
Tuleva Giulia tuota tyyliä ...? No keula tullee olemaan Alfalla vielä rajumpi, otaksun.
Kialla on raikas ote muotoilusta, kivaa .
JT
Valvoja: Moderators
Parhaita farkkuperiä todellakin. 159:n seuraaja olisi voinut näyttää tuolta takaapäin. Kokonaisuutenakin ihan ehjä paketti. Vielä kun saisi kunnon bensa-turbon, toimivan kaksoiskytkinlaatikon ja vetarit taakse, niin...Kivijärvi kirjoitti:Kialta komiaa pukkaa! Paras farkkuperä koskaan (no, ainakin takaa) ja tosiaan, uhmakas tavalla, jota 159:n olisi uudistuessaan pitänyt olla.
Pakko olla. Todella muhkea perä ja jäätävän pitkä etuylitys.Giallo Pozzuoli kirjoitti:^ Automaailman Kim Kardashian?![]()
Pidän peukkuja, mutta en pidätä hengitystä. Kauppalehden yritystietojen mukaan osakepääoma on 2 635 euroa. Jos forumilta löytyy businessenkeleitä tai muita VC veijareita nyt voisi olla hyvä saumaGiallo Pozzuoli kirjoitti: Toroidion 1MW.. Suomesta.
Jo vuonna lyijyllinen polttoaine joku esteetikko kirjoitti:Vittorio Jano kirjoitti:Isoista peristä puheenollen:
![]()
Siinä hyvä vaihtoehto Q4:lle, jopa edullisempi kuin jtdm ovh aikoinaan. En tiedä onko jo rienausta, mutta Fordin uudessa Mustangissa on leuhkakerroin kohdallaan. Lähtöhinta 50 päälle, mutta siinäkin jo 300 hepoa, eikä paha kulutus. Oiva daily driver, johon ego mahtuu mukavasti.Polforea kirjoitti:XE:n hintoja julki, lähtö n. 40ke, V6:n pohjien ollessa n. 80ke:
http://www.jaguar.fi/media/hinnastot/ja ... nnasto.pdf
XE:hen ainakin piti tulla myös neliveto tarjolle, mutta siitä ei näköjään tällä hetkellä missään puhuta mitään. No, ehkä myyntiintuonnissa on porrastusta.
Jaguarissa näköjään dieseleissä varsin alhaiset päästöt, mutta bensakoneissa päästöt puolestaan sen verran kovat, että Suomen verotuksella hinnat nousee aika korkeiksi. Esim. 200 heppaisen bensakoneisen päästöt 179 g/km.Polforea kirjoitti:XE:n hintoja julki, lähtö n. 40ke, V6:n pohjien ollessa n. 80ke:
http://www.jaguar.fi/media/hinnastot/ja ... nnasto.pdf
XE:hen ainakin piti tulla myös neliveto tarjolle, mutta siitä ei näköjään tällä hetkellä missään puhuta mitään. No, ehkä myyntiintuonnissa on porrastusta.
Kyllähän tämmönen meininki jaksaa kiinnostaa. Hemmetisti tsemppiä tyypeille.quppe kirjoitti:Nyt sitten julkastiin concepti malli tästä suomalaisesta innovaatiosta http://tekniikanmaailma.fi/suomalainen- ... monacossa/
e: Lisää kuvia http://allcarindex.com/blog/2015-Toroid ... fficial-1/
Sitä varten on paketti- ja kuorma-autot, kuten myös peräkärryt. Miksi pitäisi mitoittaa käyttöauto mahdollisen maksimikapasiteetin mukaisesti, kun sitä maksimia kovin harvoin kuitenkaan tarvitsee.stoichiometric kirjoitti:paitsi rahtiominaisuuksiltaan.
Kehittyvillä markkinoilla, joille Lineakin on ensisijaisesti suunnattu, perinteinen korimalli on arvossaan. Virossa näki joskus sellaisenkin erikoisuuden, kuin sedan-korisen Renault Clion.Vode kirjoitti:^Jaksan vaan ihmetellä miksi suunnitella uusi sedan euroopan automarkkinoille jossa vain 10-15% myydyistä autoista on enää sedaneita.
Suomen automarkkinat ovat olleet aika pitkään "kehittyviä" :mutt kirjoitti:Kehittyvillä markkinoilla, joille Lineakin on ensisijaisesti suunnattu, perinteinen korimalli on arvossaan. Virossa näki joskus sellaisenkin erikoisuuden, kuin sedan-korisen Renault Clion.Vode kirjoitti:^Jaksan vaan ihmetellä miksi suunnitella uusi sedan euroopan automarkkinoille jossa vain 10-15% myydyistä autoista on enää sedaneita.
Sulla tais olla sisäpiirintietoa... Small & Wide eli 500X/L uusissa kuorissa ja näytti arvauksesi muotoilunkin suhteen menneen nappiin.matti_vuorio kirjoitti:Lieneeköhän kyseessä kokonaan uusi alusta, vai onko taas joku 500 -malliin pohjautuva.
Isommissa kokoluokissa sedan on OK, mutta B/C -segmenteissä se maksimikapasiteetti ylittyy ihan liian usein. SiisAlfissimo kirjoitti:Sitä varten on paketti- ja kuorma-autot, kuten myös peräkärryt. Miksi pitäisi mitoittaa käyttöauto mahdollisen maksimikapasiteetin mukaisesti, kun sitä maksimia kovin harvoin kuitenkaan tarvitsee.stoichiometric kirjoitti:paitsi rahtiominaisuuksiltaan.