156,ulina,valot himmenee
Valvoja: Moderators
156,ulina,valot himmenee
ja kaasua painaessa(kierroksia pitäessä) kirkastuu takaisin normaali kirkkaudelle, nyt kaksi kertaa on tehnyt tuollaista.
olisiko laturi? vai mikä?
tosiaan noin kun on tehnyt niin kun on parkkiin ajanut ja ollut pois päältä, niin ajamaan lähdettäessä ei enään vikaa ole.
mitä kustantaa uusi laturi ja vaihto, onko helppo itse vaihtaa?
olisiko laturi? vai mikä?
tosiaan noin kun on tehnyt niin kun on parkkiin ajanut ja ollut pois päältä, niin ajamaan lähdettäessä ei enään vikaa ole.
mitä kustantaa uusi laturi ja vaihto, onko helppo itse vaihtaa?
156 2,5 24v -98 -The surest way to make a monkey of a man is to quote him.
- Robert Benchley
- Robert Benchley
- Maunu
- Car(s): 159 2.4 JTDm Q4 SW 2008, 159 2.4JTDm SW Exclusive 2006, Subaru Forester 2.0X 2006
Mun mielestä V6:ssa on automaattinen hihnankiristys, joten tuskimpa se vain löysässä on. Voihan tuo kiristinkin olla tietty jumissa.
Itse vaihdoin hihnan 1,5 vuotta sitten. Vanhasta hihnasta näki jo läpi ja taisi se jo ueltaakin, tosin kesällä sitä nyt ei helposti tapahdu. Hihna ei muistaakseni ollut kuin jotain 20 euroa.
Kannattaa kuitenkin katsoa tarkkaan miten hihna menee rullien ympärillä. Itselle tuli pieniä muisti vaikeuksia kun samalla vaihdoin jakohihnan.
Itse vaihdoin hihnan 1,5 vuotta sitten. Vanhasta hihnasta näki jo läpi ja taisi se jo ueltaakin, tosin kesällä sitä nyt ei helposti tapahdu. Hihna ei muistaakseni ollut kuin jotain 20 euroa.
Kannattaa kuitenkin katsoa tarkkaan miten hihna menee rullien ympärillä. Itselle tuli pieniä muisti vaikeuksia kun samalla vaihdoin jakohihnan.
Myydään 159 2.4 JTDm sw 2007 osia.
mulla meni laturi täysin sököksi kun oli mittarissa 82000km alkoi auto pätkiä ja ajoin huoltoasemalle sen jälkeen ei enään edes startannut kunnolla, ja sitten hinattuna delta autoon ja uus laturi asennuksineen maksoi oliskos ollut 1150euroa, mutta sentään meni takuun piikkiin ettei mennyt omasta pussista.
Alfa 156 2.5 V6 -98
jos on ""ulissut"" eli vinkunut kauan se hihna niin pitää vaihtaa uus ja sitten kiristää koska kun se hihna luistaa niin se kuluu ja venyy eli ei saa pitämään muutakun siirapilla (myynnin ajaksi) tai epoksilla ei suositeltava vaihtari sekään eli uus hihna ja sitten tarkistat sen kireyden jos luistaa tulevaisuudessa niin osaat heti kiristää...
juma mutta on taas sekavaa tekstiä!!!
juma mutta on taas sekavaa tekstiä!!!
alfa 33 1.7QV 16v 90, Aprillia ditec skoopperi