On tämä, on!

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Vittorio Jano
Moderator
Car(s): Mégane+Mii=265hv

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Jiihaa, laatuketju! Kuulostaa hivenen hassulta, jos keskustelufoorumille kirjoittava henkilö arvostelee palstan alhaista tasoa ja pönäkkää kulttuuria. Siitä vaan tekemään palstasta parempaa, kyllä tänne ketjuja mahtuu. Mitään A2K:n ehdottamaa K18-palstaa en ainakaan minä tänne kaipaa - haukkukaa sitten vaikka tiukkapipoksi, mutta jotkut pimppijutut eivät ainakaan minun mielestäni oikein istu Alfa Romeon omistajan imagoon, eivätkä siksikään kuulu tänne. Minä löydän ne tissikuvat ihan itse muualtakin. Aika isojakin on välillä näkynyt!

Moni meistä kirjoittelee varmaan muuallekin. Esimerkiksi täällä on Vapaan keskustelun puolella lukuisia hemmetin mielenkiintoisia ketjuja - vastaavia avauksia sallitaan varmasti täälläkin. Tuon Jatkoajan moderointi on muuten aikas tiukkaa touhua ja pelikieltoja viuhuu tasaiseen tahtiin. Jopa auttavaa kirjoitustaitoa vaaditaan. Täällä katoaa yksi ketju silloin, toinen tällöin - tiukempaakin voisi olla.

Terveisin kotona asuva alfisti.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Rolle
Site Admin
Site Admin
Car(s): RRS + F20

Viesti Kirjoittaja Rolle »

ja eihän se ole käyttäjien vika että olette laittaneet väärää tietoa ja hommanneet hiiren paskan kokoisen kaistan. vai onko taustalla TODELLINEN SAITURI??
Heh, ihan itse tämän maksan joten voi sen kai noinkin tulkita. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole mitään kaista rajoituksia ja levytilaakin riittää, jatkossa voi olla eri asia joten ihan ennakoivaa toimintaa. Mitään "sana vapaa" palstaa ei ole myöskään tarkoitus ylläpitää, luulisi että tuli jo selväksi. Nuo kuvat nyt oli viimeinen osoitus siitä että aletaan liikkumaan asiallisuuden rajamailla.

Missä kohtaa lukee että saa kirjoittaa mitä haluaa tälle palstalle? Se ei riitä että kaveri sanoi. Poliisillekin yritin selittää että kaveri sanoi että täällä saa ajaa niin kovaa kuin haluaa mutta ei sekään auttanut.

Head

Viesti Kirjoittaja Head »

Vittorio Jano kirjoitti:Mitään A2K:n ehdottamaa K18-palstaa en ainakaan minä tänne kaipaa - haukkukaa sitten vaikka tiukkapipoksi, mutta jotkut pimppijutut eivät ainakaan minun mielestäni oikein istu Alfa Romeon omistajan imagoon, eivätkä siksikään kuulu tänne.
Mut eikös se ciccioliinakin oo italialainen???
Aaaaallllrightythen!

Rolle
Site Admin
Site Admin

Niin, ja Mussolinikin oli Italialainen mutta silti ette hyväksy diktatuuria.

Romeo

Viesti Kirjoittaja Romeo »

Missä kohtaa lukee että saa kirjoittaa mitä haluaa tälle palstalle? Se ei riitä että kaveri sanoi.
Sitä minäkin ihmettelen, jännää kun ei muista mitä on sanonut, pitää vissii lähtee lääkärille.

PS. Sting Ray sanoi vielä, ettei täällä juttu lennä.... :-D

GAMMA500

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois

A2K

Viesti Kirjoittaja A2K »

Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa.
olen todella pahoillani roomeo. pikkanen sekoilu.. jok. tap. en vieläkään halu tänne pillu kuvii vaik ei niis mitn vikaa oo. vaan edelleen sellaisen foorumin missä on sana vapaus 100% ja kuvavapaus kans. ana M oli tämä joka siis kirjoitti että mitä vaan. ja siitä Head innostui laittamaan Hyvän kannan oton.
Hyvin sä vedät..

