Miten olisi Suomessa valmistettu Saab 9-3 Viggen?

Entäs vaikkapa Volkswagen Passat W8-koneella 2000-luvun alusta?

Renault Avantime on rohkea sekoitus tila-autoa ja gran toureria. Valmistettiin vain noin 8000 kpl.

Valvoja: Moderators
En ole pahemmin seurannut tarjontaa, onko 75:lle sitten löytynyt viime vuosina ymmärtäjiä?m.sa kirjoitti:Mutta miten kävi 75 kanssa? Okei onhan se toistaiseksi viimeinen takaveto "perheauto" mutta muutama vuosi sitten ne ei kelvannut kuin harvoille. Nykytilanteen tietää kaikki.
Ehkä 75 qv ja turbot ovat saavuttaneet jonkinlaisen arvostuksen, mutta perusmallit ei.Rasvis kirjoitti:En ole pahemmin seurannut tarjontaa, onko 75:lle sitten löytynyt viime vuosina ymmärtäjiä?m.sa kirjoitti:Mutta miten kävi 75 kanssa? Okei onhan se toistaiseksi viimeinen takaveto "perheauto" mutta muutama vuosi sitten ne ei kelvannut kuin harvoille. Nykytilanteen tietää kaikki.
Tuon oman kolmitonnarin ostin joskus kuutisen vuotta sitten. Mielestäni kyseessä on melko alkuperäisen ja räpeltämättömän oloinen auto joka ei vaan kaupantekohetkellä lähtenyt käyntiin sytkän pääteasteessa olleen kosketushäiriön vuoksi, minkä fiksaamisen jälkeen se menikin suoriltaan leimasta läpi.
Minun lisäkseni ainoa autosta silloin kiinnostunut kaveri oli ajatellut ajaa Alfalla jokkista.
Onko kauniimpaa 2000-luvun vaihteen tienoon sedania kuin 156? Ja kutosella kulkee kivasti, eikä euro2:sen käyttömaksukaan ole paha. 75:nen taitaa edelleen kelvata vain harvoille.m.sa kirjoitti:Niin hullulta kun se kuulostaakin niin alkusarjan (euro2) 156V6. Niitä menee koko ajan paaliin kun ovat oikeasti helpolla mätiä. Nyt niitä vielä saa ja halvalla, jopa ehjiä. Harva niitä kuitenkaan arvostaa kun on niin yleinen. Mutta miten kävi 75 kanssa? Okei onhan se toistaiseksi viimeinen takaveto "perheauto" mutta muutama vuosi sitten ne ei kelvannut kuin harvoille. Nykytilanteen tietää kaikki.
Niin, tai sitten ei. Yritin jokunen vuosi sitten tuollaista ehdottaa 18-vuotiaalle tytsille ja vastaus oli "minä en tuollaisella kopilla aja". Itse pidän kyllä pienistä autoista ja sellaisella ajaisin, mikäli ei olisi kuljetustarvetta.Mokomakin kirjoitti:Tytöt ainakin tykänneet ulkomuodosta
Joo, tuon mallisarjan berlina-kori on aika hyvän näköinen jo nyt, mutta aikahan vielä kultaa mallin kun mallin....hagger16 kirjoitti:Niin, tai sitten ei. Yritin jokunen vuosi sitten tuollaista ehdottaa 18-vuotiaalle tytsille ja vastaus oli "minä en tuollaisella kopilla aja". Itse pidän kyllä pienistä autoista ja sellaisella ajaisin, mikäli ei olisi kuljetustarvetta.Mokomakin kirjoitti:Tytöt ainakin tykänneet ulkomuodosta
Eiköhän se historia toista itseään, eli harrasteautot ovat tulevaisuudessa vastaavia kuin nykyisetkin. Uutenakin hienot ja erikoiset autot ovat varmasti haluttuja, kuten myös enemmän kansan mallit. Mikähän olisi Kuplaa vastaava harrasteauto tulevaisuudessa? Kuplahan on edullinen, sympaattinen ja varaosia hyvin saatavilla. Eli hyvä harrasteauto kaikelle kansalle.
Kyllä meistäkin moni kusee hunajaa 30 vuoden päästä, kun näkee uutta vastaavan Corollan vuodelta -94.
Jos nyt 30-vuoden päästyä saisi jotakin kustua, niin hyvä.hagger16 kirjoitti:
Kyllä meistäkin moni kusee hunajaa 30 vuoden päästä, kun näkee uutta vastaavan Corollan vuodelta -94.
Mitäs tämä täällä tekee ? Tuohan on Volvon ns. "jämämalli" joka on koottu jäljelle jäävistä osista. Yksi volvomekaanikko sanoi,että jopa neljän eri volvomallin osia sotkettu keskenään ja siitä tuli c70. Varaosien haku aina "tosi kivaa" .Jevgen kirjoitti: Volvo C70 mk1
...