Samaa tehottomuutta oli havaittavissa myös entisessä 1,8 tessussani.
Paikallistin omassa vikaa sen verran, että imusarja juuttui kovemmassa kiihdytyksessä pitkälle puolelle, joka sitten jonkin aikaa seisottuaan tuntui vapautuvan takaisin lyhyelle puolen. Eli kylmänä oli aina vetoja tallella. Tuon toiminnan pystyy helposti tarkastaa imusarjan päästä katsomalla ja vaikka kädellä koittaa onko tuo mekanismi jumissa vai liikkuuko normaalisti. Alipainekellolta lähtevän varren tulisi olla pitkänä levossa, eli pitäisi pystyä kädellä nostamaan ylöspäin - tarvii vähän voimaa, kun jousi on aika vahva.
Tallissa olis yks ylimääräinen pesty imusarja, jota saa ihmetellä ja lunastaa omakseen vaikka muutamalla kahvipaketilla, jos epäilee omassa olevan vikaa...
Lisäys: Omasta kävin konehuoneesta painamassa imusarjan lyhyeksi, kun kone oli kuuma, niin ekassa kiihdytyksessä vetoja oli tuntuvasti enemmän tallella.