GAMMA500

A2K kirjoitti:
Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!

ja tämäkin oli henkilökohtainen mielipide. eli älä rolle tai kukaa muukaan jauhopää poistako tätä koska muuten täälä ei olisi sanan vapautta.
Äänestys pystyyn, jos alfabbs:n persereiät on sitä mieltä että tämä on hyvä niin mitä esim. lehmäjengin ja opelistien mielipiteet kiinnostaa. Ne ketkä tätä käyttää niin ne myös päättää OK? Enemmistö ratkaisee vai jaetaanko suomi lääneihin ja aletaan jakamaan valitsijamiehiä :lol:

Itse en ainakaan kauheasti viitsi vittuilla palvelusta josta en itse maksa mitään mutta joku maksaa ja näkee vaivaa :evil:
Viimeksi muokannut GAMMA500, 21 Tammi 2005, 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Romeo

Viesti Kirjoittaja Romeo »

olen todella pahoillani roomeo. pikkanen sekoilu..
Ei se mitään :-D

Eiköhän tää asia oo jo taputeltu, foorumi on hyvä tällaisenaan ja sillä selvä

A2K

Viesti Kirjoittaja A2K »

luulekko gramma 5.0 että jäsen maxulla saisit mut pois?? mä maksaisin Headin sekä sting rayn jäsen maksut että olisi edes pari tyyppiä jotka pitää elämää yllä täälä Alfa Dead Valleyssä...
Hyvin sä vedät..

GAMMA500

Ehkä olisi hyvä käydä GTImagazinen AR-eldoradossa hakemassa vauhtia 8)

Head

Jos Gramma vauhtia haluaa niin... Herra vai onko se rouva, on hyvä ja ostaa multa Lancian... :lol:
Aaaaallllrightythen!

A2K

Viesti Kirjoittaja A2K »

joo ja lisää siihen 3 anteennia ja pillukalvot akkunoihin. ja sit kylälle raceille. nii ja 500 grammaa kevennystä :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hyvin sä vedät..

Head

Saako täällä mainostaa??? Syökää kanaa!!! :eating: I'm loving it! :puke: Onko tarpeeks Offtopic???
Aaaaallllrightythen!

GAMMA500

:roll: räkänokkakäsitys vahvistuu, aiemmin en ollut aivan varma :wink:

A2K

Viesti Kirjoittaja A2K »

Ei mut mä meen paskalle. :grab: ja sit kylälle. :scatter:

ja tää muute ei jää tähä.. vuoden paras topic. ja paras oikeastaan aikoihin. kerrankin jotain "cäpinää" palaillaan.. ja pitäkää herneet pois nekusta ettei tuu vahinkoja..
Hyvin sä vedät..

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

A2K kirjoitti:Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!

ja tämäkin oli henkilökohtainen mielipide. eli älä rolle tai kukaa muukaan jauhopää poistako tätä koska muuten täälä ei olisi sanan vapautta.
Oletkohan nyt ymmärtänyt sananvapauden ihan oikein? Ja sen, että vapauteen liittyy aina vastuu? Sinulla on vapaus kirjoittaa Alfa Romeosta mitä tahansa tykkäät, siihen tämä palsta on tarkoitettu, mutta vapauteen liittyy vastuu hyvän maun ja netiketin noudattamisesta. Sinulla ei ole vapautta yksin päättää palstan linjasta tai vittuilla muille käyttäjille, noin käyttäytymällä ei tarvitse ihmetellä jos deleteä napsahtaa.

Selvyyden vuoksi, en ole tainnut tuhota yhtäkään Yleistä löpinää -puolen ketjua, mutta ei tarvitse ihmetellä jos sieltä jotain joskus katoaisikin. Pidetään se selvä bullshitti jossain muualla.
- Epäkelpokeräilijä -

Ricambi
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Häiriköt aisoihin ja asiallinen linja jatkukoot :twisted:. Harvinaisen hyvä ja hyvin hoidettu sekä todella asiallinen palsta johon on ilo kirjoitella, älkööt me muuttako tätä.
Viimeksi muokannut Ricambi, 21 Tammi 2005, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69

Head

GAMMA500 kirjoitti::roll: räkänokkakäsitys vahvistuu, aiemmin en ollut aivan varma :wink:
On täs kyllä pientä flunssan poikasta ollu, kiitos huolenpidosta :)
Aaaaallllrightythen!

Ana M

Viesti Kirjoittaja Ana M »

A2K kirjoitti:
Ana M kirjoitti:Onhan tämä yleistä löpinää osasto! Tänne voi jokainen heittää mitä huvittaa.
olen todella pahoillani roomeo. pikkanen sekoilu.. jok. tap. en vieläkään halu tänne pillu kuvii vaik ei niis mitn vikaa oo. vaan edelleen sellaisen foorumin missä on sana vapaus 100% ja kuvavapaus kans. ana M oli tämä joka siis kirjoitti että mitä vaan. ja siitä Head innostui laittamaan Hyvän kannan oton.
HEEHEHEHHHHEHEHEEEE!!!

