
Ja joo, kattoterassikausi avattu.

Valvoja: Moderators
Tuo kertoo ylimääräisestä kontaktiresistanssista josssain. Vilkkujen ottama teho on siinä määrin pieni, että akku riittää tasaamaan sen täysin eikä lataussäätimellä ole osuutta asiaan. Ongelma on valojen ja vilkkujen yhteisellä piirin osalla jossakin akun ja ajovalojen välillä. Tyypillisesti maadoituksessa.Aquatica kirjoitti:Onkos sulla tuossa sellaista, että valot himmenee vilkun tahtiin? Itselläni on, enkä muista oliko jo ennen - sinänsä ei niin väliä, mutta ehkä tuo kertoo halvasta jännitteentasauksesta tai jostain
Melkoinen syrjähyppyAlfissimo kirjoitti:Mazda 6 vm.-04
LöytyiAlfissimo kirjoitti:Ellei löydy lisää...
Ei kohta enää riitä Ducaton harsiminen katumusharjoitukseksiAlfissimo kirjoitti:LöytyiAlfissimo kirjoitti:Ellei löydy lisää...
Sun ei oikeastaan pitäisi koskea kuin muoviin (ei Opelin).Alfissimo kirjoitti:Löytyi
Tuon ikäinen Mazda 6:nen voi olla aivan loputtoman mätä ja näyttää päällepäin vielä sellaiselta jota automyyjä kuvailisi sanoilla. " Yksi omistaja, huolellisesta yksityiskäytöstä, täysi huolto-kirja.......Alfissimo kirjoitti:Olen aistivinani eräänlaista, hmmm..., joo, sitä se on, vittuilevaa sävyä.
Ei se masa sitten tänään kasaantunut kuitenkaan. Takapäässä, helmakotelossa ja myös sisälokasuojassa on hassun hauska ruostepotero suunniteltu tehtaalta asti. Kaivamisen lopputuloksena koko nurkka oli auki siten, että piti rakentaa uusiksi korin, pohjalevyn ja pintapeltien liitos uudestaan, kun alkuperäiset eivät olleet enää toisissaan kiinni. Oman aikansa sai kulumaan, myös sisälokasuojan yhdistämisessä takaisin pohjalevyyn ja aloittamalla helmakotelon uudelleen rakentamista. Ei enää jaksanut tänään, joten huomenna jatkuu.
Tästä onkin kokemusta. Flavian valurautaista vesipumpun hihnapyörää putsasin ensin tavanomaisesti sitruunahapossa, ja kun oli puhdas ruosteista, aloitin sinkityksen, vaikka maalihan siihen lopuksi oli kuitenkin tarkoitus tulla pintaan. Suolahapossa peittaaminen alkoikin tuottaa jonkunmoista porinaa ja pintaan alkoi nousta runsaasti mustaa töhnää - ilmeisesti valuraudan hiiltä? Ei siihen kummoinen pinnanlaatukaan tullut, mutta kuten sanottu, mustalla maalillahan se peittyi, kuten aikoinaan tehtaalta lähtiessäkin.Pele kirjoitti:Kyllä valuosien passivointi on yhä edelleenkin sellaista lottoamista että koskaan ei voi tietää etukäteen millainen lopputulos on odotettavissa,vaikka miten huolella olisit suorittanut puhdistuksen ym. esivalmistelun.
Valujen koostumuksissa ym. on niin paljon eroja. Toiset onnistuu ihan täydellisesti,toiset taas kiehuu ja kuohuu niin että ovat aivan hirveitä.
No ehkä hieman paremmalla prosentilla on uudemmat osat onnistuneet kuin esim. 70-luvun valut.
Valohoito paras hoitoAquatica kirjoitti:Kasasin alakerran loppuun... Ja vaihdoin öljyt. Ja totesin oudon äänen kadonneen.