuo sopimattomat jotka eivät ole koskaan olleet edes autossa kiinni ja sitten nykyiset.
Eipä tuo toivottavasti jälleenmyyntiarvoon vaikuta kun on helppo todistaa ettei ole päivääkään ollut niiden toisten kilpien välissä. Itse autohan ei siitä mihinkään muuttunut.