Ricambi kirjoitti:Ja vielä vauhtipyörän merkki (Pyöreä).
Jaa vai tommonen. Onpas ovela. En mä kyllä tollastakaan huomannu omassani tosin nyt kun tietää niin täytyypä tsekata vielä. Kiinteä merkki oli kyl samanlainen. (eiku on toi erilainen, mulla piti kattoa peilin kanssa se oli siel sisäpuolella luukkua)
Kone käy ja vetojakin tuntus nyt olevan entiseen malliin mutta tyhjäkäynti ei ole niinku ennen,harmittaa. Täytyy käydä konttorilla ja ihmetellä sit lisää jos ei kelpaa. Täytynee bräkleenillä vielä tsekata maholliset imuilmavuodot. Vikakoodeja ei ole nyt tullut ajettu parisataa km. Mystistä on...
Alfa Tom: eiku kävin salvassa en deltalla.
EDIT. Konttorilla käyty ja päästöt ok. Tais olla nyt niin että tämä aihe on loppuunkäsitelty. Kovaa ajoa vaan..toivottavasti vikakoodit ei uusiudu. Tyhjäkäynti jäi erilaiseksi kun ennen mutta miksi se on mysteeri.
Jaa niin ja uutena ilmiönä pikkunen rapsutus kytkinpuolelta lämpimänä tyhjäkäynnillä loppuu kun kytkimen polkasee pohjaan, tai antaa kierroksia. Kylmänä ei ääntä. Viimekesänä kytkin narisi kuumana mut toi rapsutus on uus ilmiö joka alko hihnanvaihdon yhteydessä? No onhan tolla kytkimellä se 200 tuhatta jo ajettu,,,eli olen tavallaan henkisesti valmistautunu tulevaan remppaan. Mut mikäs siel vois olla? Asetelma vai loukkaantuko joku siitä että paineilmapyssyllä auottiin/kiinnitettiin hihnapyörää pariinkertaan...ei kai nää niin herkkiä ole
Last edit:
No niinhän siinä kävi että delta-auto laitto jaon kohalleen omilla lukkopaloilla. Ykkösen pakonokka oli "puoli hammasta" pielessä,,ihan niinku epäilinkin. Mysteeriksi jää miksi...mutta luultavasti lainapaloissa oli jotain sitte persiillään. Jokatapauksessa lopputulemana on ottä kone käy nätisti niinku pitää. Kovaa ajoa ja lämmintä kesää kaikille talkoisiin osallistuneille,,KIITOS!! Onneksi mitään ei sentään hajonnu,,,
