no tuskin nyt mistään huijauksesta kuitenkaan on kyse, ulosottomies vain kaupittelee ulosmitattua omaisuutta, tosin ulosmittaukseen on voinut johtaa tämä hieman epämääräinen autojen jobbaus..
autosta voisi sanoa että on jonkun tekijämiehen itselleen rakentama ja en epäile yhtään etteikö auton tehnyt olisi ollut bertonen leivissä ollut henkilö, tuonpuolesta nyt puhuu jo sekin että tamminenhan tuskin olisi tuonut suomeen ihan mitä tahansa romua tai kyläsepän tuotosta mutta tehdasprotosta ei voitane tuonkohdalla kuitenkaan puhua..
90 kirjoitti:no tuskin nyt mistään huijauksesta kuitenkaan on kyse, ulosottomies vain kaupittelee ulosmitattua omaisuutta, tosin ulosmittaukseen on voinut johtaa tämä hieman epämääräinen autojen jobbaus..
autosta voisi sanoa että on jonkun tekijämiehen itselleen rakentama ja en epäile yhtään etteikö auton tehnyt olisi ollut bertonen leivissä ollut henkilö, tuonpuolesta nyt puhuu jo sekin että tamminenhan tuskin olisi tuonut suomeen ihan mitä tahansa romua tai kyläsepän tuotosta mutta tehdasprotosta ei voitane tuonkohdalla kuitenkaan puhua..
rumahan tuo on kuin perke** .
Juu en tarkottanutkaan että tässä kohdin kukaan yrittää huijata...ehkä siinä vaiheessa kun tuo taannoin oli kaupan 50tonnin hintaan....
Minä kyllä epäilen tota koko Bertone juttua.Sen verta vanha ja merkittävä paja että olisi varmaan joskus puuttunut siihen että joku myy tuollaista hirvitystä heidän nimeen yhdistäen...
Enzo kirjoitti:^^Voikos ton ikäsistä V6 farkuista saada vielä noin paljon...taidanpa laittaa myyntiin
Liekö lievää hinnannousua ilmassa kun oli alle 185tkm ajetuista bussofarkuista halvin Vissiin kannattaa tovi ootella mitä tulee markkinoille.. Mikä omasta mielestäs ois sopiva hinta?
En mä sillä että pitäisi polkuhinnoilla myydä...156 hinnat vaan viimeaikoina pudonnu aikalailla, mun mielestä ihan liian alhaiselle tasolle
siihen nähden kuinka mainio auto se on. Nyt tietenkin alkaa ehkä olla tilanne se kun niitä on aika paljon tarjolla, että huonommat on tosi halpoja ja ne hyvät ja siistit yksilöt erottuu selkeästi hintahaitarin yläpäässä. Helposti käy vaan siten, että todella hyvät yksilöt ei mene kaupaksi kun verrataan hintoja niihin halvimpiin huonommin pidettyihin ritsoihin.
Mun autolla on ajettu alle 145tkm, vaaleat nahkat yms yms..
Enzo kirjoitti:En mä sillä että pitäisi polkuhinnoilla myydä...156 hinnat vaan viimeaikoina pudonnu aikalailla, mun mielestä ihan liian alhaiselle tasolle
siihen nähden kuinka mainio auto se on. Nyt tietenkin alkaa ehkä olla tilanne se kun niitä on aika paljon tarjolla, että huonommat on tosi halpoja ja ne hyvät ja siistit yksilöt erottuu selkeästi hintahaitarin yläpäässä. Helposti käy vaan siten, että todella hyvät yksilöt ei mene kaupaksi kun verrataan hintoja niihin halvimpiin huonommin pidettyihin ritsoihin.
Mun autolla on ajettu alle 145tkm, vaaleat nahkat yms yms..
Kyllähän farkku V6 on aika hankala ostettava suomesta vähäisen tarjonnan takia. Tätä yksilöä --> http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156/6774306 olen itse katsellut. Olisi tällä hetkellä kiinnostavin, mutta melkein 6000€ tuntuu liian kovalta vaikka ilmoituksen mukaan hyväkuntoiselta vaikuttaakin. Väri jotenkin miellyttää omaa silmää
^Itsekkin katsellut 156sw v6:ia käyttikseksi tosin ikähaarukalla 98-00 (verojen takia) mutta eipä niitä liiaksi ole tai jos joku yksilö jossain putkahtaa myyntiin se monesti on mätä. Toinen vaihtoehto joka on ehkä mieluisampi olisi 156sw 2.4jtdm ti mutta niitähän sitten ei ole sitä vähää ja todennäköiesti joutuu lähtemään merta edemmäs kalaan...
Puolisen vuotta tommoista 2,4 jtd m-jettiä enempi vähempi aktiivisesti etsineenä en muista Ti varusteista nähneeni kuin satakuukuutosessa. Ja koko Euroopan tarjontaa olen silmäillyt. Tuo nykyinen tuli sitten kuitenkin vastaan ihan kotimaasta, vaikka aika aihio onkin. Nythän nettiautossa olisi 05 suht vähän ajettu tyrkyllä eikä hintakaan ole enää paha. Kunnosta en tiedä kun en ole käynyt katsomassa.
