Wile E. Coyoten rouva bongattu 156:lla Kuusankoskella.
Olin tysäyttänyt hirveetä kyytiä routavaurioon. Hätävilkut päälle ja katsomaan tietä ja/tai vahinkoja. Vahinkoja ei ollut ja kuvatkin sain tiestä.
Mustasta komistuksesta pomppasi ulos avulias kanssa-alfisti, vaihettiin morotukset ja jatkettiin matkaa. Kiva, että oli avulias ihminen ratin takana. Kiitoksia vain, lämmitti mieltä!
Eilen keskiviikkona n. klo.07.10 nainen katteli hämmästyneen näköisenä mun 156:sta Giuliettan sisältä ikean viereisellä rampilla Vantaalla. Hämmästyi varmaan lisää kun morjestin.
Tänään torstaina joku morjensti hopeasta Giuliettasta Vantaan Ansatien kulmilla. Olin 164:lla liikkeellä ja ehdin morjestaa takaisin
Riihimäen bilteman pihassa parkissa musta spider ja 54-tiellä tuli ohituskaistan kohdalla vastaan musta 159 ja punainen gtv, yritin molemmille morjestella
Melkoista! Ajelin tänään Poriin vt8 pisin ja vastaan tuli seitsemän (7!) Alfaa! Giulietta, FL166, 156SW, 159, 156, FL156 ka normi 156. Morjestusprosentti oli korkea: 5/7. Ihan kuin olisi ajanut Milanosta Genovaan .
Eilen Kerava-Porvoon motari - Ruokolahti-välillä tuli ainakin vihreä 147 ja hopea 159 vastaan, toinen Kouvolan nurkilla ja toinen taisi olla lähempänä Imatraa. Kummastakaan ei näkynyt vastamoroa tulevan
Kello oli jotain neljän nurkilla iltapäivästä.
Eilisiltaisen kieltämättä hieman normista poikkeavan, mutta silti täysin laillisen liikenneympyräkäyttäytymiseni seurauksena vaalean 147:n kuski joutui painamaan reilummin jarrua, koska oli väistämisvelvollinen. Tervehdys vaan näin jälkikäteen .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Tänään Kuortin ABC:n pihassa JIH-xx-kilpinen hauskanvihreä 156SW 2-akselinen kuomukärry perässään. Omistajaa ei näkynyt - foorumilaisia? Kello oli 13:00.
Klo 13:28 "Vängänsininen" 156 moroteltu puolten ja toisin 5-tiellä Kuortista etelään, jossain Paason (?) nurkilla. Hieno väri! ... Mikä se oli, jos foorumilaisia?
Salpakankaan Lidlin pihassa pe klo 17 jälkeen tummansininen (?) pre-FL Alfa ja tänään la Riksun ABC:n pihassa klo 20 aikoihin hopeinen 156 berlina. Kuskeja ei näkynyt...
Guenevere kirjoitti:Salpakankaan Lidlin pihassa pe klo 17 jälkeen tummansininen (?)...
Nyt tiedän, kenen se 166 siinä parkissa oli, kun ulos tulin. Oli siellä siis allekirjoittaneen musta 156 takanurkassa. En ole yhtä rohkea, että ajaisin noin keskelle täyttä riviä, vaikkei pinnoissa paljon suojeltavaa olekaan .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Guenevere kirjoitti:Salpakankaan Lidlin pihassa pe klo 17 jälkeen tummansininen (?)...
Nyt tiedän, kenen se 166 siinä parkissa oli, kun ulos tulin. Oli siellä siis allekirjoittaneen musta 156 takanurkassa. En ole yhtä rohkea, että ajaisin noin keskelle täyttä riviä, vaikkei pinnoissa paljon suojeltavaa olekaan .
eilen aamulla oli nokka kohti länttä 54 tiellä, vastaan tuli musta 155 josta komea morotus. Myöhemmin tuli rosso proteo värinen 155 myöskin, siitä ei tosin morotusta tullut luultavasti auringon paisteen takia. Myöhemmin illemmalla taas 54 tie ja syúuntana itä ja sama musta 155 taas vastaan morotuksilla Oliko foorumilaisia, oli siistin näköinen peli
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
DaViega kirjoitti:eilen aamulla oli nokka kohti länttä 54 tiellä, vastaan tuli musta 155 josta komea morotus. Myöhemmin tuli rosso proteo värinen 155 myöskin, siitä ei tosin morotusta tullut luultavasti auringon paisteen takia. Myöhemmin illemmalla taas 54 tie ja syúuntana itä ja sama musta 155 taas vastaan morotuksilla Oliko foorumilaisia, oli siistin näköinen peli
Moe, mie olin se musta 155. Menossa ja tulossa jääradalta Heinolasta.
Näköjään näkyi morotukseni, tulee ajeltua yleensä vasemmalla kädellä (oikea myös lähellä rattia, köh köh ), niin mietin, että morotanko käsi suoraan A-pilarin takana.
En ite kirjoittanut bongausta, kun tupanneet foorumilaisten "bongaukseni" menemään aina huti. Tosin nyt, kun tuli morokin, niin olisi tietenkin osunut kohdalle
Lauantaina ei moroa harmaasta Giuliettasta - olisiko ollut Oriveden tienoilla.
Sunnuntaina kullankeltaisesta 145:sta & tummasta 159:stä ei vastattu tervehdykseen.