Mulla ei oikeesti käyny edes mielessä että joku tänne jotain pimppi linkkejä laittais, kun tuota kirjoitin. Otetaan siis sanat takaisin. :mrgreen: :mrgreen:
Viimeksi muokannut Ana M, 21 Tammi 2005, 21:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
33 P4 -91, Skoda Octavia 4x4 -04, Superb 4x4

Head

Ana M kirjoitti: HEEHEHEHHHHEHEHEEEE!!!

Mulla ei oikeesti käyny edes mielessä että joku tänne jotain pimppi likkejä laittais, kun tuota kirjoitin. Otetaan siis sanat takaisin. :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen:
Aaaaallllrightythen!

Olli79

Viesti Kirjoittaja Olli79 »

Ei ole yleensä ollut tapana kommentoida näiden häiriköiden juttuja, mutta nyt alkaa kyllä mennä hieman liian pitkälle. Toivon todella että te häiriköt jättäisitte tämän foorumin rauhaan ja keskittyisitte omiin räkänokkafoorumeihin .Tämä foorumi on todella toimiva ja palvelee sen käyttäjiä juuri sellaisena kuin se on, emme kaipaa tänne teidän kaltaisia häiriköitä!

Alfistipohjoosesta
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

En tiedä miten muilla mutta itsellä tulee jauhettua ja kuultua paskaa just tarpeeksi koulussa/töissä. Eli itse ollut kyllä tyytyväinen tämän sivuston tasoon ja juttuihin. Toiminut 100% siihen mitä itse kaipaan ja ollut sivuston tarkoitus. Itse puhun RC:n, lätkän yms harrastuksien/työn sivuavat asiat muilla sivuilla.
"Alusta" asti mukana olleena, pisteet kirjoittajille ja neuvoille. Moni remontti ollut paljon helpompi. Ja mukava seurata toisten projekteja yms. Alfoista ei tule sitten työmaalla yms. puhuttuakaan.
Viimeksi muokannut Alfistipohjoosesta, 21 Tammi 2005, 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

AutonAlfa
Car(s): Alfoja :)

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Helvetti on päässy irti !!! :crazyeyes:

Pelastukoon ken voi...

Ana M

A2K kirjoitti:Edit: 10000000000000000 ääntä vastaan vitun kuivat itseään täynnä olevat alfabbs:n perseenreijät joilla ei ole huumorintajua ja luulevat olevansa kaikkien muiden yläpuolella (esim. rolle, ana m) eli haistakaa paska!!!!!!!!!!!

Nyt olen vain hieman ihmeissäni miten minä sain moisen kunnian osoituksen että pääsin tuolle listalle kun vain ilmaisin oman mielipiteeni kuten sting raykin :lol:

Samapa tuo. Sen olen kuitenkin huomannut että keskustelun ollessa teksti muodossa kaikki kuvittelee vastakkaisen mielipiteen antaneen keskustelijan vetäneen porot nokkaan, vaikka näin ei oikeasti ole.

PS. yritin valita sanamuotoni niin kuivasti kuin vain ikinä kykenen että A2K:kin tykkää :mrgreen:

Rasvis
Spiderman
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016

Nonni herrat A2K ja Head, riittää jo se selvän paskan mätkiminen. Kyllä minä jaksan deleteä painaa jos sitä yritätte testata.
- Epäkelpokeräilijä -

Head

Oliko se ystävämme Puuhis? Kyllä tosiaan näyt siivoovan..!
Vai käykö tääl varas viemäs viestejä? Mihin meni YLEINEN LÖPINÄ?
Aaaaallllrightythen!

A2K

Viesti Kirjoittaja A2K »

no ¤¤(%&(%&((/) jätkä tosissaan rajoittaa sanan vapautta. 4 viestiä oot poistanut. tätä et voi koska se on hyvän maun sisällä. ethän ?
Hyvin sä vedät..

