Uusi Wampletti 7" huawei mediapad youth 2 sekä desing suojakotelo ja AKG K495NC vastamelukuulokkeet pariksi. Luureilla sai Alfan kabiinin tosi hiljaiseksi ja stereot kuuluu vielä kivasti läpi. Ja oli kuin 70 neitsyttä öljyäisi jokaisen lihaksen viimeistä myöden. Ja ostin motonetistä onkivavan ja sinisen angrybirds kohon.
Viimeksi muokannut Jarkki, 08 Elo 2014, 10:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Voit luoda unelmia tehdessä tehdä unelmia luodessa
^ Paljon vähemmän se haittaa kuin se metallinen kronografi mikä mulla tähän asti on ollut ranteessa Aika kevyt ja huomaamaton toi on siihen verrattuna. Toi tuli hommattua kun tuli tehtyä aika paljon vääriä mailavalintoja, just sen 10 metriä lyhyeksi tai pitkäksi meni monesti lähestymislyönnit. Yhden testikierroksen tein kaverin S4 ranteessa ja totesin että kyl siitä hyötyä on, mutten tartte mitään älypuhelinliittymä tai scorecard ominaisuuksia. S1 on aika basic ja tainnut jo tipahtaa tuotannosta.
Onnea hyvästä valinnasta! Merkki on kuitenkin hyvä, kyyti vähintäänkin erinomaista ja nykyaikainen muotoilu yhdistettynä nättiin klassiseen bemarin designiin kelpaa aina. Ja tosiaan mitä tässä kivittämään, kun tällä konsernilla on vaan kaks autoa ja nekin sopii... no kakkosautoiksi korkeintaan.
^
Makuasioita ja silleen, mutta olen täysin vakuuttunut, että kun Bimmerin ja Audin viime vuosien muotoilusta kirjoitetaan vajaan parinkymmenen vuoden päästä harrasteautolehdissä termien "nykyaikainen" ja "kaunis" sijaan puhutaan termeistä mummon potkija design ja koulukiusaajamuotoilu. Eli asioista niiden oikeilla nimillä.
Ja tämähän ei tarkoita, etteikö nykybimmeri olisi kelpo laite, kai.
alfa 156 v6 kirjoitti:F31 Touring TwinPower Turbo A '2014
saa kivittää, mutta Alfan nykymallistossa vaan ei ole mulle yhtään mitään tarkoitukseen sopivaa ]
Joo, kyllä konserni saa tästä vuodosta syyttää vain itseään.
Asiallinen BMW.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
saa kivittää, mutta Alfan nykymallistossa vaan ei ole mulle yhtään mitään tarkoitukseen sopivaa
Kivitystystä tulee kyllä mutta tuo on uuden/uusmaisen auton haluavalle alfistille yksi niistä harvoista vaihtoehdoista. Itselle ei vain kertakaikkiaan sovi tuo penarin pikku-dollarihymy desing, eikä myöskään sisusta. Saattaisin jopa kävellä mieluummin dkw-tai kuolontähtikauppaan. Onneksi autonvaihto ei ole nyt päällimäisenä murheissa.
Omalla kohdalla puhe on aina tietysti aina berlinasta.
saa kivittää, mutta Alfan nykymallistossa vaan ei ole mulle yhtään mitään tarkoitukseen sopivaa
Kivitystystä tulee kyllä mutta tuo on uuden/uusmaisen auton haluavalle alfistille yksi niistä harvoista vaihtoehdoista. Itselle ei vain kertakaikkiaan sovi tuo penarin pikku-dollarihymy desing, eikä myöskään sisusta. Saattaisin jopa kävellä mieluummin dkw-tai kuolontähtikauppaan.
Näin itsekin ajattelin... kuolontähti jää itsellä (ainakin toistaiseksi) kauppaan aiempien kokemusten perusteella, mutta vaikea oli tehdä eroa tämän ja Dkw:n nelos avantin välille. BMW:n miellyttävämpi ohjaustuntuma ja paremmat penkit (IMO, sporttipenkit molemmissa) ratkaisi asian mun kohdalla. Audin ohjaustuntuma oli saatu jotenkin pilattua. Toinen mikä dkw:ssa tökki niin meidän kulmilla noita löytyy joka pihasta
Shuttle kirjoitti:Ja tosiaan mitä tässä kivittämään, kun tällä konsernilla on vaan kaks autoa ja nekin sopii... no kakkosautoiksi korkeintaan.
Niin, nämä asiat nyt riippuvat varmaan jokaisen henkilökohtaisista tarpeista. Toisen kakkosauto on toisen ykkösauto, toisen harrasteauto on toisen käyttöauto jne.
Albertolli kirjoitti:Pari kardaanillista Alfaa, eli ne Eeron 90:t.
Vastavuoroisesti eilen noukin Albertollin pihasta Solikan:
Ongelmana on, että omasta kalustosta ei löydy koukullista autoa. Pitänee asentaa 75:een koukku...
No onhan tuossa hiukan puuhaa ennenkuin vetohommiin pääsee. Jos vaikka pesisi tuon ensin.
Edit. tämmöistä jälkeä tuli.
Viimeksi muokannut Eero, 11 Elo 2014, 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Kun tuo 90 on perä levällään tallissa niin vois kai sinne koukunkin samalla asentaa. Saisi Eeron kanssa hyviä punaisten kiila-alfojen kaverikuvia kiillotettuine koukkuineen
Car(s): Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 Jtdm Qtronic -09 Fiat Punto 60 S 3d 1.2 -00 Ex: Fiat Stilo 1.8 Dynamic 3d -03, Alfa Romeo 156 1.8 Ts -98, Fiat Stilo 1.6 3d -02, Fiat uno 1.1 Ies -93
Totahan piti heti kokeilla Alfaan ja jumakekka Mä luulin että mulla on siisti ja puhdas auto mutta tolla kun vetäsin pelkällä kuumalla vedellä sisustan niin uskomattoman likaista vettä säiliöön kerääntyi.
Miksen mä oo tommosta aikasemmin talliin hankkinut?
Rouva kyllä ihmetteli että äijällä on vapaapäivä, hankintoja on tehty mutta sohville ei ollut tapahtunut mitään...
^ 319€ halusi rautakauppias tuosta. Olisi ehkä jostain verkkokaupasta saanut halvemmallakin mutta sen kerran kun rouva pyytää hankkimaan jotain millä on autotallissa käyttöä niin ei kannata aikailla ettei mieli muutu..
Sohvathan on sivuseikka tässä, jos ei tuu hyvät niin hankitan kuulemma uudet Mutta laite jää talliin
8 Kuukautta olen sheivannu Gilette Fusion Proglide Stylerilla. Puhdistanut teräpakan Razorpit Sharpenerilla aina käytön jälkeen. Sain viimmein vaihdettua terän uuteen.
Voit luoda unelmia tehdessä tehdä unelmia luodessa
Shakal kirjoitti:Tuo suorastaan huutaa pepperpotteja alle
Ei hullumpi idea! Pitääkin tarkistaa vaunun pulttijako ja tarkistaa varastot, josko sieltä löytyisi jotain allelaitettavaa.
Vaunun alaosan vetäis vaikka plastidipillä valkoiseksi ja tuohon keskisaumaan tricolorit?
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina