

konsteja miten sais vaihdettua helposti tulpat.. jne korjaus oppaita ko laitteeseen...
Valvoja: Moderators
Muista tuollasta keltasta "anturia". Hmmm... vai vaivaakohan Dementia.HarZa kirjoitti:kuvassa virranjakajan kannen oikealla puolella oleva keltainen ""anturi"" tekee varmaan jtn pirun tärkeää mutta mitä ja jos siihen pitäisi tulla jonkun sortin johtoja niin mistä?
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2203 jos kuva ei jostain syystä näy niin kurkkikaa suoraan mun ""profiilista""
lapsella on kysely ikä...
On se, tulpat on eri kohdassa 16V:ssä, ja mitä on juttuja kuunnellut ja lukenut niin huomattavasti rattoisampaa (lue työläämpää) puuhaa kuin 8V:n kynttilöiden vaihto, joka kyllä onnistuu kohtuullisella vaivalla vaikka olis vähän isompikin räpylä. Ihan perinteisillä työkaluilla olen minäkin noita ruuvaillut, eikä 8V:lle tietääkseni mitään erikoistyökalua ole tehtaalta mukaan annetukaan. 16V:stä ei siis ole omakohtaista kokemusta.Nelli kirjoitti:Kone oli kyllä 8V että en tiedä onko se niiltä osin sitte niin paljon erilainen.
No siinä tapauksessa myönnän tyhmyyteni ja pidän turpani kiinni tästä aiheestaPepperoni kirjoitti:On se, tulpat on eri kohdassa 16V:ssä, ja mitä on juttuja kuunnellut ja lukenut niin huomattavasti rattoisampaa (lue työläämpää) puuhaa kuin 8V:n kynttilöiden vaihto, joka kyllä onnistuu kohtuullisella vaivalla vaikka olis vähän isompikin räpylä. Ihan perinteisillä työkaluilla olen minäkin noita ruuvaillut, eikä 8V:lle tietääkseni mitään erikoistyökalua ole tehtaalta mukaan annetukaan. 16V:stä ei siis ole omakohtaista kokemusta.Nelli kirjoitti:Kone oli kyllä 8V että en tiedä onko se niiltä osin sitte niin paljon erilainen.
Kannattaa ihan tosissaan harkita jotain jäykkiä tulpanhattuja sinne tarvikkeiden tilalle, noiden kanssa tappelemalla ei tuntipalkoille pääse.Boxer33 kirjoitti:Taitaa siis sama itku olla minullakin edessä tuossa keväämmällä
No problemo, ne tulpat pystyy periaatteessa vaihtamaan purkamatta mitään muuta kuin tulpanhatut. Tosin taaemmat hatut ovat sen verran ahtaassa välissä että niiden pois saamiseksi pitää käyttää tarkkaan kohdistettua voimaa (lue: kevyttä väkivaltaa).Nelli kirjoitti:Mielenkiinnolla odottelen kun nykyisen auton tulpanvaihto tulee ajankohtaiseksi, poikittain konehuoneessa oleva V6, näyttää mielenkiintoiselta. Pitää kai purkaa puol konetta että saa tulpat vaihdettua
Äkkipikainen oli väärä sanavalinta, ennemminkin yllätti sitten kun lähti perä irti mutta luonnollista kun on niin lyhyt akseliväli. Tuli vain vertailtua Q4:seen. S2 oli mielestäni turhan puskeva mutta siinä oli kyllä koneessa luonnetta ja paukkua jo vakiona kivasti, ihan eri vehje kuin Q4:nen mutta onkin isompi kone ja 30hp enemmän.Ana M kirjoitti:ei kovin äkkipikainen.....Kun tuo P4:n nelikko on kuitenkin puskeva nelikko niin ei se karkaa kovin helposti käsistä.