Rasvis
Spiderman

Oliko yksityisviestissä ehkä jotain epäselvää? Yleinen löpinä ei tarkoita sitä että täällä voi laukoa mitä huvittaa, pois joutavat ainakin selvästi hyvän maun vastainen setti, henkilökohtainen vittuilu ja reilu off-topic. Hyvin sait kokeiltua noista rajoista jokaista, kiitos kannatuksesta.
- Epäkelpokeräilijä -

Rasvis
Spiderman

A2K, en poista tuota viimeistä kun siinä ei ole mitään, mikä antaisi aihetta poistamiselle. Mutta edelleen, sananvapaus ei tarkoita sitä että palstaa voisi täyttää roskalla.
- Epäkelpokeräilijä -

Ricambi
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Moderaattori hoitaa työtään mallikkaasti :mrgreen:. Voisin jo tarjota "virtuaalioluen" hyvin tehdystä työstä.
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69

A2K

Viesti Kirjoittaja A2K »

juuh. katsos. tämä meidän viesti tsunami oli tarkoitettu juuri sille että jos sua haukutaan: sä poistat sen. mut kun sting raytä ja headia ja mua pilkataan. asialle me ei voida mitn. eikä sille kukaan muukaan tee mitn. ja sitten tämä tuning homma. liitän sen tähän sillä se tavallaan kuuluu tähän keskusteluun sillä sitä aina syrjitään vaikka ei kaikki ole tuunaajia vaan auton rakentajia / ehostajia. ja ei heti tarvitse luomusta haukkua vaikka siitä ei tykkäisikään. eri asia jos pyytää itse kritiikkiä. tiedät sen koska olet modi. mutta se siitä. emme me aio muita topic:keja pommittaa eikä mitenkään muutenkaan rettelöidä. olemme muualla kiltisti sekä hillitysti että tyylikkäästi kuten tähänkin asti niinkuin kyllä tiedätte. tämä vain oli sellainen aihe johon otimme rajulla tyylillä kantaa koska muuten asiaa ei kunnolla huomioida. antakaa tämän viestin olla että kaikki voivat lukea sen. anteeksi pyyntö niille ketkä tuntevat itsensä syvästi loukatuksi. eiköhän tää rupea pikku hiljaa olemaan tässä.
Hyvin sä vedät..

Rolle
Site Admin
Site Admin

Voi herranlenttas, minä kun luulin että käytännönjärjellä asia menisi perille, mutta toiset taisi olla jossain ihan muualla kun sitä jaettiin eli pojat lähti jäähylle jos vaikka hieman tarttuisi mukaan.

Selvennykseksi täällä ei ole sana vapaus, eikä täällä nyt millään jaksa hyväksyä tällaista muiden ihmisten halventamista ja totaalista kunnioituksen puutetta.

Rolle
Site Admin
Site Admin

Samalla voitaneen todeta että kannattaa varoa kunnianloukkaamista, on rangaistava teko Suomessa.

Ja pojat, se ei paljoa vaakakupissa paina vaikka teidän isä olisi sanoisi että täällä saa sanoa mitä huvittaa, luulisi että olisi jo tullut selväksi mutta ei tunnu oikein mikään menevän perille.

Rasvis
Spiderman

A2K kirjoitti:juuh. katsos. tämä meidän viesti tsunami oli tarkoitettu juuri sille että jos sua haukutaan: sä poistat sen. mut kun sting raytä ja headia ja mua pilkataan. asialle me ei voida mitn.
Jaa, mistäs tuon käsityksen olet saanut? Asiallista kritiikkiä saa ja pitääkin jakaa, jos mun persoonani rassaa jotakuta niin siitäkin saa huomauttaa (mieluummin kuitenkin PM:nä) ja pieni kuittailukin pitää aikuisella itsetunnolla varustetun jannun sietää. Mutta jos foorumille aletaan suoltamaan jotain henkilöön menevää alapäälegendaa niin se siivotaan pois, koski se sitten minua, sinua, Sting Rayta tai naapurin Juhaa. Tähän asti siivoamista ei kylläkään ole juuri tarvinnut harrastaa.

Jos en ole huomannut jotain henkilökohtaiseksi käynyttä ketjua niin huomauttakaa PM:llä, katson sitten mitä on tarpeellista tehdä.
A2K kirjoitti:ja sitten tämä tuning homma. liitän sen tähän sillä se tavallaan kuuluu tähän keskusteluun sillä sitä aina syrjitään vaikka ei kaikki ole tuunaajia vaan auton rakentajia / ehostajia. ja ei heti tarvitse luomusta haukkua vaikka siitä ei tykkäisikään. eri asia jos pyytää itse kritiikkiä.
Jep, toisten kaluston haukkuminen on hyvän tavan vastaista. Jos autostaan kuitenkin laittaa kuvia yleiseen galleriaan kaikkien nähtäville niin kannattaa varautua kritiikkiin, mutta tähän pätee silti sama kuin edelliseenkin eli jos mopo lähtee käsistä niin siivotaan.
- Epäkelpokeräilijä -

Rolle
Site Admin
Site Admin

GAMMA500 kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois
Kyllä minä voin päättää kenellä on kirjoitusoikeus ilman maksujakin. Köyhistä löytyy yhtä paljon fiksuja kuin rikkaista idiootteja joten se ei olisi mikään ratkaisu.

