Niin se kytkinkin pitäisi vaihtaa.. Noin aluksi siitä vaihdettin kaikki levyt ja pyöränlaakerit ja raidetangon päät. Kuulemma näyttää suht huonohoitoiselta joten eiköhän sieltä jotain leviä kun saa sen taas ajoon
Sitten samat jutut kuin Garretilläkin eli EGR veke, ahtopaineen mittari ja vesiruiskun kytkeminen. Ja stereotkin siihen pitäisi saada mutta kestänee vielä viikkoja.
Ajattelin laittaa ihan tavallisen kytkimen. Kestänee sinne 280 heposeen ja sinne on matkaa. Muutenkin autoa ajaa muitakin satunnaisesti enkä usko että sintteri olisi kovin miellyttävä kokemus esim. tyttöystävälle

Evocarsista saa kestävämpää joka pitäisi olla mukavakäyttöinen. Hintaa on sitten 850e pelkkä kytkin verrattuna vakion 350 euroon. Hihnatkin pitäisi vaihtaa, mutta missä en vielä tiedä.
Eli on tässä matkaa vielä tehonlisäykseen ja alusta/vanne muutoksiin
Ensin auto kuntoon sitten lisäräpellykset
