Onko kokemuksia?
Mulla on jokseenkin kaikista ja kaikki on saaneet äkkilähdön tontilta,puhelinmyyjille on joskus joutunut sanomaan rumastikkin.

Kerran olen tosin pyytänyt paskaputsarimyyjän(Ecolator tai jotain) sisälle tarinoimaan ja kertomaan "Once in the lifetime edullisen" tarjouksen

Ei tullu kauppoja

Edit.Oonhan mä joskus kauan sitten kerrostalossa asuessa antanu "supermonitoimipölynimuri"-kauppiaan siivota kämpän,pestä matot,hieroa niskat,ym. ennenkuin viskasin sen pihalle.
Kesällä pääsin seuraamaan kattokauppiaiden toimintaa kun menin jeesaamaan tuttuja+80v alzheimervanhuksia.
Kolme ukkoo pomppi katolla ja haukku sen ihan paskaks ja että siihen on ihan pakko vaihtaa uusi nyt heti.Yritin siinä vaivihkaa papalle selittää ettei siinä vanhassa katossa ole mitään vikaa ja se kestää varmasti sun eliniän ja vähän päälle,heti tuli jääkaapin kokonen äijä vetämään mut sivummalle ja alko sormella tökkiä rintaan ja selittää et pysy sä vaan erossa tästä kun et siitä mitään ymmärrä eikä se sulle kuulu.
No nyt on siinä talossa uus katto ja ikkunat ja ovet.Eilen sit ohi ajaessa pihassa näky kaivuri asentamassa pienpuhdistamoa jota nuo vanhukset ei edes (kenties tulevan) lain mukaan tarvitse.
Jotenkin haiskahtaa että nuo firmat tekee läheisesti yhteistyötä,ellei peräti kaikkien taustalta löydy samat tyypit.