Giulietta 940
Valvoja: Moderators
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Onko tuo Blue&Me sitten rakennettu radioon? Minulla oli useita vuosia sitten autossa radio, jossa oli pluutuutilla toimiva Hands Free-tuki.
Onko Alfan radioon joku erillinen manuska? En ole ainakaan löytänyt mitään sellaista autosta. Olisiko netissä radioon manuaalia?
e:selailin toissailtana auton käsikirjaa, mutta en ainakaan lukemaltani osin nähnyt radinn toiminnasta mitään. En tosin koko kirjaa ehtinyt lukea, alusta vain ehkä joku 30 sivua. Täytyy lukea lisää varmaan tänään.
Koko Blue&Me on hahmottamaton vielä minulle, varmaankin tuossa käsikirjassa on tarkempaa tieoa siitä.
Onko Alfan radioon joku erillinen manuska? En ole ainakaan löytänyt mitään sellaista autosta. Olisiko netissä radioon manuaalia?
e:selailin toissailtana auton käsikirjaa, mutta en ainakaan lukemaltani osin nähnyt radinn toiminnasta mitään. En tosin koko kirjaa ehtinyt lukea, alusta vain ehkä joku 30 sivua. Täytyy lukea lisää varmaan tänään.
Koko Blue&Me on hahmottamaton vielä minulle, varmaankin tuossa käsikirjassa on tarkempaa tieoa siitä.
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Giulietta 940
B&M ei ole radiossa, vaan sillä on erillinen tietokone hanskalokeron päällä. Käyttöliittymä löytyy mittariston näytön kautta ja hallinta tapahtuu ohjauspyörän nappien kautta. Tuohon on erillinen ohjekirja, mutta jos ei tullut mukana, niin saat sen täältä: http://aftersales.fiat.com/elum/ "Supplements" -kohtan alta.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Homma eteni, kun puhelimen sai löytämään Tompan, niin sitten B&M löysi sen jälkeen puhelimen.
Nyt saatiin muuten toimimaan, mutta TomTomin kaiutinvalinta ei löydä radiota. Äänet kuuluvat Tompasta ja aika hento on ääni, vaikka max säätö.
Radion medianapin painalluskaan ei auta, radio ei löydä mitään laitetta.
Mikä ihme voisi olla avuksi, melkein toimii, mutta ei ihan!
Nyt saatiin muuten toimimaan, mutta TomTomin kaiutinvalinta ei löydä radiota. Äänet kuuluvat Tompasta ja aika hento on ääni, vaikka max säätö.
Radion medianapin painalluskaan ei auta, radio ei löydä mitään laitetta.
Mikä ihme voisi olla avuksi, melkein toimii, mutta ei ihan!
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Giulietta 940
Toihan on vähän sama ku Nokian 6110 Navigator -puhelimen kanssa pelatessa. Olin niityllä käyskentelemässä ja koetin saada sen löytämään itsensä kartalta. No ei onnistunut, koska satelliitteja ei näkynyt lähiavaruudessa. Poika juoksutti halvimman mahdollisen tompan vuodelta 2006 mulle. Ihan hyvin oli tekokuita siellä täällä. Kaksi minuuttia myöhemmin noksukin löysi ne.aaiitee kirjoitti:Homma eteni, kun puhelimen sai löytämään Tompan, niin sitten B&M löysi sen jälkeen puhelimen.
Nyt saatiin muuten toimimaan, mutta TomTomin kaiutinvalinta ei löydä radiota. Äänet kuuluvat Tompasta ja aika hento on ääni, vaikka max säätö.
Radion medianapin painalluskaan ei auta, radio ei löydä mitään laitetta.
Mikä ihme voisi olla avuksi, melkein toimii, mutta ei ihan!

Miksköhän noksun luuribisnes stridi kybällä. Entä miten se tompan läsnäolo vaikutti, bluetoothit oli tapettu.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Soitin Tompan tukeen ja pyysin apua. Lupasivat tutkia asiaa ja kertoa minulle s-postitse. Käyttöohjekirjasta, joka tuli Tompan mukana ei ollut oikein mitään apua koko proseduurissa. Ihan kuin olisi jostain aivan toisesta laitteesta tämä manuska.
Jos nyt saisi aspan kautta apua.
h_lauri: minulla tas oli hyviä kokemuksia, kun Noksulla tuli puhelimiin tämä navigointi. Toimi heti hyvin mielestäni.
Jos nyt saisi aspan kautta apua.
h_lauri: minulla tas oli hyviä kokemuksia, kun Noksulla tuli puhelimiin tämä navigointi. Toimi heti hyvin mielestäni.
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Giulietta 940
Edelleen menossa puuhun perse edellä?aaiitee kirjoitti:Radion medianapin painalluskaan ei auta, radio ei löydä mitään laitetta.
Unohda se radio. Ja puhelin. Blue&Me käskytetään ratin napeilla. Sillä "windows" napilla valikko auki ja sieltä sitten hakemaan taikasanoja, joita voisivat olla "users" tai "settings". Heitä mäjelle kaikki sinne rekisteröidyt käyttäjätiedot ja laitteet ja aloita puhtaalta pöydältä eli paritus käyntiin autosta ja sitten navi kytketään sen pariksi. Muut BT vehkeet tänä aikana pois päältä tai jossain ihan muualla, etteivät kerkiä sinne väliin sörkkimään. Kun navin saa toimimaan, niin vasta sen jälkeen paritetaan puhelin auton kanssa. Auton pitäisi kysyä, ladataanko osoitekirja luurista - tässä kohtaa kannattaa olla jees mies. Tosin se lataus kestää, kestää ja kestää. Mutta sen jälkeen pystyy soittelemaan ratin napeilla.
Myös äänenvoimakkuus säädetään ratista. Radio hiljenee automaattisesti puheluiden ajaksi ja varmaan nalkulaattorin nalkuttaessakin.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Pahoja virheitä käyttöohjeessa. Luki "main -nappi ratissa". Ratissa ei ole main.nappia, vaan menu-nappi. Main lukee tietokoneen näytössä kojelaudassa, kun painaa tuota windows nappia. Tietokoneen näytölle keksitty joku aivan outo nimi myöskin. Miksei puhuta kojetaulun tietokonenäytöstä?
No noudatimme sinun ohjeitasi ja pääsimme samaan lopputulokseen, kuin aiemmin omalla tavalla. Puhelinnumerot vilahtivat meidän tavalla sekunnissa Tomppaan, nyt tosiaan kesti ja kesti kai 10-15min. Lopussa kuului vaimea äänimerkki. Meidän konstilla nimet ja numerot olivat navissa kuten puhelimessa, nyt täytyy hakea aakkosrajoista tietokoneen näytöstä(va-vö) esimerkkinä.
Täytyy tutkia vielä, auton ratin äänentasosta ohjausta, emme saaneet sitä toimimaan.
No noudatimme sinun ohjeitasi ja pääsimme samaan lopputulokseen, kuin aiemmin omalla tavalla. Puhelinnumerot vilahtivat meidän tavalla sekunnissa Tomppaan, nyt tosiaan kesti ja kesti kai 10-15min. Lopussa kuului vaimea äänimerkki. Meidän konstilla nimet ja numerot olivat navissa kuten puhelimessa, nyt täytyy hakea aakkosrajoista tietokoneen näytöstä(va-vö) esimerkkinä.
Täytyy tutkia vielä, auton ratin äänentasosta ohjausta, emme saaneet sitä toimimaan.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Tompan aspasta sanottiin(lainaus):
Keskustelin kansanne tänään koska teillä oli kysymys miten voi saada ääniohjauksen kuulumaan auto stereon kautta.
Tarkastelin asian kollegojen kanssa ja kyseinen ominaisuus toimii johdon kautta. Koska se on TomTomin ulkopuolinen ominaisuus ja yhteys on muodostettava telineen ja radion välillä teidän on otettava yhteyttä autoliikkeeseen.
Keskustelin kansanne tänään koska teillä oli kysymys miten voi saada ääniohjauksen kuulumaan auto stereon kautta.
Tarkastelin asian kollegojen kanssa ja kyseinen ominaisuus toimii johdon kautta. Koska se on TomTomin ulkopuolinen ominaisuus ja yhteys on muodostettava telineen ja radion välillä teidän on otettava yhteyttä autoliikkeeseen.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Luulisi todella, että näin toimisi radio puhelun tullessa ja volan ohjauskin.insinörtti kirjoitti:aaiitee kirjoitti:Radion medianapin painalluskaan ei auta, radio ei löydä mitään laitetta.
Myös äänenvoimakkuus säädetään ratista. Radio hiljenee automaattisesti puheluiden ajaksi ja varmaan nalkulaattorin nalkuttaessakin.
Täytyy taas huomenna jatkaa, ei jaksa enää.
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Giulietta 940
Olen kohtalaisen varma, että radiota räpeltämällä et pääse asiassa eteenpäin. Radion nupeista säädellään .... tadaa ... radiota! Sekä soitellaan musiikkia CD:tä tai muistitikulta.
HF puheluiden ja nalkulaattorin antaman ohjeistuksen pitäisi kyllä kuulua auton kaijjuttimista, mutta Blue&Me:n kautta. Jossain valikoiden syövereissä on äänenvoimakkuuden säädöt + voimakkuutta pystyy säätämään ratin napeilla myös puhelun aikana. Siitä ei ole käryä, miten nalkulaattorin äänenvoimakkuus säädetään.
TomTomin asiakaspalvelun antama ohje on väärä. Ovat käsittäneet, että sinulla on joku jälkiasenteinen teline/HF, mikä kytketään radioon. Ei yllätä, koska tämä Blue&Me navigaattori taitaa olla aika marginaalituote + on jo poistunut tuotannostakin vuosia sitten.
HF puheluiden ja nalkulaattorin antaman ohjeistuksen pitäisi kyllä kuulua auton kaijjuttimista, mutta Blue&Me:n kautta. Jossain valikoiden syövereissä on äänenvoimakkuuden säädöt + voimakkuutta pystyy säätämään ratin napeilla myös puhelun aikana. Siitä ei ole käryä, miten nalkulaattorin äänenvoimakkuus säädetään.
TomTomin asiakaspalvelun antama ohje on väärä. Ovat käsittäneet, että sinulla on joku jälkiasenteinen teline/HF, mikä kytketään radioon. Ei yllätä, koska tämä Blue&Me navigaattori taitaa olla aika marginaalituote + on jo poistunut tuotannostakin vuosia sitten.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
En ole radiota räpeltänyt. En alun alkaen tiennyt B&M:n rakennetta ja kuvittelin navin olevan yksinkertaisen toiminnaltaan ja liitettävyydeltään.
