Harvinainen Alfa
Valvoja: Moderators
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Harvinainen Alfa
Alfa Romeo Sportcamion 6X6
Näitä ei ole tehty montaa kappaletta. Suomeen on tietojeni mukaan tuotu vain yksi kappale. Ostin pois ensimmäiseltä omistajalta.
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2302
Näitä ei ole tehty montaa kappaletta. Suomeen on tietojeni mukaan tuotu vain yksi kappale. Ostin pois ensimmäiseltä omistajalta.
http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2302
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
No vähän piti Photoimpressionilla putsata maskia kun oli niin likainensallimato kirjoitti:Heh... Et tainnu käyttää edes photoshoppia?
Joo, ei tukivarsia enää tehdä niin kuin vanhaan hyvään aikaan. Sitäpaitsi Motonetistä ei niitä tohon saa, mutta täältä kyllä:
http://www.mil.gov.ua/index.php?part=re ... en&sub=113
Tuntitaksakin on varmaan huokeampi kuin Deltalla
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Meikäläisellä on tuon mallin vielä harvinaisempi tehtaan prototyyppi, joka on varustettu forced intro- ööö introdsitdo.... itroducinoilla ja COOLERILLA.
(Kuva poistettu, tila loppui albumista)
Jahap, ja..
(Kuva poistettu, tila loppui albumista)
Jahap, ja..
Viimeksi muokannut Seiska5mma, 15 Helmi 2005, 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Ai joutui okein ajamaan? Sehän olis sitten pelkkää luksusta kun itse en päässyt kuin tuollaisen lavalle siihen aikaan. Nyt saakin sitten ajella mielin määrin tai niin kauan kuin bensarahat riittää
Saa nähdä mitä katsastusmies tuumaa kun ajan Sportcamionilla konttorille. Alustaviin kyselyihin ovat todenneet, että jos kaikki toimii niin ei pitäisi olla mitään esteitä leimansaannille. Off-road taipaleille siirtyminen olisi huomattavasti helpompaa jos voisi vaan ajaa eikä tarvis tilata lavettia.
Saa nähdä mitä katsastusmies tuumaa kun ajan Sportcamionilla konttorille. Alustaviin kyselyihin ovat todenneet, että jos kaikki toimii niin ei pitäisi olla mitään esteitä leimansaannille. Off-road taipaleille siirtyminen olisi huomattavasti helpompaa jos voisi vaan ajaa eikä tarvis tilata lavettia.
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Tulihan noillakin ajeltua juu. Ei se mulle mitään joutumista ollut, Sisun tapaisia vehkeitä sai käskeä siviilissäkin mutta Ziltonissa oli fiilistä
Mitenköhän katsastusinsinööri suhtautuu noihin jarruihin? Muistaakseni Zilissä on yksipiiriset ilmajarrut ja länsivehkeistä poiketen jarrukelloissa ei ole jousia, ts. jos piiristä karkaa paineet niin sitten niitä jarruja ei tosiaan ole. Käsijarrulle on kardaanilla oma rumpu, eli käsijarrusta vetämällä saa kardaanin solmuun
Skapparit puhuivat aikoinaan että armeijalla on poikkeuslupa ajella yksipiirijarruilla varustetuilla himmeleillä, väittivät ettei Uazeja sun muita helmiä saisi siviilikilpien väliin. Sääli, olisi ollut vinkeä festaripirssi. Toisaalta, muistelisin kyllä nähneeni siviilikilpisen Uazinkin joskus, että tiedä sitten noista.
Mitenköhän katsastusinsinööri suhtautuu noihin jarruihin? Muistaakseni Zilissä on yksipiiriset ilmajarrut ja länsivehkeistä poiketen jarrukelloissa ei ole jousia, ts. jos piiristä karkaa paineet niin sitten niitä jarruja ei tosiaan ole. Käsijarrulle on kardaanilla oma rumpu, eli käsijarrusta vetämällä saa kardaanin solmuun
Skapparit puhuivat aikoinaan että armeijalla on poikkeuslupa ajella yksipiirijarruilla varustetuilla himmeleillä, väittivät ettei Uazeja sun muita helmiä saisi siviilikilpien väliin. Sääli, olisi ollut vinkeä festaripirssi. Toisaalta, muistelisin kyllä nähneeni siviilikilpisen Uazinkin joskus, että tiedä sitten noista.
- Epäkelpokeräilijä -
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Joo, mutta vajaavetoinen ja -pyttyinen
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.
Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.
Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
Viimeksi muokannut Giri, 13 Helmi 2005, 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ricambi
- Viestit: 1433
- Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
- Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99.... - Paikkakunta: Tampere
On aatoksena tuolla keväämmällä ottaa uuden projektin.....saas nähdä, eli hankkisin kesäleluksi UAZ:n, senhän pitäisi saada suht.koht helpolla kilpiin. Onko joku arvon palstalaisista tehnyt moista? Tuulilasissa tosiaan oli tällainen projekti.
Vie luultavasti vähemmän bentsaa kuin 156 V6:nen
Vie luultavasti vähemmän bentsaa kuin 156 V6:nen
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
jeps mutta alle oli vaihdettu pasin valssit/renkaat..katteet on kyllä myyjällä kohdallaan...pitäisiköhän hommata proto..Giri kirjoitti:Joo, mutta vajaavetoinen ja -pyttyinen
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.
Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
Viimeksi muokannut 90, 14 Helmi 2005, 07:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
intissä joukkueenjohtaja sanoi että uatzin huolto pitää tehdä sadan kilsan välein ja siihen kuuluu kaikkien mutterien kiristys mitä autosta löytyy
Toinen hupi oli talvella kokeilla että kuka saa uatzin uppoamaan syvimmälle aurattuun lumihankeen sisulla aina hinatti pois... tais siinä mennä joltain kylkiluitakin poikki kun kokeili että kannattaako vetää yli 70km/h tuollaiseen 1,2m korkeaan hankeen, uatzille ei käyny kuinkaan.
Toinen hupi oli talvella kokeilla että kuka saa uatzin uppoamaan syvimmälle aurattuun lumihankeen sisulla aina hinatti pois... tais siinä mennä joltain kylkiluitakin poikki kun kokeili että kannattaako vetää yli 70km/h tuollaiseen 1,2m korkeaan hankeen, uatzille ei käyny kuinkaan.
159 sw 3.2 Q4 & 156 2.0 '00 (lunastettu) & Tipo 2.0 16V & Scania 110 '73
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti: