Mistä 164 QV 24V:hen COC?
Valvoja: Moderators
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Mistä 164 QV 24V:hen COC?
Mistäköhän tuollaisen vaatimustenmukaisuustodistuksen saisi halvimmalla/helpoiten? Delta voi kuulemma hommata, mutta veloittavat 200 egee
AKE veloittaa 150 egee
ADAC Saksassa tai TÜV kuulemma 60-80 egee
Moneen muuhun merkkiin sen saa kuulemma ilmaiseksi ja EU:n määräysten mukaan max hinta saa olla 100 egee.
Saiskohan sen jos lähettäis mailia suoraan Kalle Kalbfellille?
AKE veloittaa 150 egee
ADAC Saksassa tai TÜV kuulemma 60-80 egee
Moneen muuhun merkkiin sen saa kuulemma ilmaiseksi ja EU:n määräysten mukaan max hinta saa olla 100 egee.
Saiskohan sen jos lähettäis mailia suoraan Kalle Kalbfellille?
- glideslope
- Viestit: 1363
- Liittynyt: 02 Syys 2003, 17:00
- Car(s): Giulietta T-jet 120, V40 D4.
Ex: 164 Super 3,0 V6-24 + muut. - Paikkakunta: Järvenpää
Meiltä on kyseinen todistus vaadittu molempiin Alfoihin. Myös parivuotiaalle Audille se vaadittiin. Katsastusmiehen mukaan sitä vaadittiin, koska Saksan rekisteriotteesta puuttui jokin standardi tai hyväksymiskoodi. Hänen mukaansa uudehkoissa autoissa useimmiten kyseinen koodi löytyy.
Suosittelisin todistuksen hankkimista Saksasta, jos on siellä päin autoa (ainakin harvinaisempaa) hakemassa. Tulee halvemmaksi ja nopeammaksi kuin jälkikäteen täältä.
Suosittelisin todistuksen hankkimista Saksasta, jos on siellä päin autoa (ainakin harvinaisempaa) hakemassa. Tulee halvemmaksi ja nopeammaksi kuin jälkikäteen täältä.
Alfa 159 JTD SW Q4 ex. (Alfa 164 Q4 -94-95-96, 90 2.5 V6 QO -86, 75 2.5 V6 -89)
- Fonzarelli
- Viestit: 76
- Liittynyt: 14 Marras 2003, 05:24
Koeta Porvoota ja siellä herra Korpi. (A-katsastus)Giri kirjoitti:Eli kannattanee soittaa konttoreihin etukäteen ja kysyä tarvitaanko vai ei. Kai nyt jostain sellainen löytyy, jossa ei tarvita. Ei viitsisi turhaan moista metsästää.
Mielestäni tää pahvi tarvitaan alkaen -96 tai -97 ja siitä
eteenpäin kinnereille....
48 kertaa Porvoossa rekisteröinyt amatööri
- Giri
- Viestit: 515
- Liittynyt: 12 Maalis 2003, 13:57
- Car(s): Giulia 2.2 180
164 QV 24V
33 16V QV
155 2.0 TS 8V
ex:
159 2.4 JTDm Q-tronic
156 JTS Selespeed
164 3.0 V6
33 1.5 SL
Alfetta 1.8 - Paikkakunta: Comune di Pungalaitio
Kiitos vinkistä! Pitää koittaa ensin vähän lähempää konttoria. "Autonhakijakollegat" superfastilla oli sitä mieltä että aina tarvii ko. paperin, mutta jos katsastusmies viitsii niin yleensä löytää koneelta numeron perusteella todistukset joten on katsastusmiehestä kiinni. Ihme juttu että voi olla siitä kiinni millainen päivä katsastusmiehellä sattuu olemaan. Olen myös kuullut monesta paikasta ettei 93:set moista tarvitse. Jännä juttu myös että Svitsin Strassenverkehrsamtissa olivat sitä mieltä että ei muuta kuin kotiin asti heidän kilvillään. En viitsinyt sitten alkaa selittämään. Ilmeisesti vaan Suomessa ja Venäjällä ei voi ajaa noilla kilvillä! Mikäköhän virka siirtotarroilla oikeasti on? Ilmeisesti vaan se että poliisien on helpompi seurata ilkeitä autontuojia kun eivät tunnista tullikilpiä. Luulisi että ainakin saksan tullikilvet ovat suht tuttuja suomalaisviranomaisille.
-
- Viestit: 30
- Liittynyt: 28 Huhti 2004, 13:16
- Paikkakunta: kotka
Todistus
Minä käytin oman kuusnelpan (vm-93 3.0v6 24v) -04 joulukuussa Kotkan tullissa ja katsastin auton kaakon autokatsastuksessa haminassa. Mitään ei kysytty missään vaiheessa ja kuulin vasta jälkikäteen että joistain autoista sellainen vaaditaan ?! Mielivaltaista puuhaa....