Onneksi sentään Orituvan pihalla morot MiTosta.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
En tiedä onko kenekään foorumilaisen, mutta tuskin kovin moni Alfoista kiinnostumaton ajelee GT1600 Juniorilla. Sellainen oli parkissa Porvoon rautatieaseman lähellä. Talvirenkaat ja Defan pienen mallinen lämppärin pistoke, joten näytti vähintään semi käyttöautolta. Ja tyylikäs tavarateline takakontin kannen päällä.
Samalla reissulla joku taisi morjenstaa 159:stä Kehä kolmosella Kökkelin ja Espoon keskuksen välissä vähän ennen viittä. Olin vähän ajatuksissani, mutta heiluttelin takaisin kun huomasin.
Punaisesta 166:sta nousi lauantaina lapanen Oulussa Limingantullin Shellin valoissa. Harvinaista näillä korkeuksilla nämä morottelut. Lähinnä meikäki lapailee vain lähistöllä asuvalle arkkitehdille (FL 166).
Oliko harmaa 166 FL? Saatan epäillä kuljettajaksi jotain porilaisjäsentä. Itse morotin eilen liikennevaloissa seissyttä punaisen viisysin kuskia. Itsehän ajoin Lahden keskustasta kohti nelostietä, mikä lieneekään ollut alueen nimi, mutta valtatielle taisi olla vain toista kilometriä.
Liekö ollut foorumilaisia, 8 aikaan harmaan 159SWn perässä ajelin pasilassa ja hetkeä myöhemmin musta 159 morotteli itäväylällä vastaan morot vaan näin jälkikäteen, kiire oli nukkumaan
lehtokal kirjoitti:Liekö ollut foorumilaisia, 8 aikaan harmaan 159SWn perässä ajelin pasilassa ja hetkeä myöhemmin musta 159 morotteli itäväylällä vastaan morot vaan näin jälkikäteen, kiire oli nukkumaan
Jos kyseessä oli HOPEA(!) 159SW niin lienen ollut minä. Terve vaan.
lehtokal kirjoitti:Liekö ollut foorumilaisia, 8 aikaan harmaan 159SWn perässä ajelin pasilassa ja hetkeä myöhemmin musta 159 morotteli itäväylällä vastaan morot vaan näin jälkikäteen, kiire oli nukkumaan
Kukas kurvas komeella viisysillä mun perässä Espoonlahden suunnasta kohti Suomenojaa sitä länärin viereistä pikkukatua. Käännyin pois edestä siinä veneliikkeen kohdalla. Kello oli noin 15.
Punainen Giulietta kurvasi Järvenpään Pohjoisväylältä sinne Mikkolan suuntaan - itse pyöräpotilaana juuri siitä kadun yli luiskahdin. Kello taisi jotain 13 olla.
Keravalla Keravan I-apteekin edessä puolison kanssa jalkaihmisinä oltiin kun Camber kurvasi kauniilla GTA:llaan ohi. Taisit tunnistaa, tai ainakin epäilit tunnistavasi? Klo 18:18.
Olen melko varma, että Kehä3:lla ohittamani BOOaavan Giuliettan rekkari oli tosi tuttu. Vanhasta turuntiestä karva itäänpäin, kohti itää, joskus kasin nurkilla illalla. Tunnustaako joku?
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Aquatica kirjoitti:Keravalla Keravan I-apteekin edessä puolison kanssa jalkaihmisinä oltiin kun Camber kurvasi kauniilla GTA:llaan ohi. Taisit tunnistaa, tai ainakin epäilit tunnistavasi? Klo 18:18.
Joo kyllä se minä varmasti olin, ja kiitos kehuista! En kylläkään teitä tunnistanut
Polforea kirjoitti:Olen melko varma, että Kehä3:lla ohittamani BOOaavan Giuliettan rekkari oli tosi tuttu. Vanhasta turuntiestä karva itäänpäin, kohti itää, joskus kasin nurkilla illalla. Tunnustaako joku?
Tunnustan omistavani BOO-alkuisen Giuliettan, mutta muu ei kyllä täsmäile sitten yhtään.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Closure kirjoitti:Wile E. Coyoten rouva bongattu 156:lla Kuusankoskella.
Olin tysäyttänyt hirveetä kyytiä routavaurioon. Hätävilkut päälle ja katsomaan tietä ja/tai vahinkoja. Vahinkoja ei ollut ja kuvatkin sain tiestä.
Mustasta komistuksesta pomppasi ulos avulias kanssa-alfisti, vaihettiin morotukset ja jatkettiin matkaa. Kiva, että oli avulias ihminen ratin takana. Kiitoksia vain, lämmitti mieltä!
Ei tule luettua eikä kirjoitettua tänne kun ei tänne "koskaan" mitään tule
Täytyypä välittää kiitokset rouvalle niin se ilahtuu. Vaikka kehuin kyllä jo silloin kun kotiin tullessa kertoi Ja sit kiusasin tietenkin heti perään kun se ei ollu varma mikä Alfa se oli
Tänään aamulla Artjärveltä kotiin ajaessa kolme tallikaveria vastaan ja jokaisen kanssa hyvänhuomenen tervehdykset vaihdettu.... malleista tai väreistä ei hajuakaan kiitos sähäkän yövuoron