Tomtomin käyttöohjeet olivat hämmästyttävän huonot ja harhaanjohtavat.
http://download.tomtom.com/open/manuals ... -fi-fi.pdf
Tällaiset ohjeet sain supportista tänään. Annoin heille kyllä laitteen tarkat tiedot(Blue&Me TomTom2 live). Tosiaan puhelin täytyy liittää B&M:hin, ei naviin, kuten liiteohjeessakin todetaan.
Kyllä heillä tietoa näyttää olevan, mutta tuntuu, että eivät osaa soveltaa sitä. Aika monimutkainen tämä kokonaisuus, vaatii paljon perehtymistä. Tämä ei olekaan mikään yksinkertainen tietokone Alfassa.
Näyttää siltä, että olen onnistunut tuon navin kanssa, mutta puhelimen kanssa on vielä haasteita. Aika monien tietotekniikkalaitteiden kanssa olen räpeltänyt, mutta tämän laitteen käyttöönotto on ollut kovasti haastavaa.
Täytyy tosiaan katsoa huomenna vielä(eikun tänään!).
Tomtomin käyttöohjeet olivat hämmästyttävän huonot ja harhaanjohtavat.
http://download.tomtom.com/open/manuals ... -fi-fi.pdf
Tällaiset ohjeet sain supportista tänään. Annoin heille kyllä laitteen tarkat tiedot(Blue&Me TomTom2 live). Tosiaan puhelin täytyy liittää B&M:hin, ei naviin, kuten liiteohjeessakin todetaan.
Kyllä heillä tietoa näyttää olevan, mutta tuntuu, että eivät osaa soveltaa sitä. Aika monimutkainen tämä kokonaisuus, vaatii paljon perehtymistä. Tämä ei olekaan mikään yksinkertainen tietokone Alfassa.
Näyttää siltä, että olen onnistunut tuon navin kanssa, mutta puhelimen kanssa on vielä haasteita. Aika monien tietotekniikkalaitteiden kanssa olen räpeltänyt, mutta tämän laitteen käyttöönotto on ollut kovasti haastavaa.
Täytyy tosiaan katsoa huomenna vielä(eikun tänään!).
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Giulietta 940
Hellurei! NooB Giulietta-kuski ilmoittautuu! Kun ei taida olla thrediä "tyhmiä kysymyksiä Giuliettasta", laitetaan tänne: Miksi kuskin ovipahvit resonoi ja mitä tehdä että loppuisi moinen mekkala?
Re: Giulietta 940
Oviverhoilu irti ja vaimennustyyny kaiutinritilän sisemmän muovin väliin. Lisäksi pari huopateipin palaa oviverhoilun alareunan ja etureunan väliin lähelle etualakulman kiinnikkeitä.
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Giulietta 940
^Kiitokset! Täytyypä harrastella siis moista askartelua vielä loman aikana (jos vaikka osuisi sateeton päivä)!
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Eilen sain puhelun äänet toimimaan, mutta radion hallinta häipyi kokonaan, se oli aivan jumissa(mikään nappi ei toiminut).
No sitten saimme navin äänet toimimaan navissa ja jätin asian siihen. Taitaa tulla asiaa ammattiasentajalle, en viitsi vatvoa tuota enää. Nyt radio kuuluu ja toimii, mutta navi kuuluu samaan aikaan navin kaiuttimesta, ei hyvä.
Jos navia käyttää, niin radiota ei voi käyttää kauhean äänisekamelskan vuoksi.
Mikä olisi kohtuuhintainen ja luotettava(lue:kohtuuhintainen) alan firma Pk-seudulla?
No sitten saimme navin äänet toimimaan navissa ja jätin asian siihen. Taitaa tulla asiaa ammattiasentajalle, en viitsi vatvoa tuota enää. Nyt radio kuuluu ja toimii, mutta navi kuuluu samaan aikaan navin kaiuttimesta, ei hyvä.
Jos navia käyttää, niin radiota ei voi käyttää kauhean äänisekamelskan vuoksi.
Mikä olisi kohtuuhintainen ja luotettava(lue:kohtuuhintainen) alan firma Pk-seudulla?
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Giulietta 940
^No mutta noinhan sen kuuluukin toimia?
-Navigaattorin äänet sen omista kaiuttimista
-Puhelun aikana radio/usb/cd mutella ja vain puhelun volume säätö toimii
-Navigaattorin äänet sen omista kaiuttimista
-Puhelun aikana radio/usb/cd mutella ja vain puhelun volume säätö toimii
Re: Giulietta 940
Olen nyt viime aikoina ajellut Renegadella ja ainakin siinä toimii tuo radion ja navigaattorin yhteistoiminta juuri kuten edellä kirjoittava totesi.
Omassa 159:ssä ei navigaattoria mutta Blue&Me sovitta yhteen radion ja puhelin ja toimii myös kokolailla eikä minkäänlaisia ongelmia tai muuta sellaista ole ilmennyt, jokin sw päivitys siihen taidettiin tehdä jossain vaiheessa.
Ja PK -seudulla auttaa Arita Espoo, kokemuksien mukaan nopeasti ja varsin kohtuullisin kustannuksin.
Suora yhteys Alfa huollon työnjohtoon
Tarmo Mykkänen
Työnjohtaja
Matkap. 040-7459972
tarmo.mykkanen@arita.fi
Omassa 159:ssä ei navigaattoria mutta Blue&Me sovitta yhteen radion ja puhelin ja toimii myös kokolailla eikä minkäänlaisia ongelmia tai muuta sellaista ole ilmennyt, jokin sw päivitys siihen taidettiin tehdä jossain vaiheessa.
