156 läpi meni
Valvoja: Moderators
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
156 läpi meni
Kävin näyttämässä katsastussedille Alfaa. Ainoa korjauskehoitus tuli kallistuksenvakaajan pystytangon väljyydestä. Tangot on olleet jo hyvän aikaa odottamassa vaihtokelejä. Mutta sanokaapa, kertooko se jostakin, että vuosi sitten lambda-arvo oli 1,01 ja nyt meni rajoille 1,03. Muuten päästöt erinomaiset, mutta voiko tuo lambda-anturi olla huononemaan päin vai mitä tuo arvo oikein tarkoittaa?
Alfaholismia vuodesta 2001
- KJS
- Viestit: 4670
- Liittynyt: 03 Tammi 2004, 18:55
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
- Paikkakunta: Nokia
Enpäs itse hokassutkaan tuota. Se on ihan hyvin mahdollista, koska putken takaosa taitaa olla alkuperäinen ja mittarissa on 136 tkm.
Oli muuten akkukenkä sen verran hyvin hapettunut, että kun kävin katsastuksen jälkeen pesemässä auton ja ajoin sitten kotona talliin, niin huomasin, että varashälytin käyttäytyy jotenkin oudosti. Kokeilin startata, niin mitään ei tapahtunut. Mitähän katsastussetä olisi sanonut, jos olisi tehnyt saman tempun siinä nosturilta startatessa. Nyt on väliaikainen kenkä ja stereot ilman virtaa
Oli muuten akkukenkä sen verran hyvin hapettunut, että kun kävin katsastuksen jälkeen pesemässä auton ja ajoin sitten kotona talliin, niin huomasin, että varashälytin käyttäytyy jotenkin oudosti. Kokeilin startata, niin mitään ei tapahtunut. Mitähän katsastussetä olisi sanonut, jos olisi tehnyt saman tempun siinä nosturilta startatessa. Nyt on väliaikainen kenkä ja stereot ilman virtaa

Alfaholismia vuodesta 2001