Alfa Romeo 159

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Alfa Romeo 159

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva



:-D :-D :-D

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Alfa teki sen taas...uskomattoman hieno :-D

Sopivasti 156:n näköinen, mutta kuitenkin niin erilainen...kyllä taas passaa ajella :-D

Avatar
Kaalipata
Viestit: 1422
Liittynyt: 15 Helmi 2005, 15:54
Car(s): 2008 Alfa Romeo 159 2.4 JTDm QTronic
ex E46 330da Touring
RIP 2002 Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD Blu Vela
ex 1998 Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark Rosso Alfa
Paikkakunta: Nokia

Viesti Kirjoittaja Kaalipata »

Voe helevetti!

Tuli sitten kerralla päätettyä seuraava autoni :shock: Taitaa mennä vielä kauan kun siihen tosin on varaa... Anyway, ällistyttävän kaunis sedan, muuta ei pysty sanomaan!
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Ei voi sanoa mitään. Vetää sanattomaksi. Kuola valuu suun molemmin puolin. Onneksi hinta tulee olemaan tuolle 3,2V6 Q4:lle semmoinen, ettei sitä oikeesti tartte koskaan ostaa. Jos nyt ikinä suomessa semmoista nähdään :roll:
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

:shock: Miten se voikin näyttää noin paljon paremmalta, kun aikaisemmat arvailut. Todella harmoninen kokonaisuus, kyllä siinä silmä lepää, lompakko ja kaasujalka tuskin..
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

Aika siisti on, mutta kahvat takaovissa :(

Onko tämä nyt sitten 156:n korvaaja vai onko tulossa vielä joku 157/158?

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Eipä tarvikaan sitä GT:tä varmaan miettiä, upea ! GT:kin on upea, mutta 159 ehkä sopii meikäläisen tarpeisiin paremmin tilojensa puolesta. Harmi vaan ettei varmaan taida tänä vuonna Suomeen ehtiä ?

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

Jep! Hyvältä näyttää . :-D

Seuraava jännityksen aihe on uudet moottorit, erityisesti V6. Alfan nykyinen V6 on melko tough act to follow.

Näyttäisi olevan kooltaan lähes identtinen 166:n kanssa, ainoastaan muutaman sentin lyhempi, mutta akselväli, leveys ja korkeus lähes samat.
Viimeksi muokannut 155156, 22 Helmi 2005, 10:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
-Tomi-
Viestit: 1486
Liittynyt: 11 Joulu 2004, 14:42
Car(s): Diudi

ex. 159 SW 2.4 JTDm Qtronic -07
ex. 156 GTA Selespeed -03
ex. 156 V6 -99
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja -Tomi- »

nam nam :lol: näyttää melkos komeelta :-D

Avatar
Maclane
Viestit: 260
Liittynyt: 20 Loka 2003, 18:56
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Maclane »

Hieno on!

Kummasti tuolla kyllä näyttäisi olevan tilaa niille takakahvoille, mutta ei sitten jos kerran näin on päätetty.

Kokonaisuudessaan oiva. Löytyy 156:n perintöä modernisoituna, hieman 166:tta, Breraa jne.. Kahvat itsessään ovat nekin mielenkiintoinen yksityiskohta. Istuvat uuteen terävämpään kylkilinjaan. Edestä ja takaa ei juuri pahaa sanottavaa, eli mielenkiinnolla odotetaan auton ilmestymistä katukuvaan!

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

näyttää kyllä kertakaikkisen hyvältä.. 8)
keulan ilme on todella häijy lisäksi kylkiprofiili nousee nätisti mentäessä keulasta perää kohti..kaikki piirteet siis kohdallaan..
Viimeksi muokannut 90, 22 Helmi 2005, 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
corse
Viestit: 60
Liittynyt: 27 Loka 2004, 10:57
Paikkakunta: Sievi

Viesti Kirjoittaja corse »

:-D Asiaa! italialaista osaamista

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Taisi taas putkahtaa autoilumaailmaan yksi uusi persoonallisuuden virstanpylväs... Kaunis! 156-malliin kun on silmä niin ihastunut niin tuokaan ei ainakaan haittaa että hieman samaa näköä löytyy. Ja varmasti tämä tulee olemaan yksi niistä harvoista viime vuosien automalleista joita tien päällä tulee oikeasti ihailtua.

Copyfighter
Viestit: 849
Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Copyfighter »

Edestä ja takaa erinomaisen näköinen, mutta miksi minulle tulee mieleen uusi Mondeo sivustapäin katsottuna? :crazyeyes:
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

166:sta kehuttiin aikanaan jossain englantilaisessa lehdessä kauneimmaksi sedaniksi mitä koskaan on tehty, onneksi linja jatkuu.