Ja PK -seudulla auttaa Arita Espoo, kokemuksien mukaan nopeasti ja varsin kohtuullisin kustannuksin.
Suora yhteys Alfa huollon työnjohtoon
Tarmo Mykkänen
Työnjohtaja
Matkap. 040-7459972
tarmo.mykkanen@arita.fi
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Kiitoksia jamie!
Otan yhteyttä tuonne, toivottavasti homma sujuu odottaessani, koska tuonne on aika pitkä matka. Tämä on hyvin arvokas tieto minulle.
Otan yhteyttä tuonne, toivottavasti homma sujuu odottaessani, koska tuonne on aika pitkä matka. Tämä on hyvin arvokas tieto minulle.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Juu, mutta puhelun jälkeen radio oli ihan jumissa. Saikin tehdä hommia, että sai radion taas toimimaan.matti_vuorio kirjoitti:^No mutta noinhan sen kuuluukin toimia?
-Navigaattorin äänet sen omista kaiuttimista
-Puhelun aikana radio/usb/cd mutella ja vain puhelun volume säätö toimii
Navin äänet kuuluu tulla radiosta, navin kaiutin on aivan surkea laadultaan.
- matti_vuorio
- Viestit: 1076
- Liittynyt: 27 Kesä 2011, 19:57
- Car(s): Giulietta 1.4 Multiair -11
Ex: Bravo -08 JTD 150,Bravo -98 1.4,Sunny -86, Audi 100 -79 - Paikkakunta: Siikalatva
Re: Giulietta 940
Joo, ymmärrän pointin mitä haet. Olen vaan hieman pessimistinen sen suhteen voiko tuon toteuttaa. Jos kuitenkin saat toimimaan, niin raporttia tänne.
-TomTom työntää ääntä vain linjakaapelin kautta.
--Giu -11 tai -12 vuosimalleissa ei ole aux-in liitäntää radiossa, olikohan -13 alkaen missä se on.
--Jos aux löytyisi, pitäisi radio pitää aux-asennossa jotta ääni kuuluu -> ei radiota
-Ääni Bluetoothin kautta?
--Auton Bluetooth ei tue a2db -protokollaa jolla voisi striimata ääntä navigaattorista
-TomTom työntää ääntä vain linjakaapelin kautta.
--Giu -11 tai -12 vuosimalleissa ei ole aux-in liitäntää radiossa, olikohan -13 alkaen missä se on.
--Jos aux löytyisi, pitäisi radio pitää aux-asennossa jotta ääni kuuluu -> ei radiota
-Ääni Bluetoothin kautta?
--Auton Bluetooth ei tue a2db -protokollaa jolla voisi striimata ääntä navigaattorista
Re: Giulietta 940
Terve Aiitee, kiitos palautteestasi, teen hartiavoimin vapaaehtoistyötä jotta saataisiin nämä FCA palvelut oikealle tolalle uskottavuus merkkien jälkimarkkinointitoimenpiteiden osalta kuntoon.
Arita Espoo on loistavalla paikalla, kävellen n. 15 min Tapiolaan tai Isoon-Omenan tai sisäisellä bussilla n. 5 min. Pysäkki n. 50 metrin päässä eli helppoa kuin heinänteko.
Aritalla myös mahdollisuus koejaa kaikkia maahantuotavia malleja eli jos esim. faceliftattu Giulietta kiinnostaa niin sellainenkin on koeajettavissa. Kuten tietenkin myös 500X, Renegade, Panda ja tottakai FCA professional mallit, mm automaattivaihteinen aivan loistava ajettava Ducato.
Ja jos ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella niin mahdollista koeajaa myös vaikka Jaguar XE. Ja perhana sentään hinnat alkaen malli 39.900 € on loistava peli ja on paljon dynaamisempi kuin esim. uusi A6 tai C350 joita olen ajellut kun molempien maahantuojat ovat yhteistyökumppaneita.
Kävin eilen Bella Italiasta tullessani Audin ratapäivillä Ahvenistolla ja kyllä ilo todeta Carfin tilaisuudet ovat oikeita hengeltään ja vauhdiltaan. Siellä vanhempi saippualaatikko A4 radalla ja hirveä mitään ei ainakaan silmämääräisesti tapahtunut li kulkua. ei ollut.
Sitten oli kokolailla uusia S5 ja yksi S8 jotka olivat lähestulkoon kuin valtamerilaivoja joille ei radan leveys millään riittänyt. Varikkosuoralle tullessa poikkeuksetta kanttarin päällä ja autot kallellaan kuin Pisan torni.
Alfat suoriutuvat tuosta mutkasta poikkeuksesta varsin eleettömästi.
Arita Espoo on loistavalla paikalla, kävellen n. 15 min Tapiolaan tai Isoon-Omenan tai sisäisellä bussilla n. 5 min. Pysäkki n. 50 metrin päässä eli helppoa kuin heinänteko.
Aritalla myös mahdollisuus koejaa kaikkia maahantuotavia malleja eli jos esim. faceliftattu Giulietta kiinnostaa niin sellainenkin on koeajettavissa. Kuten tietenkin myös 500X, Renegade, Panda ja tottakai FCA professional mallit, mm automaattivaihteinen aivan loistava ajettava Ducato.
Ja jos ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella niin mahdollista koeajaa myös vaikka Jaguar XE. Ja perhana sentään hinnat alkaen malli 39.900 € on loistava peli ja on paljon dynaamisempi kuin esim. uusi A6 tai C350 joita olen ajellut kun molempien maahantuojat ovat yhteistyökumppaneita.
