tuning.jpg

Valvoja: Moderators
Sun esimerkkiä noudattaen ostinkin jo BTA:t. Hinta oli pompsahtanut, nyt 49.50/kplAquatica kirjoitti:^^
Kokeiles seuraavaksi BTA:ta, kuten minä![]()
vesamaan kirjoitti:Sun esimerkkiä noudattaen ostinkin jo BTA:t. Hinta oli pompsahtanut, nyt 49.50/kplAquatica kirjoitti:^^
Kokeiles seuraavaksi BTA:ta, kuten minä![]()
Augustinilta lähti paketti tänä aamuna n. 45 min tilauksesta, saas nähdä onko perillä perjantaiksi. Nimarkilta tilasin laakerit pari tuntia sitten, toivottavasti tulee perjantaiksi, ja ABS-anturi löyty foorumilta. Kaikki tarvittava tilattu, vielä pitäis purkaa toisen puolen laakeri irti. Jää perjantaiksi, huominen menee ajellessa eestaas töitä
Eipä tullu mitään noista. No eipä tarvi exän autoa viikonloppuna korjata, rai raivesamaan kirjoitti:Sun esimerkkiä noudattaen ostinkin jo BTA:t. Hinta oli pompsahtanut, nyt 49.50/kpl
Augustinilta lähti paketti tänä aamuna n. 45 min tilauksesta, saas nähdä onko perillä perjantaiksi. Nimarkilta tilasin laakerit pari tuntia sitten, toivottavasti tulee perjantaiksi, ja ABS-anturi löyty foorumilta. Kaikki tarvittava tilattu, vielä pitäis purkaa toisen puolen laakeri irti. Jää perjantaiksi, huominen menee ajellessa eestaas töitä
Mikä meni sitten aiemmin vikaan? Veditkö liian ronskin kerroksen, ja tuli kuin hämähäkin seittiä?mutt kirjoitti: Flavian venttiilikopat peittelin ryppymaalilla. Huomenna näkee, josko tällä kertaa olisi onnistunut.
Juu, ei onnistunut. Vaakapinnat ok, mutta pystypinnat tahtoo jäädä laikukkaiksi (ei rypisty koko alueelta), ei saa (=osaa ruiskia) tarpeeksi paksua kerrosta. Nuo kun on ammeen muotoiset kopat, niin sitä pystypintaa on maalatessa suurin osa.Pele kirjoitti:Mikä meni sitten aiemmin vikaan? Veditkö liian ronskin kerroksen, ja tuli kuin hämähäkin seittiä?mutt kirjoitti: Flavian venttiilikopat peittelin ryppymaalilla. Huomenna näkee, josko tällä kertaa olisi onnistunut.
Mitä ryppymaalia käytit, kun noin kauan lopputuloksen näkemiseen menee?
Sama kone löytyy iteltä just samasta syystä, hitsaustaito täysin itseopittua eli melkosta tilpitäppiä tulee muilla kun tuolla joka säätää itte ittensä.Maunu kirjoitti:Pihassa tänään tuli ensimmäisen kerran kokeiltua 156:sen hitsaamista. Etulokasuojien alareunat olivat jo aika paperia, joten nappasin nakertajalla ohuet pellit pois ja vaihdoin uutta tilalle.
Hitsauksen tein Kemppi Minarc Mig 200 evolla. On se vaan hieno kone kun amatöörikin onnistuu saamaan kohtuullista saumaa.
Muuten lopullinen jälki oli vähän sitä sun tätä kun pakkelit ja maalit tuli kuivattua kuumailmapuhaltimella. Täytyy tehdä uusiksi vielä lämpimämmällä kelillä.
En tiedä olisiko lokasuojan alareunan puuttuminen 3cmx3cm alueelta vaikuttanut katsastukseen, mutta nyt on sitten siellä ainakin peltiä vaikka maalipinta onkin ruma.
Vuodesta 2008 asti olen tuolla fl2 156:lla ajellut ongelmajätteissä ja rikkihapossa. Kauan se kesti ennen kuin ensimmäiset osat tipahtivat. Pohja näyttäisi kuitenkin olevan vielä ehjä (ainakin alhaalta päin katsottuna). Maton alla tietty voi olla happoa ja ruostetta.
Mikäs Trumppa sulla olikaan? Omasta Daytonastani juuri kävin tallissa nappaamassa jarruletkut irti ajatuksena pujottaa tilalle teräspunosversiot. Joskin melko jämyiltä tuntuu nuo orggiksetkin, pitää vielä harkita upottaako rahaa uusiin.Rekkamasa kirjoitti:Triumphiin askartelin keyless ignition boksin ja muita sähköjä viikonloppuna, kohta pääsee mopoilemaan!
Spaceri auttaisi? Oliko kuinka tiukkaa renkaan kannalta?Albertolli kirjoitti:Sovitin käyttiksen alle tallista löytyviä vanteita kesää silmällä pitäen. Tulos on:
Speedline Corse 7*15" ei käy, ottavat ääriasennossa jarruletkuun kiinni.
Fondmetal "jotkut 88 vuoden alut" 6*14" ei käy, ottaa kiinni käännöksessä koiranluun alapäähän.
Eli mukana tulleet peltivanteet saavat kelvata ainakin niin kauan kun renkaat ovat kelvolliset (tai vastaan tulee sopivat 4*98 vanteet).
Ja viikko asennuksen jälkeen toinen levike irtosi, joten asennusta harjoiteltiin tänään uudemman kerran. Josko nyt pysyisi.Eero kirjoitti:Asensin Giuliettaan helmalevikkeet ja eteen alahelman. Oli kohtuullisen helppo homma, kun oli hyvät ohjeet ja alkuperäiset Line Accessori-kilkkeet.
Toivottavasti myös pysyvät kiinni; oli eka kerta kun moisia lipareita asentelin.