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Maclane kirjoitti:
Kummasti tuolla kyllä näyttäisi olevan tilaa niille takakahvoille, mutta ei sitten jos kerran näin on päätetty.
Minäkin jään kyllä hieman kaipaamaan niitä "piilotettuja" kahvoja. Bellassakin on hauska kuulla ooppelikansan juttuja: "jaa täskään ei aukee takaovet ku sisäpuolelt" "onks täst olemas neliovinenkin malli" Niin oliko tämä tavallisempi ratkaisu nyt sitten joku markkinointipuolen määräys, ettei suuri yleisö pelästyisi erikoisempaa ideaa? Jos oli niin kiroan kyllä mokomat propellihattuiset taloustieteilijät. :mrgreen:

Ltn
Viestit: 97
Liittynyt: 10 Kesä 2004, 02:16
Paikkakunta: Lpr

Viesti Kirjoittaja Ltn »

J. Saari kirjoitti:
Maclane kirjoitti:
Kummasti tuolla kyllä näyttäisi olevan tilaa niille takakahvoille, mutta ei sitten jos kerran näin on päätetty.
Minäkin jään kyllä hieman kaipaamaan niitä "piilotettuja" kahvoja. Bellassakin on hauska kuulla ooppelikansan juttuja: "jaa täskään ei aukee takaovet ku sisäpuolelt" "onks täst olemas neliovinenkin malli" Niin oliko tämä tavallisempi ratkaisu nyt sitten joku markkinointipuolen määräys, ettei suuri yleisö pelästyisi erikoisempaa ideaa? Jos oli niin kiroan kyllä mokomat propellihattuiset taloustieteilijät. :mrgreen:
Mulla taas kaveri tuossa viime viikonloppuna avas auton etuoven, ja alkoi ihan tosissaan kysymään missä on se kahva jolla saa etupenkin taitettua, että pääsee taakse istumaan. Olin vähän että wtf. Niin, luuli siis 156:tta coupeksi. :mrgreen: No, oli sillä kyllä vähän promillejakin. Muutamia muitakin samantapaisia kohtauksia on ollut!

159 näyttää loistavalta, parhaannäköinen tekele omassa kokoluokassaan jälleen kerran!

Avatar
chiarezza
Viestit: 37
Liittynyt: 18 Helmi 2005, 20:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja chiarezza »

Härrekuud että on kaunis..ihan tulee tippa silmään. :mrgreen:
Taitaa olla meikäläisenkin seuraava (tai siis sitä seuraava) auto tuossa, kunhan saisi sen ensimmäisen Alfan hommattua ensin. ;)

Itsekin jäin vähän kaipailemaan niitä piilotettuja kahvoja, mielestäni kaunis yksityiskohta ja olisi sopinut tuohonkin. Toisaalta takaoven kahvat tuovat tuossa tiettyä "jatkuvuutta" muotoihin, ei paha noinkaan.

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja rim »

Tuossa on hauska yksityiskohta että sivuvilkun muotoilu on aika lähellä kahvojen muotoilua, samassa linjassa kahvojen kanssa.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kyllä! tulihan se sieltä.
Aivan mahtava, sama se mistä kulmasta kattoo :P

Avatar
hamppi
Viestit: 746
Liittynyt: 21 Marras 2004, 04:18
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hamppi »

aivan saakutin hieno!!
hakkaa kyllä kaikki uudet bemari ja audi korimallit mennen tullen jos (ja kun) riviin laitetaan!

Avatar
OL
Viestit: 848
Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja OL »

No on se kyllä nätti!! Kuola valuu.. Kyllä Alfalla osataan :-D

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Kettu!!! nyt vasta pääsin tänne! Onko saitti ollut poikki vai tekikö työpaikan mikrotuki vain piruuttaan kiusaa ja sulki pääsyn saittiin!!!???

Asiaan: Siisti, soittelin jo tänään että mitä jos vaihdettais. 8)

Avatar
Hamil
Viestit: 460
Liittynyt: 20 Marras 2003, 17:51
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Hamil »

Pidän erittäin paljon tästä alfan uudesta agressiivisesta muotoilusta.
Takahvoista piilotettuna on varmaankin luovuttu sen takia, että nyt käydään kunnolla kilpailemaan BMW 3 ja Audi A4 kanssa tästä premium kuninkuudesta. Kun muistetaan vielä juuri tulleet GT ja Brera niin mitä sitä urheilullisuutta enää 159 liikoja laittamaan. Lisätään sen sijaan tyyliä ja laatua. Hienoa, hyvä Alfa! :-D Hinnat kyllä kiinnostaa... Mitäs veikkaatte? Itse ennustan lievää nousua.