Kävin eilen Bella Italiasta tullessani Audin ratapäivillä Ahvenistolla ja kyllä ilo todeta Carfin tilaisuudet ovat oikeita hengeltään ja vauhdiltaan. Siellä vanhempi saippualaatikko A4 radalla ja hirveä mitään ei ainakaan silmämääräisesti tapahtunut li kulkua. ei ollut.
Sitten oli kokolailla uusia S5 ja yksi S8 jotka olivat lähestulkoon kuin valtamerilaivoja joille ei radan leveys millään riittänyt. Varikkosuoralle tullessa poikkeuksetta kanttarin päällä ja autot kallellaan kuin Pisan torni.
Alfat suoriutuvat tuosta mutkasta poikkeuksesta varsin eleettömästi.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Joo, kyllähän tuo paikka on lähellä, jos asuu Espoossa, mutta minähän asun Stadin puolella Tapaninvainiolla.jamie kirjoitti:Terve Aiitee, kiitos palautteestasi, teen hartiavoimin vapaaehtoistyötä jotta saataisiin nämä FCA palvelut oikealle tolalle uskottavuus merkkien jälkimarkkinointitoimenpiteiden osalta kuntoon.
Arita Espoo on loistavalla paikalla, kävellen n. 15 min Tapiolaan tai Isoon-Omenan tai sisäisellä bussilla n. 5 min. Pysäkki n. 50 metrin päässä eli helppoa kuin heinänteko.
Aritalla myös mahdollisuus koejaa kaikkia maahantuotavia malleja eli jos esim. faceliftattu Giulietta kiinnostaa niin sellainenkin on koeajettavissa. Kuten tietenkin myös 500X, Renegade, Panda ja tottakai FCA professional mallit, mm automaattivaihteinen aivan loistava ajettava Ducato.
Ja jos ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella niin mahdollista koeajaa myös vaikka Jaguar XE. Ja perhana sentään hinnat alkaen malli 39.900 € on loistava peli ja on paljon dynaamisempi kuin esim. uusi A6 tai C350 joita olen ajellut kun molempien maahantuojat ovat yhteistyökumppaneita.
Kävin eilen Bella Italiasta tullessani Audin ratapäivillä Ahvenistolla ja kyllä ilo todeta Carfin tilaisuudet ovat oikeita hengeltään ja vauhdiltaan. Siellä vanhempi saippualaatikko A4 radalla ja hirveä mitään ei ainakaan silmämääräisesti tapahtunut li kulkua. ei ollut.
Sitten oli kokolailla uusia S5 ja yksi S8 jotka olivat lähestulkoon kuin valtamerilaivoja joille ei radan leveys millään riittänyt. Varikkosuoralle tullessa poikkeuksetta kanttarin päällä ja autot kallellaan kuin Pisan torni.
Alfat suoriutuvat tuosta mutkasta poikkeuksesta varsin eleettömästi.
saisikohan saman palvelun samoilla ehdoilla Hertsikan toimipisteessa, joka olisi huomattavasti lähempänä minua?
Eihän tuo matka Espooseen toki Alfalla mikään ihme ole kuitenkaan ja kun tunnet paikan, niin ehkä parempi mennä sinne.
Soitan kuitenkin ensin sinne ja kyselen, saako laitteet toimimaan, kuten haluan.
Uskoisin kaikista epäilyistä huolimatta, että tuo onnistuu, on se kumma, jos ei- kun kuitenkin tuo liitäntä rakennettu kojelautaaan ja vuosia sitten on saatu tuollainen kombinaatio toimimaan radionkin kautta ja navin kautta(ääni tulemaan auton kaiuttimista).
Itse olen ohjelmoinut aikanaan radion kautta tuon helposti, miten ihmeessä se Alfalla ja Tomtomilla ei onnistuisi?
Ihan mielenkiintoista olisi testata noita autoja siellä odotellessa.
Kiitos vinkistä!
Re: Giulietta 940
Terve,
FCA huolto Espoon pisteessä, ei Herttoniemessä jossa siis on FCA:n osalta CA myynti eli ilman Fiatia.
FCA huolto Espoon pisteessä, ei Herttoniemessä jossa siis on FCA:n osalta CA myynti eli ilman Fiatia.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Menen pian tänään käymään Aritassa. Toivottavasti palaan viisaampana ja laitteet toimivat tänään.
Eivät taanneet mitään, ennenkuin tutkivat asiaa. Saas nähdä, kerron kyllä täällä foorumilla, että muutkin tietävät missä mennään.
Eivät taanneet mitään, ennenkuin tutkivat asiaa. Saas nähdä, kerron kyllä täällä foorumilla, että muutkin tietävät missä mennään.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Siihen lopputulokseen tultiin, että voi tehdä yhden parituksen kerrallaan. Jotta saisi tuon navin äänen auton kaiuttimiin, niin tarvitsee navin ja autoradion kaiuttimien välille ilmeisesti piuhan.
Tyydyn nyt siihen, että navin ääni kuuluu sen omasta kaiuttimesta. Puheluääni kuuluu auton kaiuttimista. Jos kuuntelee radiota, niin navin ääni riitelee sen kanssa.
Taidan kuitenkin pitää Tomtomin ja kyselen Tomtomilta mahdollista päivitystä.
Tomtom on hyvä navi, mutta tuo yhteistoiminta B&M:n kanssa ei kaikilta osin toimi. Hyvä, että sai vahvistuksen asialle.
