Harvinainen Alfa

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Harvinainen Alfa

Viesti Kirjoittaja Giri »

Alfa Romeo Sportcamion 6X6

Näitä ei ole tehty montaa kappaletta. Suomeen on tietojeni mukaan tuotu vain yksi kappale. Ostin pois ensimmäiseltä omistajalta.

http://www.alfabbs.fi/album_pic.php?pic_id=2302

sallimato
Viestit: 173
Liittynyt: 08 Joulu 2003, 13:25
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja sallimato »

Heh... Et tainnu käyttää edes photoshoppia? :mrgreen:
164 3.0 V6 '91
Alfasud '72

Avatar
Vittorio Jano
Moderator
Viestit: 9645
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
Car(s): Mégane+Mii=265hv
Paikkakunta: 13100

Viesti Kirjoittaja Vittorio Jano »

Taitavat tukivarret olla hieman jämerämpää tekoa kuin nykyvehkeissä?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

sallimato kirjoitti:Heh... Et tainnu käyttää edes photoshoppia?
No vähän piti Photoimpressionilla putsata maskia kun oli niin likainen :-D

Joo, ei tukivarsia enää tehdä niin kuin vanhaan hyvään aikaan. Sitäpaitsi Motonetistä ei niitä tohon saa, mutta täältä kyllä:
http://www.mil.gov.ua/index.php?part=re ... en&sub=113

Tuntitaksakin on varmaan huokeampi kuin Deltalla

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Kirin on pitäny satsata maastokelposempaan kalustoon kun tuli madallettua 156:sta vähän liikaa :mrgreen:

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Meikäläisellä on tuon mallin vielä harvinaisempi tehtaan prototyyppi, joka on varustettu forced intro- ööö introdsitdo.... itroducinoilla ja COOLERILLA.

(Kuva poistettu, tila loppui albumista)

Jahap, ja.. :drinking:
Viimeksi muokannut Seiska5mma, 15 Helmi 2005, 10:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

:lol: ..no toisaalta onhan se alfa tehnyt aikanann kuorma-autojakin... :wink:

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Seiska5mma kirjoitti:Meikäläisellä on tuon mallin vielä harvinaisempi tehtaan prototyyppi, joka on varustettu forced intro- ööö introdsitdo.... itroducinoilla ja COOLERILLA.
Tunnetaan ehkä paremmin kauppanimellä Capo di tutti Giardinetti.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Tossa autossa on vähän maski vinossa :)
Hyvän kokonen maski tosiaan onkin! Sointuu hyvin vihreään taustaan :D

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Tommoisellahan joutui intissä ajamaan... :shock:

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Ai joutui okein ajamaan? Sehän olis sitten pelkkää luksusta kun itse en päässyt kuin tuollaisen lavalle siihen aikaan. Nyt saakin sitten ajella mielin määrin tai niin kauan kuin bensarahat riittää :-D

Saa nähdä mitä katsastusmies tuumaa kun ajan Sportcamionilla konttorille. Alustaviin kyselyihin ovat todenneet, että jos kaikki toimii niin ei pitäisi olla mitään esteitä leimansaannille. Off-road taipaleille siirtyminen olisi huomattavasti helpompaa jos voisi vaan ajaa eikä tarvis tilata lavettia.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Tulihan noillakin ajeltua juu. Ei se mulle mitään joutumista ollut, Sisun tapaisia vehkeitä sai käskeä siviilissäkin mutta Ziltonissa oli fiilistä :-D

Mitenköhän katsastusinsinööri suhtautuu noihin jarruihin? Muistaakseni Zilissä on yksipiiriset ilmajarrut ja länsivehkeistä poiketen jarrukelloissa ei ole jousia, ts. jos piiristä karkaa paineet niin sitten niitä jarruja ei tosiaan ole. Käsijarrulle on kardaanilla oma rumpu, eli käsijarrusta vetämällä saa kardaanin solmuun :mrgreen:

Skapparit puhuivat aikoinaan että armeijalla on poikkeuslupa ajella yksipiirijarruilla varustetuilla himmeleillä, väittivät ettei Uazeja sun muita helmiä saisi siviilikilpien väliin. Sääli, olisi ollut vinkeä festaripirssi. Toisaalta, muistelisin kyllä nähneeni siviilikilpisen Uazinkin joskus, että tiedä sitten noista.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

kyllä uazeja on myös siviilissä liikenteessä..
hyvänä esimerkkinä tuulilasin taanoinen juttu jossa ostivat uazin puolustusvoimien huutokaupasta..

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Juu,olihan se kiva V8:lla porskuttaa menemään!Zil,Kraz ja Ural oli mun ajokkeina.Joskus pääsi ajamaan peräti pulla-sisua :-D

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

kyllä protosisu olisi ihan kiva.. :wink:
nettiautossakin on ollut kys tornikuormuri myynnissä..hintaa oli muistaakseni jotain 3500-5000 juroa..

Avatar
Giri
Viestit: 515
Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8
Paikkakunta: Comune di Pungalaitio

Viesti Kirjoittaja Giri »

Joo, mutta vajaavetoinen ja -pyttyinen :lol:
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.

Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
Viimeksi muokannut Giri, 13 Helmi 2005, 20:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

On aatoksena tuolla keväämmällä ottaa uuden projektin.....saas nähdä, eli hankkisin kesäleluksi UAZ:n, senhän pitäisi saada suht.koht helpolla kilpiin. Onko joku arvon palstalaisista tehnyt moista? Tuulilasissa tosiaan oli tällainen projekti.

Vie luultavasti vähemmän bentsaa kuin 156 V6:nen :wink:
ex.156 2.5 V6 -99, 155 TS 2.0 16V -95, 164 TS 2.0 -89, 75 V6 3.0 America -88, Berlina 1750 -69

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Giri kirjoitti:Joo, mutta vajaavetoinen ja -pyttyinen :lol:
Sitäpaitsi törkeen kallis. Kilejä saa kolonnan tohon hintaan.

Protoja saa muuten 2500 egellä suoraan ekalta omistajalta. Hyvä bisnes kyllä nettiautokauppiaalle...
jeps mutta alle oli vaihdettu pasin valssit/renkaat..katteet on kyllä myyjällä kohdallaan...pitäisiköhän hommata proto.. :mrgreen:
Viimeksi muokannut 90, 14 Helmi 2005, 07:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

spetz
Viestit: 51
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 21:26
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja spetz »

intissä joukkueenjohtaja sanoi että uatzin huolto pitää tehdä sadan kilsan välein ja siihen kuuluu kaikkien mutterien kiristys mitä autosta löytyy :)

Toinen hupi oli talvella kokeilla että kuka saa uatzin uppoamaan syvimmälle aurattuun lumihankeen :mrgreen: sisulla aina hinatti pois... tais siinä mennä joltain kylkiluitakin poikki kun kokeili että kannattaako vetää yli 70km/h tuollaiseen 1,2m korkeaan hankeen, uatzille ei käyny kuinkaan.
159 sw 3.2 Q4 & 156 2.0 '00 (lunastettu) & Tipo 2.0 16V & Scania 110 '73

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Otsikko kävi.
Nyt vasta pompsahti AREF 3/06 ja siellä kokoontumisajot. Suomalainen nimi ja autona 1600 GTC. :shock:
Lehti tullut luettua useita kertoja ja vasta nyt tarttui ajatuksen kanssa mallikin.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

Vastaa Viestiin