Aina vois aloittaa sen linjan mikä on audifoorumilla että kaikki kirjoittavat omalla nimellään ja henkilöllisyys tarkastetaan. Ei kuitenkaan viitsisi sille linjalle lähteä pari hukassa olevan nuoren takia.

Ja kuten taisin kirjoittaa ihan ekassa viestissä, niin käyttäytymällä asiallisesta ja hyvän tavan mukaisesti myös kritiikki otetaan huomioon hieman eri tavalla. Pojat varmaan ymmärtää että on ihan turha luulla että tämän jälkeen mikään otettaisiin enää vakavasti.

Sting Ray on kyllä ihan eri luokassa kuin te, ymmärtää selvää Suomen kieltä ja osaa keskustella asioista ja käyttäytyä.
A2K kirjoitti:jos sua haukutaan: sä poistat sen
Haukkuminen ja suora henkilökohtainen asiaton vittuilu ovat kaksi täysin eri asiaa. Toki voi muiden toimia arvostella mutta asiallisella ja rakentavalla tavalla, kaikki muu on yhtä tyhjän kanssa.

GAMMA500

Puhut Rolle kyllä asiaa, tuli hieman tunnekuohussa tuo jäsenmaksuasia kirjoitettua :oops: Luultavasti kävisi vielä niin ettei minulla olisi varaa maksaa jäsenmaksua :lol: Toyota-foorumi ja CARFin foorumihan noin jo toimivatkin ja taitaa CARFilla ainakin olla melko vähän keskustelua? itse en ole saanut kunniaa käydä ko. foorumilla

Niko Tuomola
Car(s): 166 ts , 75 ts

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Tuo törkeily ja paskanjauhaminen on niin selkeästi pelkkää provosointia, että ei sellaisista kenenkään tarvi hermostua. Vastaaminen antaa vaan uuden tilaisuuden jatkaa samaa peliä . Turvat tukkoon ! Ei tää muuten lopu koskaan. Rolle ja Rasvis, täysi tuki täältä päin teille ja lisäksi iso kiitos hienosti toimivasta merkki palstasta ! :)

Rolle
Site Admin
Site Admin

GAMMA500 kirjoitti:taitaa CARFilla ainakin olla melko vähän keskustelua? itse en ole saanut kunniaa käydä ko. foorumilla
Ei siinä ole oikein mitään elämää, yksi syy on varmasti onneton softa. Kerhoilla ymmärrettävää että on foorumi vain jäsenille, miksi maksattaa jäsenille foorumia ja antaa ilmaiseksi käyttöön muille. Riippuu toki käyttötarkoituksesta, jos haluaa paljon keskustelua asioista ja hieman sen vierestä on parempi pitää se ilmaisena ja helposti tavoiteltavana.

Jos tuo provoilu ja ala-astetason jutut vähenisi ja muutkin olisi provosoitumatta niin voitaisiin jatkaa mikäli jollain jäi vielä jotain rakentavaa kritiikkiä antamatta.

Carlos
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15

Viesti Kirjoittaja Carlos »

No niin. Kaikki tietää missä S24 turinatori on.
Ja alfabbs tekniikkaa ja asiaa Alfasta on.

jknracing
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

GAMMA500 kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois
Joo ja sit vielä kun saadaa bensa maksamaan 50 euroa litra, niin ei tarvii morjenstella koko ajan!!! :mrgreen:

Ei vaan johokihan se raja pitää vetää.

Edit. Omasta mielestä se raja kulkee jokseenkin tässä.