Tyydyn nyt siihen, että navin ääni kuuluu sen omasta kaiuttimesta. Puheluääni kuuluu auton kaiuttimista. Jos kuuntelee radiota, niin navin ääni riitelee sen kanssa.
Taidan kuitenkin pitää Tomtomin ja kyselen Tomtomilta mahdollista päivitystä.
Tomtom on hyvä navi, mutta tuo yhteistoiminta B&M:n kanssa ei kaikilta osin toimi. Hyvä, että sai vahvistuksen asialle.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Nyt, kun kävin Aritassa, niin tuntui tutulta paikka!jamie kirjoitti:Terve,
FCA huolto Espoon pisteessä, ei Herttoniemessä jossa siis on FCA:n osalta CA myynti eli ilman Fiatia.
Olen ostanut auton aikanaan sieltä, taitaa olla yli 10 vuotta siitä. Vaihdoin Mazda 626 Sport saloonin uuteen Mazda 323:een. Nyt sitten kävin Giuliettalla samassa paikassa. Niin ne ajat muuttuvat...
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Nyt on pommitettu Tomtomia, jos saisi kytkentäohjeen tuohon naviin, että saisi auton kaiuttimiin äänen siitä. Siitä tuunauksesta voisi kohtuullisesti maksaakin.
Toivottavasti löytyy ratkaisu asiaan.
Toivottavasti löytyy ratkaisu asiaan.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Aion teettää tietokonesäädön Giuliettaani. Onkos muilla tehty sitä ja minkälaisia tuloksia olette saavuttaneet tehon ja väännön suhteen optimoinnissa?
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Joo, eli aika paljon on esteitä matkalla, vanha BT vieläpä. Taisi olla virheostos tuo navi, ikävä kyllä.matti_vuorio kirjoitti:Joo, ymmärrän pointin mitä haet. Olen vaan hieman pessimistinen sen suhteen voiko tuon toteuttaa. Jos kuitenkin saat toimimaan, niin raporttia tänne.
-TomTom työntää ääntä vain linjakaapelin kautta.
--Giu -11 tai -12 vuosimalleissa ei ole aux-in liitäntää radiossa, olikohan -13 alkaen missä se on.
--Jos aux löytyisi, pitäisi radio pitää aux-asennossa jotta ääni kuuluu -> ei radiota
-Ääni Bluetoothin kautta?
--Auton Bluetooth ei tue a2db -protokollaa jolla voisi striimata ääntä navigaattorista
Mitähän kannattaisi hankkia tilalle-jotain toimivaa? Voisi vielä palauttaa tuon Tomtomin. Hankala tilanne, navi kuitenkin toimii oman kajarinkautta ja puheluäänet toimivat auton kaiutinten kautta, mutta radion ääni kilpailee navin kanssa.
Lisäksi navin kielivalinta suomeksi tökkii, vääntää väkisin englantia. Täytyy yrittää vielä, josko saisi suomeksi, aiemmin onnistuin kyllä.
Onko jollain hyviä kokemuksia jostain multimedialaitteesta? Voisi ostaa sellaisen asennuspaneelin Giuliettaan, jos saa vasemmanpuoleiseen ohjaukseen sopivan mallin. Bravossa minulla oli 4v. vanha Kenwood. Kai nekin ovat kehittyneet ja hinnat halventuneet.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Giulietta 940
Koko tässä navi-puhelin-radio-ongelmassa ei sivusta seurattuna ole ollut kyse mistään muusta kuin lasten kanssa tutuksi tulleesta "mutku mä haluun"-efektistä, vaikka jo hyvissä ajoin tässä viestiketjussa on kerrottu, kuinka se toimii ja ei toimi. Olen yrittänyt hillitä itseni, mutta nyt on vaan pakko... Miten helvetissä navin ääni riitelee radiosta kuuluvan äänen kanssa? Satunnaiset ohjeet, jotka navi ääneen juttelee, varmaan saa normikuuloinen selvän vaikka radiossa ääntä olisikin. Jos radio on niin kovalla, ettei ohjeet kuulu, niin vika on varmaan siinä äänenvoimakkuudessa ja sitä varmaan saa pienemmälle, jos on joku akuutti hätä ohjeiden ymmärtämisessä, eikä navin ruudulta aukea, mihin suuntaan ja kuinka monen sadan metrin päästä tarvitsee kääntyä.
Samalla logiikalla kukaan kyydissä istujakaan ei saa puhua mitään, kun muuten riitelee radion ja jopa navigaattorin kanssa.
Entä jos vaan ei itse tekisi kaikesta aina vaikeaa. Varmaan on italialaisten syy tämäkin ongelma
.
Samalla logiikalla kukaan kyydissä istujakaan ei saa puhua mitään, kun muuten riitelee radion ja jopa navigaattorin kanssa.
Entä jos vaan ei itse tekisi kaikesta aina vaikeaa. Varmaan on italialaisten syy tämäkin ongelma

Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Ehkä sinusta tuntuu siltä kuin tuntuu, kun et ole käyttänyt toimivaa laitetta. Minulla on ollut sellainen ja jos maksan 350€ navista, joka on sovitettu nimenomaan Alfaan, niin kyllä sen pitäisi olla hintansa väärti.
Outoa logiikkaa sinulla. Onko sinulla kuulokojetta? Minulla on kaksi.
Kantapääkokemus on aivan erilaista, kuin sinun teoreettinen kannanottosi.
