no kuullostaapa tutulta..meikäläiselle tuli 75:sta myös moinen kysely jossa kysellään auton tarkempaa kuntoa ja jossa myyjä ilmoittaa olevansa muualta kuin suomesta, maksu tapahtuisi luonnollisesti shekillä..
Onhan noita kaikenmaailman yrittäjiä ihan kotimaan kamarallakin: "Hei, annappas se luovari mukaan koeajoon niin mä käyn poliisilaitoksella tarkistamassa että se on varmasti aito... Ai ajokortti, mihin sä mun ajokorttia tarviit.."
Nigerialaisia pankinjohtajia ja Visanumeroiden tarkistussummien kerääjiä on ollut jo vuosia netissä. Alkuaikoina joku kansanedustaja kaiketi oli kompastunut tuohon ensimmäiseen huijaukseen, menettänyt ison läjän pääomaa ja saanut vielä isot rapsut petoksesta mentyään poliisin puheille.
Vaan minkäs teet. Minkään organisaation toimivalta ei ylety riittävän moneen maahan asioiden tutkimiseen ja rikosten "katteet" sen verran pieniä että ketään ei kiinnosta.
tuo lienee vastaavia kuin ne postit joissa luvataan siirtää suuri summa rahaa sinun tilille ja sitten se jaetaan lähettäjän kanssa ikään kuin rahan pesuna tjsp.
Ana M kirjoitti:tuo lienee vastaavia kuin ne postit joissa luvataan siirtää suuri summa rahaa sinun tilille ja sitten se jaetaan lähettäjän kanssa ikään kuiin rahan pesuna tjsp.
Kyllä itselläni hieman heräsi epäilykset, kun olin saanut mailiin ilmoituksen, että olin voittanut 52 milj. dollaria kansainvälisessä lotossa .
Jostain syystä en vastannut viestiin...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.