Alustasta, Eibachin Pro Systemsistä kokemuksia?
Valvoja: Moderators
- Anthon
- Viestit: 537
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
- Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998 - Paikkakunta: Jyväskylä
Alustasta, Eibachin Pro Systemsistä kokemuksia?
Nyt täytyy alkaa varustautua jo kevään tuloon vaikka lunta puskee taivaalta...
Eli, olikos kellään kokemuksia Eibachin alustasarjoista, Pro Street ja Pro System?
Pro Streethän on säädettävä ja Pro System vakio -30 mm? Mulle se -30 mm riittää, mutta säätökään ei olisi pahitteeksi, etenkin kun meinaan sen lumiauran (Zenderin etuspoikan) laittaa paikalleen, kesällä voisi alustaa laskea niin paljon kuin uskaltaa.
Saksasta Pro Street 990 eur ja Pro System 740 eur. Uutena. Ei paha...
Eli, olikos kellään kokemuksia Eibachin alustasarjoista, Pro Street ja Pro System?
Pro Streethän on säädettävä ja Pro System vakio -30 mm? Mulle se -30 mm riittää, mutta säätökään ei olisi pahitteeksi, etenkin kun meinaan sen lumiauran (Zenderin etuspoikan) laittaa paikalleen, kesällä voisi alustaa laskea niin paljon kuin uskaltaa.
Saksasta Pro Street 990 eur ja Pro System 740 eur. Uutena. Ei paha...
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Ihan hyvä satsi tuo Pro System, tosin mielestäni liian matala. Laskee oikeasti enemmän kuin 30mm. Vaihdoin jouset toisiin Eibachin valmistamiin, joiden pitäisi laskea 20mm. Tilasin ne eB-sparesilta englannista. paremmat ovat. Pro Systemin iskarit ovat edelleen alla. Jos nyt hankkisin satsin niin ottaisin sen EB-sparesin myymän Eibach jouset& Bilstein iskarit sarjan. Tai sitten Eibachin Pro Damper iskarit ja EB Spares/Eibach jouset.
- tsav
- Viestit: 672
- Liittynyt: 02 Joulu 2004, 08:03
- Car(s): '58 Hermes 2000
'53 Jaguar XK120SE FHC (MR) - Paikkakunta: Vantaa
Ei ole kokemusta Alfan alla mutta T-birdissä on alla 1.5" laskevat Eibachit. Jouset ovat jousivakioltaan aavistuksen löysemmät kuin alkuperäiset SC jouset. Mutta koska ovat lyhemmät niin ajossa jousto on samantuntoinen. Mielestäni auto ei laskenut aivan tuota n.40 mm kuten piti, mutta riittävävästi kuitenkin. Maavaraa jäi n. 10cm joten lakipykälätkin täyttyvät.
Itse olen ollut tyytyväinen ja suosittelen ko. firman tekeleitä. Jokatapauksessa parempi vaihtoehto kuin katkoa orkkis jousia.
Itse olen ollut tyytyväinen ja suosittelen ko. firman tekeleitä. Jokatapauksessa parempi vaihtoehto kuin katkoa orkkis jousia.
Mulla ei kokemusta noista mutta itellä on KW variante2:set ja on mahtava alusta... Voi sitte talveksi nostaa jos tuntuu "lumiauralta"... Niin ja eipähän tolpat ainakaan ruostu 
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=1891

http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=1891
Audi A4 1,8T Avant-02, Alfa 156 2.5v6-99, Nissan Urvan 2.3 Turbo-diesel, Aprillia ditec-03
Joo variante ykkösessä on vain korkeussäätö ja kakkosessa korkeus ja iskareiden paluuvaimennuksen säätö ja kolmosessa on korkeus ja iskareiden säädöt molempiin suuntiin. Hinnat vähän riippuu mistä ostaa vai tilaaako ite ulkomailta.
Audi A4 1,8T Avant-02, Alfa 156 2.5v6-99, Nissan Urvan 2.3 Turbo-diesel, Aprillia ditec-03
- Ghost
- Viestit: 456
- Liittynyt: 18 Marras 2003, 14:47
- Car(s): GT 3.2 Q2
156 2.0 T.S - Paikkakunta: Tampere
Tosi on, vaihdoin viime keväänä eibach-jouset ja keula putosi 40mm, peräpää n. 25mm. Täytyy sanoa, että vaikka ajettavuus on ok ja mukavuuttakin on vielä jäljellä (toisin sanoen jouset toimivat erinomaisesti) on auto talvikeleille kiusallisen matala.
Kysyppä eibach hintoja täältä http://www.fastus.fi. Pro systemin hinta oli viime keväänä lähempänä kuutta, kuin seitsemää sataa ja täältä http://shop.alfisti.net/index.php/cPath/1_15_16 löytyy konit tai bilsteinit , ei nyt halvalla, mutta halvemmalla kuin suomesta olen löytänyt.
Kysyppä eibach hintoja täältä http://www.fastus.fi. Pro systemin hinta oli viime keväänä lähempänä kuutta, kuin seitsemää sataa ja täältä http://shop.alfisti.net/index.php/cPath/1_15_16 löytyy konit tai bilsteinit , ei nyt halvalla, mutta halvemmalla kuin suomesta olen löytänyt.
- Anthon
- Viestit: 537
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
- Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998 - Paikkakunta: Jyväskylä
Fastuksen hinnat tänään:
Pro System:
156 Station Wagon (932)
1.6, 1.8, 2.0, 1.9 JTD vm. 06.00 - Tuotenumero: 70-10-002-01-22
Madallus: 30mm
2.5 V6, 2.4 JTD, 3.2 GTA vm. 06.00 - Tuotenumero: 70-10-002-02-22
Madallus: 30mm
Hinta: 895 euroa + 35 euroa toimituskuluja
Pro Street:
156 Station Wagon (932)
1.6, 1.8, 2.0, 2.5 V6, 3.2 GTA, 1.9 JTD, 2.4 JTD vm.06.00 -
Tuotenumero:50-10-001-01-22 Madallus: 30-60mm / 20-50mm
Hinta: 1135 euroa + 35 euroa toimituskuluja
Toimitusaika: 1-3 vkoa maksusta
Pro System:
156 Station Wagon (932)
1.6, 1.8, 2.0, 1.9 JTD vm. 06.00 - Tuotenumero: 70-10-002-01-22
Madallus: 30mm
2.5 V6, 2.4 JTD, 3.2 GTA vm. 06.00 - Tuotenumero: 70-10-002-02-22
Madallus: 30mm
Hinta: 895 euroa + 35 euroa toimituskuluja
Pro Street:
156 Station Wagon (932)
1.6, 1.8, 2.0, 2.5 V6, 3.2 GTA, 1.9 JTD, 2.4 JTD vm.06.00 -
Tuotenumero:50-10-001-01-22 Madallus: 30-60mm / 20-50mm
Hinta: 1135 euroa + 35 euroa toimituskuluja
Toimitusaika: 1-3 vkoa maksusta
- Anthon
- Viestit: 537
- Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
- Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998 - Paikkakunta: Jyväskylä
Hassua että tuo "S" on halvempi...
Kaivelin taas tuota Saksanmaan hintatasoa ja löysin S:lle hinnan 990 euroa osoitteesta http://www.tuning2.de
Kaivelin taas tuota Saksanmaan hintatasoa ja löysin S:lle hinnan 990 euroa osoitteesta http://www.tuning2.de