Menipä asiakaspalvelu hiukkasen mönkään tänään Tampereen Motonetissä. Etsiskelin rek.kilven ruuveja ja niiden suojahattuja. Ruuvit löytyi mutta hatut jotka olisi pitänyt olla samassa paikassa oli tiellä tietymättömissä. Tuossapa ottamaan jonotusnumero ja kiusaamaan myyjää. Myyjä tuli hyllyn luo ja sanoi, joo eipä näytä olevan ja lausumaan että on jossain ihan toisessa paikassa, viittaa kintaallaan horisonttiin. Minäpä sitten etsiskelemään horisontissa n.½h ei löydy. Otanpahan uuden jonotusnumeron ja kiusaan toista myyjää, hän tulee hyllyn luo ja katsoo hyllyn alle joo eipä löydy täältäkään ja sanoo mennessään että "en voi tänään auttaa". Siinäpä sitten seison, jaahas mietin, enpä taida saada niitä hattuja tänään. Ensimmäinen myyjä totesi että joo yksi asiakas niitä tossa pari päivää sitten kyseli kanssa. Saldotilanne näytti että niitä löytyy kokonaista 22 kpl:tta JOSSAIN, kukaan vaan ei tiennyt missä.
Että tällainen tapaus tänään, mikäköhän seuraavan kerran?
Tuommoinen on mielestäni melko normaalia, kun vertaa muihin saman tyyppisiin kauppoihin... ei muutakun paikallisiin pienyrittäjien putiikkeihin niin jo pitäisi palvelua löytyä
Itseäni on eniten häirinnyt tuon tampereen motonetin puhelinpalvelu... joskus yrittänyt kaksipäivää putkeen vähänväliä soittaa sinne, ei vastausta. Kolmaspäivä toden sanoi ja vastasivat. Tietysti sinne tilaamani osa oli rikki ja sitten odoteltiin jälleen viikko uutta ehjää
Niin vielä...palvelusta. Olin työmatkalla Dallasissa ja siinä vain pyöritteli päätä kun kaupassa myyjät kohteli kuin kuningasta jos täällä olisi palvelu murto-osa siitä niin hyvin palveltais. Tiedoksi vaan etten muuten ihaile tuota yhteiskuntaa varsinkin kun tuo Yrjö Pussi siellä isännöi