EDIT: Keula on muuten tyylikkäin ikinä. Käsi ylös kuka on samaa mieltä
On kivaa kun on kivaa

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hamil kirjoitti:Keula on muuten tyylikkäin ikinä. Käsi ylös kuka on samaa mieltä
_o/ todellakin samaa mieltä, josko sitten x vuoden päästä ostais taas Q4:sen :P
Alfista kirjoitti:Onko saitti ollut poikki vai tekikö työpaikan mikrotuki vain piruuttaan kiusaa ja sulki pääsyn saittiin
Kohdistaisin katseeni tuonne mikrotuen suuntaan :wink:

Avatar
ahma
Viestit: 567
Liittynyt: 19 Heinä 2004, 16:19
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja ahma »

Ihan törkeän tyylikäs!

Tuli mieleen se 2005:nen Mustang. Ei ulkomuodoista, vaan siitä että käytetään vanhaa teemaa, mutta haetaan siihen särmää ja räyhäkkyyttä.

Ei taida olla köyhällä varaa moiseen..
156 2.0 TS ['98]

Avatar
HANU
Viestit: 769
Liittynyt: 27 Joulu 2004, 18:25
Paikkakunta: VAHTO
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HANU »

Onko hinnoista tietoo?
Autokaupan ammattilainen

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Pleased to meet you, hope you get in to my autotalli!! :-D :-D
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Nokka on hieno ja kylkilinjakin jees, mutta tuo perä... Noh, saas nähdä miltä näyttää luonnossa.

Mihinkäs se eturekisterikilpi laitetaan?
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

saisikohan poliisilta erikoisluvan että ei tarttisi eteen laittaa kilpee :mrgreen:
Pilaa meinaan aikas paljon tuota ulkonäköä :roll:

Avatar
J. Saari
Viestit: 398
Liittynyt: 21 Syys 2004, 21:33
Car(s): 75, Ritmo

Viesti Kirjoittaja J. Saari »

Epezi kirjoitti:saisikohan poliisilta erikoisluvan että ei tarttisi eteen laittaa kilpee :mrgreen:
Kuinkakohan paljon näistä päättävissä virkaihmisissä mahtaa olla alfailijoita... Ottakaa luvankyselyreissulle sitten piilokamerat mukaan ainakin. 8)

Tosiaan tuo keula on kyllä yksi herkullisimmista muotoilujutuista mitä autoissa kuunaan olen nähnyt, tosin tuo kilpi taatusti hieman heikentää taiteilijan kynänjälkeä. Mutta malliesimerkki mm. niille jotka piirtävät ajovalot sinne puoleenväliin konepeltiä.

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Mikä mahtaa olla vannekoko?

Kuva

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Eikös noi ollut tietokonekuvia, mutta 18" jos jotain pitää sanoa, ei voi olla muuta.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

"the Alfa Romeo technicians worked with suppliers to develop special tyres, the largest in their category, right up to 235/45 R 18."
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Minun täytyy palata tähän lempiaiheeseni eli uuden mallin akseliväliin. Mirafiorihan on kiven kovaan väittänyt että se olisi 280,5 cm mutta pressreliisit nyt sanoo 270. How come Signorino Mirafiori? :roll:
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Avatar
Artiste
Viestit: 60
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 20:47
Paikkakunta: Taipalsaari

Viesti Kirjoittaja Artiste »

Tyylikäs! Jospa joskus ois alla tommonen. No kunhan ensin saa edes 156 V6:n hankittua...

Avatar
Have
Viestit: 307
Liittynyt: 04 Touko 2004, 03:03
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Have »

http://www.carpages.co.uk/alfa_romeo/al ... =607786421 tuoll on enemmänkin tekstiä kyseisestä autosta.

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

tässä on hyvä sivusto kaikista merkeistä , esim uusi 159 oli tuolla aikaisemmin kuin italiaspeedin sivuilla.

http://car.kak.net/
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

166 kirjoitti:Minun täytyy palata tähän lempiaiheeseni eli uuden mallin akseliväliin. Mirafiorihan on kiven kovaan väittänyt että se olisi 280,5 cm mutta pressreliisit nyt sanoo 270. How come Signorino Mirafiori? :roll:
Huomasin...fiat auton tiedotteessa on muitakin virheitä....akseliväli on oikeasti 10cm ilmoitettua suurempi

Fiat croman tiedotteessakin oli 270cm, kun oikea mitta on 283cm

Avatar
Ottimo
Viestit: 901
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Paikkakunta: Uppsala

Viesti Kirjoittaja Ottimo »

