Taitaa toimivat yhteystiedot Jarkolle löytyä nykyään tuolta sivun alalaidasta:liekki kirjoitti:Heikan nettisivuilla ei ollut tarjolla (koitin myös soittaa, muttei vastannut).
http://www.autofilaro.fi/yhteystiedot
Valvoja: Moderators
Taitaa toimivat yhteystiedot Jarkolle löytyä nykyään tuolta sivun alalaidasta:liekki kirjoitti:Heikan nettisivuilla ei ollut tarjolla (koitin myös soittaa, muttei vastannut).
Pitäisi myös Marmorilta (Sveitsinportti) löytyä... Tosin hintakin voi olla marmorilla kuorrutettuliekki kirjoitti:Tulee todennäköisesti aivan oikeaan ketjuun tämä kysymys, mutta antaa nyt mennä:
Mistä hitosta mä saan etujarrupalat 159 1.9JTDm:ään?Motonetissä tarjolla kahta eri palaa, joista kumpikaan ei käy. Autokeskus lupaa parin viikon toimitusajalla Euroopasta, Deltalla ei ole, Heikan nettisivuilla ei ollut tarjolla (koitin myös soittaa, muttei vastannut).
Heikalta, Autofilaro.liekki kirjoitti:Tulee todennäköisesti aivan oikeaan ketjuun tämä kysymys, mutta antaa nyt mennä:
Mistä hitosta mä saan etujarrupalat 159 1.9JTDm:ään?Motonetissä tarjolla kahta eri palaa, joista kumpikaan ei käy. Autokeskus lupaa parin viikon toimitusajalla Euroopasta, Deltalla ei ole, Heikan nettisivuilla ei ollut tarjolla (koitin myös soittaa, muttei vastannut).
Mulla on noi, hyvin on toiminut!quppe kirjoitti:Onko kukaan kokeillut näitä kuraläppiä http://www.motonet.fi/fi/tuote/401281/P ... at-Malli-1
Katalogin mukaan pitäisi sopia 159:iin
Kannattaa ottaa huomioon, että 1,9 JTDm:ssä voi olla edessä pikkubrembot (omassa 10.2008-rekisteröidyssä on), jolloin palat ei välttämättä ole hyllykamaa oikein missään. Netistä tilaaminen vaatii eperin tutkiskelua ja vertailua noiden verkkokauppojen tarjontaan/osanumeroihin. Esim. mister-auto tarjosi väärää jarrupalaa.KauGoH kirjoitti:Heikalta, Autofilaro.liekki kirjoitti:Tulee todennäköisesti aivan oikeaan ketjuun tämä kysymys, mutta antaa nyt mennä:
Mistä hitosta mä saan etujarrupalat 159 1.9JTDm:ään?Motonetissä tarjolla kahta eri palaa, joista kumpikaan ei käy. Autokeskus lupaa parin viikon toimitusajalla Euroopasta, Deltalla ei ole, Heikan nettisivuilla ei ollut tarjolla (koitin myös soittaa, muttei vastannut).
Hyvin tuntuu toimivan...munkkirinkeli kirjoitti:Hep, voiko 2.4jtdm:ään asentaa vaikkapa tuollaisen lohkolämppäriin liitettävän akkulaturin: http://www.motonet.fi/fi/tuote/454947/D ... 1204-4A12V ? Tai no voi tietysti, mutta aiheuttaako käytössä ongelmia auton sähköjärjestelmään? (Ohjekirjassa kun neuvotaan ottamaan miinuskenkä irti akkua ladatessa...)
EDIT: Onko jotain erityistä huomioitavaa tuon asennuksessa, esim maadoitusjohdon kytkennässä tms..?
Vaikuttaisi sytytyshäiriöltä, minun moottorissa oli lähes samanlainen käynti kylmänä ja tyhjäkäynti yleensä. Huollossa luettiin häiriöt ja todettiin että oli ollut sytytyskatkoksia 1 ja 2 sylinterissä. Vaihdoin sytytystulpat nyt Denso IK 16, ilmanputsarin Nyt K&N pestävä, moottorinohjaus ohjelman, Öljy merkin nyt Mobil 1 new life 0-40 ja käytän Shell V-power nitro bensaa, Forte lisäainetta bensassa. Nyt tyhjäkäynti on tasainen.quppe kirjoitti:Huomasin tossa kun pitkästä aikaakylmällä koneella kuuntelin tyhjäkäyntiä ettei kuulosta ihan normaalille. Kuuluu sekunnin pari välein semmosia kurnutus / "tukutut" ääniä . Samalla tuntui että moottori olisi vähän tärähtäny hennosti äänen kanssa kun kättä pidin siinä..
Videoo otin ja miten tuo kuulostaa ihan dieselille videolla :o Ihan videon alussa kuuluu ääni ensimmäisen kerran.
http://youtu.be/RcAc5zpeYz4
e: 2.2 JTS
Kyllä moottorihäiriö hälytys tuli muutaman kerran. Denson iridium tulppaa on sanottu erittäin kestäväksi luulisin että ainakin 100000 km on vaihtoväli.jkk kirjoitti:Eiks nakutusanturi huomais noi katkolset ja syttyttäis valon? Mulla dnso ik16 tulpat ja kone kuulostaa samalt ku qupella, aina kuulostanu eikä ollu vaihtelua äänessä...
Mikäs on muuten denson ik16 tulppien vaihtoväli? Sama ku auton huolto-ohjelmas?
Mulla on ollut samaa 2.2 JTS kone. Kuuluu myös jos kone lämmin. Ainoastaan vaihde vapaalla, kytkin ylhäällä. Paina kytkin pohjaan niin pitäisi loppua. Kyselin tuosta samasta äänestä jokin aika takaperin, mutta harvinaista kyllä mitään kauhean valistunutta arviota ei arvon raadilta saatu. Äänen loppuminen kun painaa kytkimen pohjaan voisi viitata kaksoismassavauhtipyörään...quppe kirjoitti:Tänään tarkistin niin ei ainakaan sytytys häikkästä oo jääny mitään. Kuulitteko nyt varmasti ton ylimääräisen äänen videolta eli tukutuk, niinkuin edellisessä viestissä sanoin
Unohdin näköjään vastata tähän. Loppuihan se. Olivat kylläkin aika kypsän oloiset.-Tomi- kirjoitti:Tuliko jo yläpään kumilaakerit vaihdettua. Loppuiko lumpsunta?
Arvaa tuliko Alfistilta mitään lappua mukana? Aivan.stoichiometric kirjoitti:^kyllä ne vähän pakkaa ottamaan. Tuv-ja kulmiensäätölappu mukaan. Tais maksaa tuo muutos ~50 juuroo lisää.
Minkäs takia sieltä ei sellasta tullu? Tuotekuvauksessa kuitenkin lukee "Incl. German TUEV-certificate". Vai eikö sakujen sertifikaatti kelpaa täällä?Hämis kirjoitti:Arvaa tuliko Alfistilta mitään lappua mukana? Aivan.