^On niitä, ei paljoa mutta kyllä niitä on sillointällöin ollut saksanmaalla kaupan. Tosin nyt ei taida mobilessa olla yhtä ainoata listattuna. 150hp 1.9jtdm:ääkin sai Ti-varusteilla.
edit: olipa siellä mobilessa nyt ainakin yksi tyrkyllä
jyrkip kirjoitti:Puolisen vuotta tommoista 2,4 jtd m-jettiä enempi vähempi aktiivisesti etsineenä en muista Ti varusteista nähneeni kuin satakuukuutosessa. Ja koko Euroopan tarjontaa olen silmäillyt. Tuo nykyinen tuli sitten kuitenkin vastaan ihan kotimaasta, vaikka aika aihio onkin. Nythän nettiautossa olisi 05 suht vähän ajettu tyrkyllä eikä hintakaan ole enää paha. Kunnosta en tiedä kun en ole käynyt katsomassa.
Onhan noita 2,4 TI malleja tälläkin hetkellä mobile.de:ssä pari tyrkyllä:
Oho, kyllä noita näköjään on. Joko ne on nyt kaikki ilmestyneet tai olivat yli hintahaarukan mitä katsoin ja jäivät huomaamatta. 156 on vähän epäkiitollinen tuotava, täällä niin aliarvostettu muuhun Eurooppaan verrattuna. Valikoimaa on vaan ihan toisella tavalla. 166 oli useitakin pitkin kevättä/kesää eikä lähelläkään tuonhintaisia.
Kävin reilu vuosi sitten hakemassa eräälle foorumilaiselle tuollaisen 156jtdm TI:n. Vähän yli 120tkm taisi olla ajettu hintaan n. 4500e muistaakseni.
Vaihdelaatikko oli uusittu parin vuoden käytön jälkeen siihen.
Ostin sen Alfa/Italo merkkiliikkeestä. Siellä oli Italialainen kahvibaari asiakkaille ja samoilla tiluksilla myynnissä mm. vanhoja hienoja Abartheja ja sattui olemaan näytteillä muutama Ferrari kuten F40.
E: Kyseinen henkilö saattaisi luopua tuosta laitteesta asiallista korvausta vastaan. En voi toki varmaksi toisen puolesta puhua.
Mitä eilen pikaisesti kerkesin kysäistä, niin olisi juuri moottori vaihdettu hihnan katkeamisen johdosta. Eivät tosin vielä osanneet mitään kertoa vaihtomoottorista ja että minkä verran sillä oli ajettu ennen paikalleen laittoa. Kakkosautoa itselle nyt katsonut ja ensiksi ajatellut 159:iä tai Giuliettaa, mutta tämä olisi aika paljon edullisempi ratkaisu. Hieman kyllä epäilyttää tuo moottorin vaihto.
Edit. Tänään selvisikin, että moottoria ei olekaan kokonaisuudessaan vaihdettu, vaan tehty vain kansiremppa ja hihna olisi katkennut hitaassa vauhdissa.
^Tuo taisi aiemmin olla pitkään yksityisellä myynnissä ja silloin siinä oli lisätietona, että olisi juuri keväällä moottoria rempattu autokeskuksella 5000-8000 €.
Tuo taitaa olla sama yksilö mikä oli kesällä Lapualla myynnissä, kävin sitä silloin katsomassakin, muttei tullu kauppoja.
Kolariautosta tehty ja vähän heikonlainen maalipinta.
Lapsena minua kuljetettiin tarhaan takamoottori skodalla, sen jälkeen ei oo VAG:laiset sytyttäny.
ensimmäisen linkin auto vaikuttaa mielestäni hieman väsahtäneeltä ja remmiremontti olisi n vuodenpäästä edessä helmoistakin näyttäisi maalit hieman karisseen mutta jotain uutta palikkaa kuitenkin vaihdettu.
jälkimmäisen linkin auto olisi halvempi ja hihnaremppakin olisi melko vasta tehtynä + uudehkot renkaat, tästä on jo hieman kauppaa väännettykkin
myyty autoa kaupittelevan kaverin mukaan uutena ouluun, kilsoja in kuitenkin jo takana.
kummassakaan ei ole webastoa joten sen joutuu asentamaan..
Vähän ovat tainneet VAG-kaupat syödä provikoita aikaisemmin...
Onneksi tuo meidän Pirkka-Wolkkari on toistaiseksi toiminut hienosti...
Kävin kyseisestä puljusta ostamassa oman autoni. Ensimmäiset kaksi ihmistä mitkä liikkeessä näin oli mustalaisia. Kaupantekohetkellä toimistossa katsoin pöydällä olevaa teipattua paperia.
Siinä luki: Kaupanteon jälkeen reklamoinnista autoliike korvaa MAX 50%. Ei saata tuollaiset laput toimia lakia vastaan.
Harvinaisen pienet kilometrit, vajaa 15 tkm ja kuitenkin 6 vuotta vanha auto.
Mutta eipä ole tainnut keretä takuuseen mitään tyyppivikoja korjauttaa, jos ajot jääneet noin vähiin.
Tästä kellään mitään tietoa? http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/155/6865954
Ton verran olis just laittaa, jos hakis itselleen joululahjan...
(Bemari on niin järkyttävän tylsä - Kulkee pirusti, ei kuluta paljoa, kaikki toimii, hallinta on loogista ja ergonomia on just eikä melkein. Kuka hemmetti tollasta jaksaa!?)