Mutta"no hard feelings".
En ole Italialaisia syyttänyt. Enkä muitakaan...
Outoa logiikkaa sinulla. Onko sinulla kuulokojetta? Minulla on kaksi.
Kantapääkokemus on aivan erilaista, kuin sinun teoreettinen kannanottosi.
Mutta"no hard feelings".
En ole Italialaisia syyttänyt. Enkä muitakaan...
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Giulietta 940
Mikä toimii ja miten ja miten eri asioiden haluaa toimivan, on aina suhteellista, mutta nyt esiin tuli taikasana - kuulokoje. Mikäli kuulokojeesi on aikaisemmin ketjussa mainittu, ei se minun silmääni ole osunut ja ko. laite muuttaa tuon äänten sekoittumisen täysin toiseen valoon.
Pahoitteluni muutenkin kommentin terävästä sävystä, eikä se siis siitä huolimatta missään muotoa ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, vaan ehkä enemmänkin huonosti muotoilluksi yleiseksi "purkaukseksi", kun joillekin ihmisille nykyaikana useat asiat vaan ovat vaikeita ja monesti vain siitä syystä, että niistä itse tekee vaikeita.
Pahoitteluni muutenkin kommentin terävästä sävystä, eikä se siis siitä huolimatta missään muotoa ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, vaan ehkä enemmänkin huonosti muotoilluksi yleiseksi "purkaukseksi", kun joillekin ihmisille nykyaikana useat asiat vaan ovat vaikeita ja monesti vain siitä syystä, että niistä itse tekee vaikeita.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Re: Giulietta 940
Onko sinulla nyt siis:
1. Vanhat puhelimien ym. paritukset poistettu Blue&Me:stä
2. TomTom & Blue&Me paritettu keskenään. (näkyy siis naviohjeet ajotietokoneen näytössä & ratin näppäimet vaikuttaa naviin)
3. Blue&Me ja puhelin paritettu keskenään.
1. Vanhat puhelimien ym. paritukset poistettu Blue&Me:stä
2. TomTom & Blue&Me paritettu keskenään. (näkyy siis naviohjeet ajotietokoneen näytössä & ratin näppäimet vaikuttaa naviin)
3. Blue&Me ja puhelin paritettu keskenään.
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
OK. En mielestäni ole kiukutellut, vaan perehtynyt saamieni tietojen mukaan mahdollisimman hyvin. Lähtökohta oli vain ehkä huono, kun autoni on käytetty, eikä myyjäliike tietenkään niin tuntenut sitä.Alfissimo kirjoitti:Mikä toimii ja miten ja miten eri asioiden haluaa toimivan, on aina suhteellista, mutta nyt esiin tuli taikasana - kuulokoje. Mikäli kuulokojeesi on aikaisemmin ketjussa mainittu, ei se minun silmääni ole osunut ja ko. laite muuttaa tuon äänten sekoittumisen täysin toiseen valoon.
Pahoitteluni muutenkin kommentin terävästä sävystä, eikä se siis siitä huolimatta missään muotoa ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, vaan ehkä enemmänkin huonosti muotoilluksi yleiseksi "purkaukseksi", kun joillekin ihmisille nykyaikana useat asiat vaan ovat vaikeita ja monesti vain siitä syystä, että niistä itse tekee vaikeita.
En aluksi tiennyt, että tietokoneen käyttö Giuliettassa on niin kattava(Blue&Me), omistamissani edellisissä autoissa niin ei ole ollut, ei ainakaan esirakennettua naviyhteyttä.
Täältä sain sitten tietää, että myöhemmissä malleissa on tuo piuhayhteys valmiina radiossa. Tomtomilla ei ole ollut mainintaa siitä.
Olen kovasti kiitollinen kaikille avusta, jota olen saanut. Itse yritin perehtyä autoon ja naviin ensin, en odottanut passiivisena, että muut ratkaisevat asiat puolestani.
Nyt jälkeenpäin, kun olen lukenut viestejä, niin huomasin tosiaan, että aika selkeästi on kerrottu navin ja B&M:n toiminta, mutta en vain uskonut, että se oli noin. Täytyy kaikki itse todeta! Odotin Tomtomilta täydellistä yhteensopivuutta Giuliettan kanssa, eihän se toteutunut.
Mykkänen Aritasta oli suuri apu, koska käytännössä tuli selväksi asioiden laita, kun hän noita ratin nappeja paineli, eikä ollut teoreettista ainoastaan.
Periaatteessa olin tehnyt kaiken oikein ensimmäisellä kerralla so. parittanut puhelimen B&M:n kanssa.
Taidan tosiaan tyytyä Tomtomiin sellaisena, kuin se on. En viitsi enää alkaa alusta tuota soppaa muilla ratkaisuilla.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Stilo:
Joo, kaikki on noin. Kysyin
Mykkäseltä vielä ennen lähtöä, että navin puhekieli olisi suomi. Kuulemma oli, mutta englantia siitä kuului silti. Täytyy katsoa vielä, että saa suomeksi puheen navista.
Joo, kaikki on noin. Kysyin
Mykkäseltä vielä ennen lähtöä, että navin puhekieli olisi suomi. Kuulemma oli, mutta englantia siitä kuului silti. Täytyy katsoa vielä, että saa suomeksi puheen navista.
Re: Giulietta 940
Onko Navin blue&me asetuksista ruksattu pois se kielen synkkaus auton kanssa, koska muuten se ilmeisesti vaihtaa sen aina kun kytkeytyy Blue&Me kanssa yhteen.