Mirafiori kirjoitti:
166 kirjoitti:Minun täytyy palata tähän lempiaiheeseni eli uuden mallin akseliväliin. Mirafiorihan on kiven kovaan väittänyt että se olisi 280,5 cm mutta pressreliisit nyt sanoo 270. How come Signorino Mirafiori? :roll:
Huomasin...fiat auton tiedotteessa on muitakin virheitä....akseliväli on oikeasti 10cm ilmoitettua suurempi

Fiat croman tiedotteessakin oli 270cm, kun oikea mitta on 283cm
Siis oletko tosissasi, että nyt julkaistavissa tiedotteissa jotka ainakin vaikuttavat virallisilta on tällaisia poikkeuksia todellisista arvoista. Sehän on aivan järkyttävää! :shock: Olin ihan varma että nyt viimeinkin joutusit tunnustamaan olleesi väärässä :wink: Oisko tämä sitten sellainen tahallinen juttu jolla saadaan aikaiseksi vielä isompi yllätyseffekti autonäyttelyn yhteydessä? Ei ymmärrä. :crazyeyes:
“la vita è troppo corta per non guidare italiano”

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

en osaa sanoa....

se nähdään aikanaan :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Erittäin mielelläni kuulisin perustelut tuollaiselle "virheelle", sen ymmärrän että kusetetaan mahdollisia asiakkaita erinäisillä huhuilla mutta että virallisissa tiedotteissa on uusi asia. Ehkä se vielä joku päivä selviää.

EDIT: Tässä riehumisen keskellä tuli mieleen että mistä eri paikat repivät noita tietoja, ja mikä on se virallinen tiedotuskanava?

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Mitähän mahtaa kuulua 2,8 V6:selle jonka aiempien tietojen mukaan piti kuulua "aloituskokoonpanoon". Ongelmia vai muuten vain uusia aikatauluja ?

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Jos valita voisi, niin 2,2 Turbo Q4... mmmmm mmmm. Ihan siksi, että virittäminen olisi helppoa. Mistähän pannusta lähtien on tuplapakoputket?

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Tuplaputket tulee muistaakseni 2,2 vapariin ja siitä ylöspäin.

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Curva Grande kirjoitti:Mitähän mahtaa kuulua 2,8 V6:selle jonka aiempien tietojen mukaan piti kuulua "aloituskokoonpanoon". Ongelmia vai muuten vain uusia aikatauluja ?
ainakin toistaiseksi kehittäminene pysäytetty

2,2 ja 3,2 on tilavuudeltaaan iso ero, mutta tehoina vähemmän

tosin en yllättyisi vaikka tuosta v6 moottorista "löytyisi" lopulta ne 280hv...

itse paikkaisin tehoaukkoa soft turbolla
esim
2,2 Jts 185hv
--2,2TurboJts 220hv---
3,2 v6 260hb

moottorit 159:ään olivat siis

1,8 130hv (ei alkuvaiheessa)
1,9 JTS 160hv
2,2 JTS 185hv
3,2 V6JTS
1,9 JTD Multijet 120 ja 150hv
2,4 JTD Multijet 200hv

Tulossa on myös uusi 3,0JTD Multijet 250hv....se todellinen bemarintappaja.....

niin 3-sarjahan on n.14cm lyhyempänä kevyempi joten tehoja pitää olla jos mielii pitää bemarin takanaan...premium pohjalevy on muutenkin ennennäkemättömän jäykkänä rakenteena varsin painava......puhutaan siis ferrarin tasoisista ominaisuuksista....turvallisuuteenkin varmasti positiivinen juttu


toivottavasti Delta ymmärtää viimein 159:n kohdalla ottaa dieselit valikoimiinsa...

haluaisin muutenkin muutoksia deltan toimintaa....pitäisikö asiaan ottaa kantaa Torinon kautta?

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

2,2 tulee sitten tavallaan nykyisen 2,5:sen paikalle. Aika vaativa paikka nelikolle. Turbo tekisi terää.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mirafiori kirjoitti:pitäisikö asiaan ottaa kantaa Torinon kautta?
KYLLÄ! Kerätään vaikka adressi tai kolehti tai ihan mitä vaan... pidetään vaikka mielenosoitus :mrgreen:

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Jees, laitetaan Corleonen pojat deltan pihalle hieman neuvottelemaan...rupee jotain tapahtumaan :mrgreen:

Onkos Q4 aina vakiona V6:ssa?

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Tarvittaisiin uusi tai kilpaileva maahantuoja. Deltaa kiinnostaa enemmän korealaisten myynti. Alfaa myydään Deltalla vain erikoistarjous-erissä, jolloin hinnoissa pääsee järjelliseen tasoon. Taitavat ostaa saksan jämäeriä tänne myyntiin...

OT: Huomenna taas kun foorumimme delta-jäsenet heräävät, saamme tähänkin paljon vastakommentteja.

Vastaa Viestiin