Zori, vähä isohkoja kuvia.. mikähän sisusta toi on? Onko suomalaisissa samanmoisia penkkejä misää, vaaleta nahkaa on juu, mutta penkit muodoiltansakin aivan älyttömän hienot.
Ti-sisustushan toi on. Ja Ti-varusteluilla ruksatuista malleistahan tota suomessakin joistakin yksilöistä löytyy niiltä osin kun on valittu oikeaoppisesti väriksi beige. Kelpais mullekin noissa spekseissä. Olikohan noi alkupään tuotannon Ti-varustelun penkit ?
Meikäläistä taas himoittaisi '64 Ford Fairlane, juurikin kuvan kaltainen 4-ovinen tolppamalli. 260 cid V8 ja 3-vaihteinen manaali sähköisellä yliloikakkarilla. nam.
^ Kiitos kun piristit alakuloista päivääni Lämmittää hieman mieltä , kun ajelen autolla (Musta 156 FL 17-tuuman vanteilla) josta joku toinen haaveilee. No on toi ylivoimaisesti pisimpään mun omistuksessa ollut kosla kuin mikään muu aiempi, en mä siihen vieläkään ole itekään kyllästynyt.
Alkanut kuumottaa ao. auto. Ja että menisi oikein perverssiksi, niin tekele pitäis saada 1.3 Multijetillä ja dualogic-vaihteistolla (tai miksi sitä nyt tuossa kutsutaan). Tossa 1.3 Multijetissä vaan on sitä jotain.. (lue: huoltovapautta). Toi "British racing green" sopii tuohon autoon kuin nyrkki silmään. Jospa Fiatin oman maahantuonnin kautta vaikka 2015 saisi Suomestakin tuollaisen ostettua...?
Kivijärvi kirjoitti:Alkanut kuumottaa ao. auto. Ja että menisi oikein perverssiksi, niin tekele pitäis saada 1.3 Multijetillä ja dualogic-vaihteistolla (tai miksi sitä nyt tuossa kutsutaan).
Ei se 1.3Mjet mikään täysin huoltovapaa ole. Pari kuukautta sitten vaihdoin kettingin omaan -08 lineaan jossa 155tkm takana. Nostajat alkaneet myös naputtaa ja käsittääkseni niitä näihin vaihdettu myös.
Vode: huoltovapaus lienee tosiaan suhteellista. En itse lämpene ollenkaan jakohihnojen vaihdoille 105tkm/4v sykleilläkään, joita mm. 1.6 Multijetissä Lanciassa on. Ja tässä sai vielä ropeltaa uusiksi jonkun vulkanoinniltaan pettäneen hihnapyörän. Jos homma vie 600-900€ laaki, lienee helpompi maksaa pienempi summa ketjusta, jos vikaantuminen alle 200tkm on epätodennäköistä. Mä en varmaan koskaan omallani jaksaisi kelattua 200tkm matkaa mittariin, jos uutena hankkisi.
1.3 Multijet on Viissatasen keulalla nöyrä viejä ja sellaisenaan paljon luonnollisempi kuin 90hp versio Lineassa. En tiedä miten 500L:n 85hp eroaa näistä, softaeroa vai muutoksia common rail-systeemissä laajemmin. Väännön 200Nm arvioisin kuljettavan 500L:ää ok, vaikka viivalta irtoaa epäilemättä hitaasti.
Jees, mahdollisesti tuleva Lagondahan tämä. Ikävä todeta, mutta tämä voi pyyhkiä nykyisellä QP:lla pöytää miten haluaa.
-edellisen sukupolven QP GTS tosin ei ainakaan vielä ole kohdannut vertaistansa. -noin muotoilultaan..siis.
Kauheasti tekisi mieli autoa 5-mukisella turbolla... Esim. Coupe Fiat, mutta sen ulkonäköön en ihan vielä ole tottunut...Ei se ruma ole, mutta... omituinen.. Saisiko GTV:hen tuon koneen...?
Mandeprkl kirjoitti:Kauheasti tekisi mieli autoa 5-mukisella turbolla... Esim. Coupe Fiat, mutta sen ulkonäköön en ihan vielä ole tottunut...Ei se ruma ole, mutta... omituinen.. Saisiko GTV:hen tuon koneen...?
Mandeprkl kirjoitti:Kauheasti tekisi mieli autoa 5-mukisella turbolla... Esim. Coupe Fiat, mutta sen ulkonäköön en ihan vielä ole tottunut...Ei se ruma ole, mutta... omituinen.. Saisiko GTV:hen tuon koneen...?
Mandeprkl kirjoitti:Saisiko GTV:hen tuon koneen...?
Saattaisi vaikka saadakin, mutta tuskin leimaan Suomessa.
Garrettin kanssa joskus katseltiin vierekkäisillä nostureilla olevia GTV:tä ja 155 Q4:ää. Äkkivilkaisulla näytti siltä että tekniikat voisi vaihtaa päikseen. Tehkääs nyt joku tuollainen temppu ettei jää tekemättä!
Sitten KUN voitan lotossa niin teetän sellaisen jossain. Tai vielä mieluisempi voisi olla vaikka busso ylikokoisena, alennetuilla puristuksilla ja föönillä. Kahdella pienellä jos mahtuisi
Ihan uteliaisuudesta: mikä siitä SPQ:sta (Sport Quattro S1) tekee epähaluttavamman kuin urQuattro? Tottahan urkki on pirusti realistisempi, mutta moniko meistä hankkii sellaista siltikään?
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Minä kanssa ihmettelen tuota Audi ihailua, onhan tuossa makeet äänet mutta http://fi.wikipedia.org/wiki/Rallin_maa ... aruussarja
Hannu Mikkolasta tuli muutamia vuosia sitten tv:stä rallihistoriikki, eikä Mr. Mikkola suinkaan kehunut autoa sorateiden hienoimmaksi ajettavuudeltaan, muistaakseni käytti nimitystä kaamea. Joku varmaan nähnyt saman pätkän, saa oikaista mikäli muistan väärin. Sen sijaan S4:sta totesi, Lancia oli kuin sorateiden formula ykkönen ja mikäli B-ryhmää olisi jatkettu Lancia olisi putsannut pöydän. By the way, onhan Delta vieläkin menestynein automalli rallihistoriassa kuusi peräkkäistä merkkimestaruutta.