^^Sama täällä. Aurinkoinen, kuiva kesä on parasta mitä luonto voi tarjota kunhan kuitenkin pysytellään alle 35:n asteen varjolukemissa.
Ainoa positiivinen asia mitä itse pystyn talvesta keksimään, oli se aika kun kehonkuljettimena toimi vanha takatuuppari-Volvo. Sillä pystyi juuri ja juuri hauskuuttamaan itsensä talven läpi.
Se olis loma ny! 2viikkoa lomalla 2 töissä ja 2 sen jälkeen taas lomalla. Onkin ollut melkoista hullunmyllyä viimeiset pari kuukautta joten tulee ihan tarpeeseen.
Käytiin ekaa kertaa kattomassa drag racingiä Alastarolla.Ei hyvänen päivä mitä vehkeitä!Varsinkin top fueleista lähti järjetön meteli ja jytinä mikä tuntui sieluun asti.Pääsin tutustuun erääseen kilpuriin vähän lähempää kun oli tuttu siellä asentajana töissä.Oli mielenkiintoinen päivä vaikka alkuun vähän skeptinen olinkin.
Työkaverin vihjeen perusteella käytiin Kellokoskella syömässä pizzat.
Ainakin omaan makuhermoon osui tavallisia rasvakiekkoja paremmin nämä enemmän italialaistyyppiset... http://ravintolacolosseo.com/ oli paikka.
Albertolli kirjoitti:Työkaverin vihjeen perusteella käytiin Kellokoskella syömässä pizzat.
Ainakin omaan makuhermoon osui tavallisia rasvakiekkoja paremmin nämä enemmän italialaistyyppiset... http://ravintolacolosseo.com/ oli paikka.
Täytyy myös laittaa korvan taakse kun tulee olemaan "huudeilla"
Ja aiheeseen jos mennään niin ensi viikolla tähän aikaan pitäisi ensimmäisten kamojen olla muutettuna Kellokoskelle
Voihan pyhä ohjaustunto ! 156 käytetty auraussäädöissä Sport Kit-asetuksille, ainakin siinä määrin, kuin onnistui ja kyllähän muuten toimii! Oikeasti kivaa
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Tulihan käytyy tallinnas oikee hotellis nukkumas sellasset rapiat 15h yöunet Onpa tullu joskus matkattuu taksilla viipuriin nukkumaan ja aamulla junalla kotio joten ei ollu eka kerta ko reissut menee putkeen
Noh noh, asettukaas nyt! Ja painukaa nukkumaan, huomenna on työpäivä!
Alastarolla oli kivaa. Tänään oli kavereiden kanssa kivaa. Varallaoloviikko on ohi, sekin on kivaa. TVR:n vetarin ristinivelet on irti ja toinen pussissa malliksi, projektipommarin etualatukivarsien puretaanipuslat on kasassa kera maalattujen metalliosuuksien. Oikein kiva viikonloppu. Nyt nukkumaan, että jaksaa taas ensi viikolla ammattimaisesti kirota töissä oikein olan takaa .
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
koltiainen kirjoitti:Ajolupa tuli takas Tosin nestekiertoviallisella pumpulla ei paljon juhlita
Tiedän tunteen Vuoden kun oli ilman ajolupaa niin välillä meinas ahdistaa... Kuupassa on kuoppaan asti ylimäräinen tatti, toivottavasti ei keksi ruveta enää ilkeäksi
EmmiMaria kirjoitti:^^ Tsemppiä opiskeluun Syksyllä täytyisi taas hakea kun vaan tietäis et mitä sitä haluaa isona tehdä
Koskaan ei ole liian myöhäistä sanoo jotkut.. Ittellä taas kolmenkympin lähestyessä alkoi opiskelu maistumaan aivan erilailla kun silloin nuorempana. Vielä kun tosiaan tietäisi miksikä sitä isona haluaa. Tänä vuonna kiinnostaa oluen paneminen ja pienpanimotoiminta.
Ja JMC: Eli siis bio -ja elintarvike tekniikka on ala ja käsittääkseni Hämennlinnassa olisi enemmän painottunut panimohommiin kuin Seinäjoella.
Tiedän tunteen. Oon mennyt toppatakki päällä veneen kokasta 8 asteiseen järjeen kun keulakaide petti just kun nojasin siihen koko painolla laituriin tullessa. Hyvä etten murjoutunu veneen ja laiturin väliin. Mut oli kylmä ja just saareen mökille tultiin. Siel ei ollut vaihtovaatteita talven jäljiltä mutta löytyi märkäpuku ja kumisaappaat. Todella tyylikkäänä niissä sit ajeltiin takaisin ihmisten ilmoille kaupungin rantaan lähes nollakelissä
Viimesen kuukauden aikana nukkunut 1:n yön omassa sängyssä, nyt loma lopuillaan ja paluu kotiin eilen torstaina, ihan jees. Ei kyllä haittaa, että työt jatkuu, ihan jees sekin.
Nyt alko viikon kesäloma! Niin reipas kun oon niin lupauduin menee kuitenki vielä heinäkuu vikalla viikolla muutamaks päiväks töihin (etteivät reppanat ihan pulaan joudu , noo vitsi) ja sit ois vielä puoltoista viikkoo lomaa ennen ku musta tulee koululainen !
Joo, ei tartte tuolla vehkeellä ei-melupäivänä radalle mennä . Kävin mä kyllä yhden kaverin kyydissä radallakin räpsimässä, vaikka lasin läpi kuvaaminen vähän heijastelevaa onkin.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Jokusen tunnin päästä startataan kohti oulua ja qstokkia. Muija saanee ajaa ainaki alkumatkan. Mennään alfalla, sääennusteen mukaan fiatti kohtuu turha laitos lomareissulle - ainaki mister murphyn lakien mukaan - mun tuurilla.
Meekkö Nordkappiin? Se olis yks mun tavoitteista, mutten usko pääseväni ja se on se ongelma.
Ei mennä Nordkappiin. Mun mielestä ylimainostettu ja ylihinnoiteltu paikka. Käsivarren kautta Norjaan ja sitten itään päin. Hammerfestissä käydään kyllä, jotenkin on aina viehättänyt kyseinen paikka. Katellaan nyt sitten mitä kautta tullaan pois. Varmaan Nuorgamin kautta. Reilu viikko on tällä kertaa aikaa olla reissussa. Ajatus oli, että kun tänään lähdetään, niin huomenna ollaan Skibotnissa. Eli reipas siirtymä kauas kotoa heti alkuun ja sitten ei liikaa suunnitelmia.
Itsehän olen Norjaa kolunnut monelta suunnalta toistakymmentä kertaa, mutta vaimo ei ole käynyt edes Suomen Lapissa (Rovaniemi ei ole vielä Lappia mun laskuissa), Norjasta puhumattakaan. Tarkoitus siis koluta minun tietämiä ja tuntemia paikkoja ja katsella, iskeekö pohjoisen viehätys häneenkin.
Lauantaina 1.8. Viaporintori (kirjastoa vastapäätä) täyttyy "Hot Rod" -autoista, kun FSRA -kerho päättää vuosittaisen autoajelun Selloon. Ensimmäiset autot saapuvat Viaporintorille n. klo 12 aikoihin ja ovat torilla klo 16 asti. Autoja tulee olemaan Viaporintorilla yhteensä n. 40-50 kpl. Kerhossa olevat autot ovat rakennettuja amerikkalaisia 20-40 -luvun niin kutsuttuja "Hot Rod" autoja.