Jos joku haluaa heittää jotain regina/gloria tasoista juttua, niin menkööt keskustelemaan muualle.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

BlackDog

Viesti Kirjoittaja BlackDog »

Romeo kirjoitti:PS. Sting Ray sanoi vielä, ettei täällä juttu lennä....
No ainakin keskustelua on käyty, kovaa keskustelua. Jopa minua yskitytti.
GAMMA500 kirjoitti:Olisiko mahdollista tehdä tästä maksullinen foorumi, jäsenmaksun maksaneille kirjoitusoikeus jne.. Jäisi köyhimmät idiootit pois.
Oikein hyvä GAMMA, bravoo.
Head kirjoitti:Oli mielipide, seuraus -> kauhee määrä paskaa niskaan..! kysyn vain miks ihmees???
Ei tämä Headin huomio aivan metsään mene, tässä on perää.
AutonaAlfa kirjoitti:Helvetti on päässy irti !!!
Pelastukoon ken voi...
:-D
Rolle kirjoitti:Sting Ray on kyllä ihan eri luokassa kuin te, ymmärtää selvää Suomen kieltä ja osaa keskustella asioista ja käyttäytyä.
Uskon, että tätä kommenttia Rolle katuu, kunhan selviää. :)
Viimeksi muokannut BlackDog, 22 Tammi 2005, 11:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ana M

Luin tuossa vasta nyt nuo paljon puhutut "MarkkuLaine" ja "oli ihanpakko pistää tänne tämmöinen" ketjut. Minusta Rolle osoitti erinomaista huumorintajua viimeisillä kommenteillaan ketjuja sulkiessaan. Itse hykertelin jonkin aikaa niitä :lol: :lol:

Seiska5mma

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Luin itsekin MarkkuLaine-jutun vasta nyt, näytti olevan S24-tavaraa. Huomasin sen jälkeen, että Sting Ray väittää olevansa AR156, laatukirjoittaja, jonka takia lopetin S24-sivuston lukemisen. Ei ihme, että MarkkuLaine-jutun monologimainen poljento tuntui jotenkin tutulta.

BlackDog

sunburstia elämään

Hei, tässä sunburstia elämään!
Edullinen sijoituskohde...
http://www.kitarapaja.com/pics/bfpbasssb612.jpg

Rasvis
Spiderman

...ja liittyi tähän ketjuun... miten?
- Epäkelpokeräilijä -

BlackDog

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:...ja liittyi tähän ketjuun... miten?
No ei niin taivaallista. Yritän ängetä nämä vähäiset juttuni sama topikin alle, jotta minustakin tykättäisiin, nyyh!

Tai noh, jos palstalle väriä kaivataan, tuossa kuvassa sitä on.

Edesmennyt Leo Fender, on yksi aikakautemme suurimmista vaikuttajista alallaan - Rock&Roll. Kaikkihan me tunnemme Fenderin upeat kitarat sekä bassot, mutta tämä nyt tästä tällä erää…

Siankarlo

Viesti Kirjoittaja Siankarlo »

Linja on täällä juuri sellainen kuin minä haluan. Siksipä käynkin täällä lueskelemassa viestejä lähes päivittäin.

Hatunnosto moderaattoreille hermon pitämisestä. Jos minä pitäisin tätä palstaa niin teineiltä olis lähteneet käyttöoikeudet ajat sitten :evil:
164 3.0 V6 QV -90

Cuore Sportivo
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

:shock:

Ei helvetti mikä ketju.
Meikäläisen mielestä Head, A2K ym. räkänokat voisi painua vittuun täältä jos asiat on niin huonosti kuin noista viesteistä käy ilmi. Sama juttu Sting Rayn kohdalla.

OT: Kone on paskana, siksi ei ole näkynyt meikäläistä muutamaan päivään. Maanantaina saan sen putsauksesta.

Rasvis
Spiderman

Sting Ray kirjoitti:Yritän ängetä nämä vähäiset juttuni sama topikin alle, jotta minustakin tykättäisiin, nyyh!
Surut pois ja kukka rintaan :wink: Pyhitetään kumminkin yksi ketju yhdelle asialle, edes suunnilleen. Ja itse taisit ketjun alussa ihmetellä "katsokaas tätä kuvaa" -tyyppisiä avauksia? Eli mielellään saisi jotain muutakin asiaa olla kuin pelkkä kuva.

Ei sillä että tuo olisi mikään haudanvakava juttu, ihan hyvä jos palstalle saadaan väriä. Ihmettelin vaan irrallista heittoa.

Ja sitten ihan yleisesti, eiköhän tämän ketjun avautumiset jo riittäneet eli jatketaan hyvien tapojen mukaisesti, molemmin puolin rintamalinjaa. Rakentavaa kritiikkiä saa tietysti aina laittaa, mutta sisällötön vinkuminen ei hyödytä ketään.
- Epäkelpokeräilijä -

Lukittu