"...the driver comments about understeer at low, medium, and high speed corners."
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: Giulietta 940
Hihih, hyvä vitsi, "myyjäliike ei tuntenut sitä".aaiitee kirjoitti:OK. En mielestäni ole kiukutellut, vaan perehtynyt saamieni tietojen mukaan mahdollisimman hyvin. Lähtökohta oli vain ehkä huono, kun autoni on käytetty, eikä myyjäliike tietenkään niin tuntenut sitä.Alfissimo kirjoitti:Mikä toimii ja miten ja miten eri asioiden haluaa toimivan, on aina suhteellista, mutta nyt esiin tuli taikasana - kuulokoje. Mikäli kuulokojeesi on aikaisemmin ketjussa mainittu, ei se minun silmääni ole osunut ja ko. laite muuttaa tuon äänten sekoittumisen täysin toiseen valoon.
Pahoitteluni muutenkin kommentin terävästä sävystä, eikä se siis siitä huolimatta missään muotoa ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, vaan ehkä enemmänkin huonosti muotoilluksi yleiseksi "purkaukseksi", kun joillekin ihmisille nykyaikana useat asiat vaan ovat vaikeita ja monesti vain siitä syystä, että niistä itse tekee vaikeita.

Mun tähänastisen elämäni aikana ainoa automyyjä, joka oikeasti tunsi tuotteen, oli Malmi-Veholla töissä keväällä 1990. Hän kuoli pois jo ammoin, mutta nuorena. Häneltä jäi poika ja vaimo, johon sain puhelinyhteyden joskus 2003/2004, ihan vahingossa. Pyysin kertomaan pojalleen, että isänsä oli ammattimies.
Niin että ei ne merkkiliikkeet aina ole se tietämyksen suurin lähde. Viisysin ilmastointikaan tuskin olisi tullut kuntoon, ellen itse olisi kertonut AK:lle, että säätävät kylmäainetta osien vaihdon asemesta.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Ilmeisesti jäi synkka pois, kun testattiin. Minulla oli synkka päällä, koska suomiselostus toimi.Stilo kirjoitti:Onko Navin blue&me asetuksista ruksattu pois se kielen synkkaus auton kanssa, koska muuten se ilmeisesti vaihtaa sen aina kun kytkeytyy Blue&Me kanssa yhteen.
Täytyykin käydä katsomassa . Kiitos, en heti arvannutkaan!
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Tietokonesäädön teetän Giuliettaan elokuun lopussa. Loma-ajasta johtuen en saa aiemmin. Kolmas auto jo samassa paikassa.
Re: Giulietta 940
Psst...kuiskaa hiljaa, että missä? ☺aaiitee kirjoitti:Tietokonesäädön teetän Giuliettaan elokuun lopussa. Loma-ajasta johtuen en saa aiemmin. Kolmas auto jo samassa paikassa.
...car race ends with a victory, thanks to Lambert's somewhat involuntary courage and cunning...
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
M....bit.
- MikaT
- Viestit: 177
- Liittynyt: 24 Huhti 2012, 21:43
- Car(s): Giulia 2.0T Super -18
Kia Rio 1.0 120hv EX -18
Ex: Giulietta MA Speciale Business -12
Peugeot 206 -06
Peugeot 406 Sport -00,
Mazda 626 GLX - Paikkakunta: Uusimaa
Re: Giulietta 940
Minä sain tähän kuiskaukseen sopivasta liikkeestä (T******sta?) vastauksen tänä keväänä että eivät ole perehtyneet MultiAiriin joten heillä ei ole tarjolla ohjelmointia.aaiitee kirjoitti:M....bit.
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Tuolla mainitsemassani firmassa olen teettänyt Fiat Lineaan ja Fiat Bravoon optimoinnin ja nyt Giuliettaan. On asiantuntemusta!
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Mites täällä siirretään tietokoneesta kuvia?
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Giulietta 940
Ai siellä Giuliettassa?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
-
- Viestit: 344
- Liittynyt: 04 Heinä 2015, 11:25
- Car(s): Giulietta MA 2011,191Hp-315Nm
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Giulietta 940
Pöytäkoneesta tänne foorumille 

- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Giulietta 940
Klick!aaiitee kirjoitti:Pöytäkoneesta tänne foorumille
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
- Car(s): VW Polo GTI -18
- Paikkakunta: Länsi-Uusimaa
Re: Giulietta 940
Mikä mahtaa kolahdella Juliettan takapäässä? Töyssyissä kolahtaa melkein aina ja välillä saattaa kolahtaa melkein tasaisellakin. Täytyy varmaan pyytää ens viikolla huollossa vähän ravistelemaan.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Giulietta 940
Koiranluut? Kuinkas heppoiset ne G:ssa oikein ovat, kun useampaan kertaan olen lukenut niitä takuuseenkin vaihdetun.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
-
- Viestit: 372
- Liittynyt: 16 Heinä 2005, 05:50
- Car(s): VW Polo GTI -18
- Paikkakunta: Länsi-Uusimaa
Re: Giulietta 940
En taida viitsiä itse tutkia enempää kun auto menee ens viikolla huoltoon ja takuukin on voimassa, pyydän kavereita tarkistamaan koiranluut. Tuollakin on ajettu vasta 33tkm, joten melko heikkoja taitavat olla? Tosin edellisen Punto Evonkin etupäähän vaihdettiin takuuna jo samoissa kilometreissä uudet.